J@cob Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Liker TriX jeg da, og det er også høyeste hastighet du kan bruke. Hvis du vil bruke en vanlig timelab kan du jo velge en C-41 film. Det har de mange steder, til og med på Clas. Ooh. TriX virker spennende. Leter etter en film med høy Asa verdi her i huset selv. Takker for tipset! Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) adressa.no har dratt litt spaker... http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1126843.ece# Endret 3. august 2008 av chris300 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Og komprimert litt for heftig for redigeringen.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Er fotografen i den faste staben, eller en tilfeldig tilskuer med digitalkamera (og en hang til overdriving). Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Han tilhørte bandet. Hrm, slike mennesker bør få deng. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Han tilhørte bandet. Hrm, slike mennesker bør få deng. Tja. Kanskje bandet ønska noen litt trashy bilder? Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Øh. Jeg trodde virkelig ikke at det var akseptert med så mye redigering. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) adressa.no har dratt litt spaker... http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1126843.ece# Jøss! Det der var i drøyeste laget. Spørs om ikke den etterbehandlingen der går langt ut over det som er normal etterbehandling for et redaksjonelt bilde og dermed bør merkes med (M). Endret 3. august 2008 av Aetius Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Han tilhørte bandet. Hrm, slike mennesker bør få deng. Tja. Kanskje bandet ønska noen litt trashy bilder? Neppe. Øh. Jeg trodde virkelig ikke at det var akseptert med så mye redigering. Det er vel egentlig det. Det er litt over the top kunstnerisk, men fra et dokumentarisk standpunkt endrer det ikke historien spesielt mye, vi vet alle hvor dårlig en RAW-fil kan fortelle hvilken stemning man opplevde på et sted. adressa.no har dratt litt spaker... http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1126843.ece# Jøss! Det der var i drøyeste laget. Spørs om ikke den etterbehandlingen der går langt ut over det som er normal etterbehandling for et redaksjonelt bilde og dermed bør merkes med (M). Tja, jeg tviler på at selve innholdet egentlig endres av den redigeringen som er gjort her. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Portrait of a porsche (Tatt bilde av ett fysisk bilde, scannet negativ kommer når jeg har kommet meg hjem) Ser ut som at F100et funker ihvertfall Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ble litt ør i hodet av thumbnailen, trodde det var tatt med fisheye opp i lufta med en gang Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ser dette ut som en brukbar konfigurasjon til bildebehandligspc? Noe dere ville gjort annerledes? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Annen skjerm. Uten å ha sjekket på nettet så tipper jeg TN panel på den skjermen, med 5MS responstid og den lave prisen på en Eizo skjerm. Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Annen skjerm. Uten å ha sjekket på nettet så tipper jeg TN panel på den skjermen, med 5MS responstid og den lave prisen på en Eizo skjerm. Jeg vet de, men jeg har ikke råd til å kjøpe skjerm i titusen klassen. Ikke for å vekke TN-paneldebatten til live igjen, men er det så stor forskjell? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg vet de, men jeg har ikke råd til å kjøpe skjerm i titusen klassen. Ni skjermer under ti tusen som har S-IPS. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ser dette ut som en brukbar konfigurasjon til bildebehandligspc?Noe dere ville gjort annerledes? .. Kjøpt en mac Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 er det noen rundt 3-4000? Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg vet de, men jeg har ikke råd til å kjøpe skjerm i titusen klassen. Ni skjermer under ti tusen som har S-IPS. Dell har en til 4000 (husker ikke modell-nummeret i farten). Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ser dette ut som en brukbar konfigurasjon til bildebehandligspc?Noe dere ville gjort annerledes? .. Kjøpt en mac lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå