Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du bruker ikke Adjustment layers mao.?

 

 

Du mener Image - Adjustments - Hue/Saturation?

 

Nei...

 

Han mener utvilsomt adjustment layers, altså et lag som opprettes spesielt for å forandre på en spesifikk innstilling, levels, saturation osv.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Alle oppegående bør vel ha det. 48mm? Er ikke det en vanlig størrelse hos de store produsentene? Hvis det ikke er det kan nok Stasi se om han har noe, men det er ikke sikkert.

 

Hostingen var ett svakt hint om du har noe å si om AF35M, dens kvaliteter og brukbarhet, om det finnes noen.

 

Har bare filter til Tamron linsen min, og den er 55mm. Tenkte jeg skulle prøve noen spennende filter, om de finnes, til Autoboy'en.

 

Åååh! Det er han på hjørnet i Bergen! Dit skal jeg neste gang jeg er in town!

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Rødt, gult, grønt og oransje til sorthvitt. Det er greit å ha til et slik kamera, for du kommer kanskje til å bruke det mye til sorthvitt. Kamera virker ganske bra. Det har sikkert en AF-variant av Canonette-optikken, og den var jo både skarp og fin. Jeg hadde engang et lignende kamera fra Nikon, og det var ganske bra. Jeg tror du kan stå overfor en overraskelse.

 

 

Canon_AF35M.jpg

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Sorthvit var planen ja. Tenkt å prøve meg på litt fremkalling selv, og da vil jeg nok ikke gå lenger enn det.

 

Tøft. Du sa akkurat det jeg ville høre. Neste steget blir selvsagt: Hva slags film anbefaler du meg?

 

Edit: That's the one! Bør slenge opp ett bilde selv, men nå er det mørkt og dårlig belysning i huset.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Du mener da noen slikt : Nettside

 

Bilder sier mer enn tusen ord, og jeg er mer og mer på vei mot ja-siden i debatten om legalisering av reptilhold.

 

Flotte bilder, med andre ord.

 

Det høres bra ut - for det finnes ingen logiske grunner til å være mot lenger. (vi snakker da untatt giftige og potensielt farlige dyr)

 

 

ThorEH: Ja,slik ja...

 

Ikke tro det var du som inspirerte meg :p

Men den er fin ja...

 

 

joda, bare innrømm det Marius - jeg er helten din :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...