IceFox Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Nei, Adjustment layers. Egne layers for ikke-destruktiv redigering. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Du bruker ikke Adjustment layers mao.? Du mener Image - Adjustments - Hue/Saturation? Nei... Han mener utvilsomt adjustment layers, altså et lag som opprettes spesielt for å forandre på en spesifikk innstilling, levels, saturation osv. Endret 2. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Ja, men det kan man gjøre ved å bruke Image - Adjustments - hue/Saturation. Man må da ha cokiert hovedlaget først, og så trykke på "Add layer mask", men da gjør man bare noe tungvind. Jeg bruker "Create new fill og adjustments layer" Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Så sikkert bare gnu/linux da =) Bare. Hehe, jupp =) Ikke den helt store gruppen med folk. Men kan uansett ikke noe om koding selv, så jeg har ikke anelse om hvordan jeg fikser det Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Så sikkert bare gnu/linux da =) Bare. Hehe, jupp =) Ikke den helt store gruppen med folk. Men kan uansett ikke noe om koding selv, så jeg har ikke anelse om hvordan jeg fikser det Så du spørsmålet mitt? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11709452 Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Sånn klikke ting før man kommer inn på siden. Om jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Sånn klikke ting før man kommer inn på siden. Om jeg ikke tar helt feil? Stemmer nok det... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hvordan fungerer denne ehr tror dere? Tenker til portretter. http://kaffebrus.com/ringblixt-med-e-ttl-f...on-eos-707.html Og bestiller meg denne her imorgen. http://kaffebrus.com/reflexskarmshallare-i...stativ-127.html Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Norske butikker som selger filtre? Trenger 48mm. Host. PMnormal. Host Endret 2. august 2008 av J@cob Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Alle oppegående bør vel ha det. 48mm? Er ikke det en vanlig størrelse hos de store produsentene? Hvis det ikke er det kan nok Stasi se om han har noe, men det er ikke sikkert. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Alle oppegående bør vel ha det. 48mm? Er ikke det en vanlig størrelse hos de store produsentene? Hvis det ikke er det kan nok Stasi se om han har noe, men det er ikke sikkert. Hostingen var ett svakt hint om du har noe å si om AF35M, dens kvaliteter og brukbarhet, om det finnes noen. Har bare filter til Tamron linsen min, og den er 55mm. Tenkte jeg skulle prøve noen spennende filter, om de finnes, til Autoboy'en. Åååh! Det er han på hjørnet i Bergen! Dit skal jeg neste gang jeg er in town! Endret 2. august 2008 av J@cob Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Rødt, gult, grønt og oransje til sorthvitt. Det er greit å ha til et slik kamera, for du kommer kanskje til å bruke det mye til sorthvitt. Kamera virker ganske bra. Det har sikkert en AF-variant av Canonette-optikken, og den var jo både skarp og fin. Jeg hadde engang et lignende kamera fra Nikon, og det var ganske bra. Jeg tror du kan stå overfor en overraskelse. Endret 3. august 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Sorthvit var planen ja. Tenkt å prøve meg på litt fremkalling selv, og da vil jeg nok ikke gå lenger enn det. Tøft. Du sa akkurat det jeg ville høre. Neste steget blir selvsagt: Hva slags film anbefaler du meg? Edit: That's the one! Bør slenge opp ett bilde selv, men nå er det mørkt og dårlig belysning i huset. Endret 3. august 2008 av J@cob Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Liker TriX jeg da, og det er også høyeste hastighet du kan bruke. Hvis du vil bruke en vanlig timelab kan du jo velge en C-41 film. Det har de mange steder, til og med på Clas. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Never mind film! Et lokalt utested hadde nettopp innleid band, CCR og slikt, og de hadde en fotograf.. som tok bilder med BLITS! Intimkonsertfoto med BLITS! Jeg vurderte å banke ham. Hrm. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Du mener da noen slikt : Nettside Bilder sier mer enn tusen ord, og jeg er mer og mer på vei mot ja-siden i debatten om legalisering av reptilhold. Flotte bilder, med andre ord. Det høres bra ut - for det finnes ingen logiske grunner til å være mot lenger. (vi snakker da untatt giftige og potensielt farlige dyr) ThorEH: Ja,slik ja... Ikke tro det var du som inspirerte meg Men den er fin ja... joda, bare innrømm det Marius - jeg er helten din Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 joda, bare innrømm det Marius - jeg er helten din You busted me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå