boffeeen Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Wohoo Bestillte nettopp en Nikkor 50mm 1.8 og en Crumpler Pretty Boy XXL fra fotovideo, til den nette sum av 1227 kroner. Stikker inn til neste uke for å hente det og levere blitzen min til rep. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 50'n er digg den ass.. Min sitter på mer eller mindre hele tiden Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 50'n er digg den ass.. Min sitter på mer eller mindre hele tiden Tester ut nyinnkjøpt 50mm f/1.2 selv. Spent på resultatet (film). Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 50'n er digg den ass.. Min sitter på mer eller mindre hele tiden Hva annet har du? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg solgte nettop min for 300kr lol. Kjøpte jo 1.4 versonen. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) 50'n er digg den ass.. Min sitter på mer eller mindre hele tiden Hva annet har du? 50'n ok ok ok... litt annet også da.. her er kofferten min Endret 2. august 2008 av Dewil Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hm, bruker bare bag jeg, mye mer praktisk fant jeg ut Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 ok ok ok... litt annet også da.. her er kofferten min *bilde* Hva syns du om 70-300'en? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) ok ok ok... litt annet også da.. her er kofferten min *bilde* Hva syns du om 70-300'en? **grøss** ikke helt god men til prisen er den helt konge. må opp rundt f9 for å få ting skikkelig skarpt. Mye cromatisk abberesjon ved full tele og har problemer med fokus på lange avstander.. som macro virker det helt ok.. Den som nikon har som er identisk er faktisk laget av tamron og har kun plastikk fatning. tamronen har metall fatning Endret 2. august 2008 av Dewil Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Ang portefølje på nett, hva mener dere om å først kommer til en side med en logo + noen bilder, for å måtte klikke på logoen/bildene for å komme videre? Tror det hadde blitt kult... Noe likt dette bare litt annen plassering osv... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Ang portefølje på nett, hva mener dere om å først kommer til en side med en logo + noen bilder, for å måtte klikke på logoen/bildene for å komme videre? Tror det hadde blitt kult... Noe likt dette bare litt annen plassering osv... Jeg synes det er tøft. En intro, på en måte. For øvrig en fryktelig bruk av tabeller på den siden. Edit: Voldsomt irriterende å sitte et sted og ville ha tilgang til et bilde et annet sted. Endret 2. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Nå tenkte jeg kun på forsiden jeg da, ang resten har jeg ikke startet med enda... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Le. Sånn apropos dette er det et øl i England som heter "I can't believe it's not bitter!" Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 I hate it. Liker best Dave Hill sin side. www.davehillphoto.com Den jeg holder på å lage designet på nå ser slikt ut nå men skal endres. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Hvilken oppskarpingsmetode bruker dere? Unsharp Mask, Smart sharphen, high pass, eller skarper dere ikke opp i det hele tatt? Jeg bruker High pass... Endret 2. august 2008 av Djupviken Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) None. Endret 2. august 2008 av Zettec Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Vel, jeg bruker High Pass, men det er bare fordi det er mye enklere, jeg har ikke sammenlignet resultatene jeg får ved forskjellige metoder. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Le. Lådi låd. Reklamene i UK er også skamfete. I Bosnia har de også kjeks som heter "SUPER DICKMANN'S". Tidig, som PM ville sagt det. Hvilken oppskarpingsmetode bruker dere? Unsharp Mask, Smart sharphen, high pass, eller skarper dere ikke opp i det hele tatt? Jeg bruker High pass... Jeg bruker sjelden skarping, men når jeg gjør det er det USM. Har egentlig for lite erfaring med det, har sjelden følt behov for det. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Begynt å bruke en del Smart Sharpen i det siste. Men bruker også USM en del. Har ikke satt meg nok inn i forskjellene, men har fått inntrykk av at SS lar vær å skarpe opp områder ute av fokus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå