Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Jeg brukte ordet "feigt" feil... "et lite snev av juks" er vel bedre beskrivende, selv om det bare er en teknikk ;)
:) Et lite snev, ja ;)

 

På samme måte som manipulering av fugler og dyr er juks, eller bare en teknikk som du avslutter med å si?

 

Jeg for min del liker ofte best å jobbe mest mulig "naturell", men det er ikke ut fra noen edle motiver, det er rett og slett fordi jeg finner det mer interesant å være mest mulig direkte kontakt med naturen. Ingen regel uten unntak heller, jeg kan kose meg ved et fuglebrett også, men det blir liksom noe annet. Det blir mer tidtrøyte, enn naturopplevelse.

 

EDIT: Tegnsetting

 

Akkurat... Bilderedigering er mer juks en fototeknikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah! Omsider var delene til min lystrigger kommet fra ymse steder i verden.

Nå gjenstår bare fintuning og deretter litt heftig torden og lyn.

 

Den fyrer løs når det blir endring av lysstyrke. Beveger hånden slik at sensoren skyggelegges litt og da fyrer kamera av.

Kan også utløses ved hjelp av blitz.

 

http://www.youtube.com/watch?v=ONDCmSn5N8g

 

Neste steg er å lage det slik at hvis en laserstråle brytes så tas det bilde.

Lenke til kommentar
Dere to minner noe innst inni helvete om disse karene.
Et bilde kan si mer enn tusen ord. Kan ikke annet enn å flire litt av meg selv. Du har sikkert rett.

 

Men du, samtidig så føler jeg det omtrent på samme måte når noen tyter om tema som ikke opptar meg. Det oppleves for meg som støy og psydobabbel :p Sånn blir det, når folk med ulike interessefelt møtes i en tråd. Det oppstår paralelle samtaler. Noe for enhver smak, forhåpentligvis.

Lenke til kommentar
Nå er det ikke mange minuttene til ta i min nye Canon 40D med 17-55 F/2.8 IS USM! Kjenner eg er klam i hendene allerede. :love:

Ohh, drømmekombo!!

 

PM meg om du skal selge 350D-kittet ;)

Eg har/hadde planer om å selge den for å kjøpe blitz eller noe men nå som begge var ved siden av hverandre tenkte eg heller at eg kan spille "proff" med å ha 2stk i ryggsekk og greier! :D

 

Du får nå beskjed OM eg skulle bestemme meg for å selge. ;)

post-9159-1217533925_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...