Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Dett er er nok feil del av forum å poste i, men har noen her et kjapt og enkelt tips til en bærbar pc? Billig, liten sak? Helst under 5000,-. Skal kun brukes til notatskriving og enkelte småprogrammer ifm. studier.

Eneste jeg setter som minimunskrav er Wifi og av/på knapp.

Hva med MSI Wind, Asus Eee eller Acer Aspire One? Billige, ultraportable PC-er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dett er er nok feil del av forum å poste i, men har noen her et kjapt og enkelt tips til en bærbar pc? Billig, liten sak? Helst under 5000,-. Skal kun brukes til notatskriving og enkelte småprogrammer ifm. studier.

Eneste jeg setter som minimunskrav er Wifi og av/på knapp.

En eller annen 12" modell? Mener Acer har en i pris-klassen. Eller hva med de nye super små; som Acer Aspire One eller Asus EEE PC 900 ? Eller er Windows et must ?

Tom

Lenke til kommentar

Acer Aspire 5920G

Tror dere denne vil takle bilderedigering greit? Skal gå til innkjøp av skolepc, og den må ihvertfall kunne brukes til litt redigering. Siden jeg kommer nok til å dra den med når jeg fotograferer.

wootwoot, har tom skifta avatar, kjenner han jo ikke igjen. Er bare sn0dig som er avatarhore :)

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Acer Aspire 5920G

Tror dere denne vil takle bilderedigering greit? Skal gå til innkjøp av skolepc, og den må ihvertfall kunne brukes til litt redigering. Siden jeg kommer nok til å dra den med når jeg fotograferer.

Den burde duge bra.

wootwoot, har tom skifta avatar, kjenner han jo ikke igjen. Er bare sn0dig som er avatarhore :)

Måtte jo det, etter det flotte bildet som Zettec tok på søndag :thumbup:

Lenke til kommentar

hey. noen som kan si noe om dette bildet?

Har blitt totalt slaktet fordi det er ALT for mørkt, nesten ikke mulig og se hva det er og at innholdet ikke duger. jeg ser ikke dette selv desverre (kanskje fordi det er mitt?, eller at skjermen min ljuger noe helt sykt), noen som har innspill?

post-26623-1217429689_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Meeeens jeg husker det. Noen sa at 50mm f/1.8til canon ikke er skarp i det hele tatt. Kom, på at jeg tok dette bilde med det objektivet for en stund tilbake.

F/4 eller 5.6 og 1/1000.

Jeg for eksempel har sagt til deg at 50/1.8 er skarp nedblendet, men da går man glipp av en del morro ved stor blender. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...