henbruas Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Dett er er nok feil del av forum å poste i, men har noen her et kjapt og enkelt tips til en bærbar pc? Billig, liten sak? Helst under 5000,-. Skal kun brukes til notatskriving og enkelte småprogrammer ifm. studier. Eneste jeg setter som minimunskrav er Wifi og av/på knapp. Hva med MSI Wind, Asus Eee eller Acer Aspire One? Billige, ultraportable PC-er. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Dett er er nok feil del av forum å poste i, men har noen her et kjapt og enkelt tips til en bærbar pc? Billig, liten sak? Helst under 5000,-. Skal kun brukes til notatskriving og enkelte småprogrammer ifm. studier. Eneste jeg setter som minimunskrav er Wifi og av/på knapp. En eller annen 12" modell? Mener Acer har en i pris-klassen. Eller hva med de nye super små; som Acer Aspire One eller Asus EEE PC 900 ? Eller er Windows et must ? Tom Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Infobrevet fra skolen sa at man kan bruke mac, men at man med det måtte belage seg på bruke vesentlig mer tid på å tilpasse seg it-systemene på skolen. Så ja. Men jeg skal kikke på forslagene deres - spæsibla. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Acer Aspire 5920G Tror dere denne vil takle bilderedigering greit? Skal gå til innkjøp av skolepc, og den må ihvertfall kunne brukes til litt redigering. Siden jeg kommer nok til å dra den med når jeg fotograferer. wootwoot, har tom skifta avatar, kjenner han jo ikke igjen. Er bare sn0dig som er avatarhore Endret 30. juli 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg ville kjøpt Asus EEE. Enten 901 eller 1000, henholdsvis 9 og 10 tommer Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg ville kjøpt Asus EEE. Enten 901 eller 1000, henholdsvis 9 og 10 tommer Nå kommer vel ikke Eee 1000 ut på en stund ennå? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Ikke i Norge kanskje, men du får den på ebay: http://cgi.ebay.com/NEW-Asus-Eee-PC-1000-W...1QQcmdZViewItem Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Acer Aspire 5920G Tror dere denne vil takle bilderedigering greit? Skal gå til innkjøp av skolepc, og den må ihvertfall kunne brukes til litt redigering. Siden jeg kommer nok til å dra den med når jeg fotograferer. Den burde duge bra. wootwoot, har tom skifta avatar, kjenner han jo ikke igjen. Er bare sn0dig som er avatarhore Måtte jo det, etter det flotte bildet som Zettec tok på søndag Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Ganske kult blinkskudd Ikke så gale det, men om du vil se prakfulle bilder, så ta en titt på lynet i Bergen her. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Ikke så gale det, men om du vil se prakfulle bilder, så ta en titt på lynet i Bergen her. Det andre bildet av Kenneth Rivenes var utrolig tøft. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Meeeens jeg husker det. Noen sa at 50mm f/1.8til canon ikke er skarp i det hele tatt. Kom, på at jeg tok dette bilde med det objektivet for en stund tilbake. F/4 eller 5.6 og 1/1000. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 hey. noen som kan si noe om dette bildet? Har blitt totalt slaktet fordi det er ALT for mørkt, nesten ikke mulig og se hva det er og at innholdet ikke duger. jeg ser ikke dette selv desverre (kanskje fordi det er mitt?, eller at skjermen min ljuger noe helt sykt), noen som har innspill? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Så hva det var jeg. Ville nok ha rettet opp i bildet. Gjort det lysere og lkansje t.o.m lagt til emre korn. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Meeeens jeg husker det. Noen sa at 50mm f/1.8til canon ikke er skarp i det hele tatt. Kom, på at jeg tok dette bilde med det objektivet for en stund tilbake. F/4 eller 5.6 og 1/1000. Jeg for eksempel har sagt til deg at 50/1.8 er skarp nedblendet, men da går man glipp av en del morro ved stor blender. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) der har jeg justert litt vøtt... så det faktisk med en gang når jeg kjørte på med lys at det var litt mørkt. dro på med en i farger også. La også på litt diffuse glow Endret 30. juli 2008 av Dewil Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 I mine øyne var det bedre før. Stolpene/pilarene (jeg regner med det er noe slikt) ble heftig utbrent og kan like så godt kuttes vekk. Jeg har egentlig ikke noe problem med se hva det originale bildet fremstiller, men for alt jeg vet viser skjermen min grå i stedet for sort. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 350D får du ikke tak i nytt, grepet koster vel en tusing omtrent.. Så det i en matbutikk i lillestrøm for noen måneder siden. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Takk takk.... Er vel kun den siste i farger som ble skikkelig utbrent. Grunnen til det er at jeg kanskje har dratt litt hardt på med diffuse glow. Noen som har andre meninger? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg har faktisk tenkt å gjennomføre det jeg og Mr. Olsen snakket om; Et fjernstyrt kamera på åteplassen for havørn, hønsehauk og kongeørn! Les mer om det i denne tråden, og hjelp meg med gjennomføringen! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Gjentar. Noen som vil bytte en tilgodelapp på 2500kr mot pengz? Jeg skal ah en skjerm til. Ellers kjøper jeg meg bare en 50mm f/1.4 USM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå