Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg finner øyenstikkere som sitter rolig. Har til dags dato ikke sett en jævla øyenstikker som sitter i ro på under 20 meter...
Det er ikke en libelle...

 

Hva har libeller med saken å gjøre? Vi snaker jo om øyenstikkere..

 

Uansett så er det godkjent å få et tilsvarende bilde av et hvilket som helst insekt, en flue holder massevis.. ;)

Endret av Gissan
Lenke til kommentar

Jeg trodde du visste forskjellen... en øyenstikker som på bildet til Terje(?) Stian(?), er en øyenstikker, nermere sagt libelle. Men den på bildet mitt er en vannymfe... Skyhetsgraden på de to er ENORM, også størrelse...

 

Daså, når jeg får igjen minnekorta så skal jeg ta noe lignende, men husk at en flue er mindre enn hodet til insektet stian har fotografert ;)

Lenke til kommentar
Noen som vet om en plass å evt. leie blits i Stavanger?

sn0dig? Leier dere ut blits?

 

Ble nettopp oppringt av en kompis. Han og dama vil bli fotografert på en gammel og forlatt jernbane.

Det er allerede blitt nevnt tau, som skal brukes til å knytte dama hans fast til jernbanen :D

Foreløpig ser jeg for meg en slags moderne cowboy variant av å rane verditransport.

 

Nope. Du kan prøve stavanger foto

Lenke til kommentar

Forbasket lyn og torden holdt meg våken ut på nattestid.

 

Hadde dog en underlig start på dagen.

Kl.06:30 gikk alarmen, jeg stod opp pustet ut og kledde på meg lette klær. I neste øyeblikk var jeg ute å jogget - nærmere sagt i vel 30min. Da jeg kom hjem igjen mediterte jeg for å slappe av mentalt og fysisk før jeg satt igang med tøying. Deretter en kald dusj som gikk over til en god frokost med grovbrød og en kopp med grønn te, samt litt lesestoff fra Yongey Mingyur Rinpoche.

 

Avslappende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...