Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:wallbash:

 

 

post-226353-0-28194900-1486898182.jpg

Er vel ikke et fnugg av fotorelatert den der posten.

Sett bort fra det så er det for mange ikke så lett å unngå adapter da mange kjører rundt i biler med integrerte anlegg som ikke følger den gamle DIN standarden. Man kan jo bruke mobilen og internettradio, men det blir nok enda verre å fikle med den enn en DAB adapter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er vel ikke et fnugg av fotorelatert den der posten.

 

Jeg synes du skal lese første innlegg i denne posten. Da ser du bla. at chattetråden er for alt annet som ikke er fotorelatert men som fotografer ønsker å dele/diskutere.

Det at flageborg er veldig slapp med å forklare og lenke til det han poster er en annen sak.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

 

Det at flageborg er veldig slapp med å forklare og lenke til det han poster er en annen sak.

hmmm....for de som sliter med å lese kunne det kanskje vært greit med en forenklet og forklarende tekst til artikkelen....???
Ja, sliter litt med og lese "bildet" på telefonen. Men tar du foreksempel "laserkontrollen" som du postet i går så er det en post uten meninger, og du skriver ikke hvorfor du legger ved en lenke til reporterens sin mailadresse, skal vi sende en mail ? Og hvilken relevans vil du at mailen skal inneholde ? Endret av Nautica
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Er vel ikke et fnugg av fotorelatert den der posten.

Jeg synes du skal lese første innlegg i denne posten. Da ser du bla. at  chattetråden er for alt annet som ikke er fotorelatert men som fotografer ønsker å dele/diskutere.

 

 

 

 

Lete nylig gjennom førsteinnlegget i denne tråden , og  der står det bl.annet :

 

Har i lengre tid småirritert meg over hvor On Topic vi alltid må være på forumet.

Skal ikke mye avsporing til før poster slettes, og ødelegger litt av flyten.

 

Har klarert det med styret og de syns dette er greit, så lenge vi holder temeaet knyttet til foto, vil vel ikke være noe stort problem kan jeg tenke meg?

Lenke til kommentar

Ja, sliter litt med og lese "bildet" på telefonen. Men tar du foreksempel "laserkontrollen" som du postet i går så er det en post uten meninger......

Som allerede nevnt:

.....for de som sliter med å lese....

 

 

"I tillegg ble det delt ut 10 forenklede førerkort for fart."

 

Hvis denne uttalelsen IKKE ringer noen bjeller.........  :wallbash:

Lenke til kommentar

 

Ja, sliter litt med og lese "bildet" på telefonen. Men tar du foreksempel "laserkontrollen" som du postet i går så er det en post uten meninger......

Som allerede nevnt:

.....for de som sliter med å lese....

 

 

"I tillegg ble det delt ut 10 forenklede førerkort for fart."

Hvis denne uttalelsen IKKE ringer noen bjeller.........  :wallbash:

 

Vel, gir ingen mening uten lenk til aktuelle sak.

Lenke til kommentar

 

 

Er vel ikke et fnugg av fotorelatert den der posten.

Jeg synes du skal lese første innlegg i denne posten. Da ser du bla. at  chattetråden er for alt annet som ikke er fotorelatert men som fotografer ønsker å dele/diskutere.

 

 

 

 

Lete nylig gjennom førsteinnlegget i denne tråden , og  der står det bl.annet :

 

Har i lengre tid småirritert meg over hvor On Topic vi alltid må være på forumet.

Skal ikke mye avsporing til før poster slettes, og ødelegger litt av flyten.

 

Har klarert det med styret og de syns dette er greit, så lenge vi holder temeaet knyttet til foto, vil vel ikke være noe stort problem kan jeg tenke meg?

 

Min feil, mente det sto spesifisert i førstepost. Etter en lengre diskusjon om whisky ble det akseptert at noe OT var greit. Men og diskutere barnemat, bleier, etc. blir nok for OT hvis ikke noen fotokyndige mødre begynner og frekventere denne tråden, da får vi vel akseptere det også :)

 

Men på en annen side så er det et JPG-bilde Flageborg har postet og det er fotorelatert :p

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Det er det som er litt problemet når man skal bedømme framtiden, det ser ut som det går bra å holde på gammel teknologi lenge, men når det først begynner å gå ned er det ofte vel sent. Selvfølgelig lønner det seg avogtil å holde på det gamle, men jeg tror at DSLR blir en nisje, og jeg tror man må få apper på kamera om man skal henge med. Om ikke, så vil hele kamerabransjen ende som et lite nisjeprodukt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg har ikke så stor tro på at speilrefleks selektivt blir et nisjeprodukt i nærmeste fremtid, tror nok at kameraer generelt blir et rent hobbyprodukt og med det et mer rettet nisjeprodukt og vi vil nok se mer "sære" kameraløsninger etterhvert. Selv om kameraer får alskens apper, wifi, bluetooth, simkortholder, etc. blir det uansett en dippedupp ekstra for menigmannen å ta med seg og siden telefonen sitt kamera blir stadig bedre er nok mesteparten av jordens befolkning fornøyd med det.

 

Det jeg er mer redd for at de store selskapene følger i Thosiba sine fotspor med sminkete årsresultater for og holde kapitalen/aksjene kunstig høye siden det generelt er nedganger i salg og all usikkerheten i internasjonal politikk for tiden.

 

Den som lever får se :)

Lenke til kommentar

Jeg har stadig våte drømmer om et kamera med innebygd 4G og mulighet til å sende bilder rett til en FTP. Kan gjerne være andre apper også, men FTP er viktigst for min del. 

 

Canon og Nikon er jo et stykke på vei med senderne de har til flaggskipene sine, men det er unektelig litt ekstra stress å drasse med seg et eget modem. 

Lenke til kommentar

Jeg har stadig våte drømmer om et kamera med innebygd 4G og mulighet til å sende bilder rett til en FTP. Kan gjerne være andre apper også, men FTP er viktigst for min del. 

 

Canon og Nikon er jo et stykke på vei med senderne de har til flaggskipene sine, men det er unektelig litt ekstra stress å drasse med seg et eget modem. 

Du trenger da ikke drasse på ekstra modem; fungerer utmerket å koble til mobiltelefon (som du har med deg uansett). Har et par mobile bredbåndsroutere i tillegg selvsagt (men de brukes langt mindre nå enn før).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...