Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, se kølla ;)

 

Domeneshop:

Jeg er over 18 år, og er kjent med at registrering av domenenavn er bindende og at registreringsavgiften ikke kan refunderes når domenet først er registrert. Jeg er klar over at et hvert forsøk på falsk bestilling eller kredittkortsvindel vil bli politianmeldt.

 

Tror dere forhåndsbetaling må gjøres av noen som er over 18, eller er det bare å kjøre på?

 

Neinei, ikke i det hele tatt.

Men du Djupviken, ser at du har solgt noen bilder til TA, har du de bildene fortsatt? :)

 

Ditt, Mr. Olsen?

 

Ja... det står D200 på det, men det er bare tull for å lure modern...

Lenke til kommentar
Fins mange som ikkje har snøring kva dei sit på.

Spesielt innan gitarverda har eg fått med meg ein del slike historiar. Folk som finn '58 Gibson Les Pauls på loftet og sel dei gjennom rubrikkannonse i lokalavisa for 3000 zpenn.

 

Jeg syns 3000,- for en gitar høres mye ut jeg òg...

 

Nå tror jeg vel staten vet hva de betalte for det?

Jeg hører ikke forskjell på gitar til gitar. En gitar en gitar, for pokker.

 

Men staten vet det neppe. Det er en avdeling som vet det, objektivet ble nok anbefalt kjøpt av den største fotonerden på spaningsavdelingen, og så, to år senere fikk vel en eller annen kontorist beskjed om å skaffe kæsj til et bakstykke for et Hassy eller noe slikt, tror jeg det var, og derfor måtte de selge den store klumpen av et objektiv, og så ble kontoristen overlykkelig over å få nok til et brukt bakstykke.

 

;)

 

Hva vil være beste domene for en hjemmeside for mine bilder?

 

kranglefant.no er ikke et alternativ, har ikek noe foretak som gir meg .no

 

Men seriøst, noen som har noen tips? Navnet er Marius Olsen, og jeg har tenkt på mariusolsen.com, men det vil være litt kjedelig, så noen som har tips?

Ikke vondt ment, men flueskit.com / flyshit.com - du har tatt bilder av flueskit, det er ganske spektakulært. :p

 

Har du ikke *rg*sm* innen 10 sek er alt håp ute, du vil brenne i helvette, og et Hasselblad med flombelysning er det eneste som duger...

Eller så ser du lyset og kjøper Canon. Noe du skulle ha gjort med en gang :p

 

Tom

Eller du snubler og tømmer en bøtte vann over Canon og Nikondriten og innser at du må ha et E-3. :D

Lenke til kommentar
Domeneshop:
Jeg er over 18 år, og er kjent med at registrering av domenenavn er bindende og at registreringsavgiften ikke kan refunderes når domenet først er registrert. Jeg er klar over at et hvert forsøk på falsk bestilling eller kredittkortsvindel vil bli politianmeldt.

 

Tror dere forhåndsbetaling må gjøres av noen som er over 18, eller er det bare å kjøre på?

 

Hmm.. husker ikke hva jeg gjorde hos One.com - har to domener der. Når man legger inn kortinfo hos de trekker de pengene når det er mest gunstig for dem.

 

And by the way, fotografer kan være terrorister.

 

Kjære D700 konkurransedeltaker!

 

Takk for at du deltok i vår konkurranse. Det er dessverre ikke du som ble vinneren av konkurransen. Vinneren er kåret og navn vil bli publisert på hjemmesiden om noen dager.

 

Bah..

Endret av gorpium
Lenke til kommentar
Vi vurderer å arrangere det slik at leserne våre inviteres med på å teste en slik pakke en dag i Oslo, sammen med noen foredrag etc. Noen interesse for slikt, tror dere?

Hadde jeg holdt til i Oslo hadde dette vært gøy å være med på! :)

 

 

Makan til kjør her da! Er borte et par dager og plutselig er det 25-30 sider å ta igjen! :)

Lenke til kommentar

Jeg startet ca på side 380, eller noe, i går ja.. :)

 

Innholdsmessig er det jo ikke mange poster som er så innholdsrike at det gjør noe :)

 

Jeg har fått fotografert litt i det siste og begynner å bli litt kjent med kameraet, selv om jeg har milevis igjen! :)

 

Akkurat nå sitter jeg bare å venter på nye komponenter til pc, så jeg får ført bildene over fra kamera. Jeg får ta meg en tur over i BK og se litt for å korte ned ventetiden.

 

Hvor er det greiest å få tak i LR2 forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...