Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du allerede har kjøpt D300, så har du blitt overbevist, og om du trenger å bli overbevist før du kjøper det, gjør følgende...

 

Sett deg i et rom, alene, å si følgende, med lav stemme, som om du hvisker til veggene. At lyset er av skader ikke:

 

Nikon... D300... Nikon D300... Det er flott

 

Har du ikke *rg*sm* innen 10 sek er alt håp ute, du vil brenne i helvette, og et Hasselblad med flombelysning er det eneste som duger...

 

Før du tar livet ditt, prøv det samme, bare med D3 ;)

 

7-8k...

På Finn kan det være greit å prøve seg så høyt; men fetter'n blir nok ikke leis seg for å få få det for rundt 6 - 6,5 lapper.

 

Tom

 

Han begynner ikke å grine om han får det gratis heller (Gledestårer teller ikke) men poenget er at?

Lenke til kommentar
Lol? :p

 

EDIT: Ikke like greit å være 93-modell. :p

 

Haha, en 93" burde da vite såppas, hvordan ellers får ungdommen tiden til å gå før mor kommer hjem når du er ferdig med dagens lekser i en alder av 10?

 

Har du ikke *rg*sm* innen 10 sek er alt håp ute, du vil brenne i helvette, og et Hasselblad med flombelysning er det eneste som duger...

Eller så ser du lyset og kjøper Canon. Noe du skulle ha gjort med en gang :p

 

Tom

 

Mtp at han selger vil jeg si lyset er slukket, men ser ut til at han har funnet en fyrstikk nå ;)

 

Tenker du å drive business av domemehandel, burde du vel strengt talt ha noe mer kommersielt og av allmenn interesse enn www.mariusolsen.com. Svært få firmaer som vil være villig til å betale store summer for det domenet i framtiden...

 

neinei, kjøpe bilder fordi de random falt inn på siden når de søkte ;)

Lenke til kommentar
Lol? :p

 

EDIT: Ikke like greit å være 93-modell. :p

 

Haha, en 93" burde da vite såppas, hvordan ellers får ungdommen tiden til å gå før mor kommer hjem når du er ferdig med dagens lekser i en alder av 10?

10 år? Var da litt vel tidlig? Selv for en pervers trønder. :p

Lenke til kommentar
Om du allerede har kjøpt D300, så har du blitt overbevist, og om du trenger å bli overbevist før du kjøper det, gjør følgende...

 

Sett deg i et rom, alene, å si følgende, med lav stemme, som om du hvisker til veggene. At lyset er av skader ikke:

 

Nikon... D300... Nikon D300... Det er flott

 

Har du ikke *rg*sm* innen 10 sek er alt håp ute, du vil brenne i helvette, og et Hasselblad med flombelysning er det eneste som duger...

 

Før du tar livet ditt, prøv det samme, bare med D3 ;)

 

Haha.

Jeg begynner sakte, men sikkert, å bli mer og mer overbevist om at Nikon D300 er bra saker. Og blir mer og mer nervøs for at jeg veldig fort ender opp med å kjøpe det om en måned eller to. :ph34r:

Men du er fornøyd med ditt, Olsen?

Lenke til kommentar
Men du er fornøyd med ditt, Olsen?

Nei, det er han ikke :p

 

HOLD SKJEFT!

 

Haha.

Jeg begynner sakte, men sikkert, å bli mer og mer overbevist om at Nikon D300 er bra saker. Og blir mer og mer nervøs for at jeg veldig fort ender opp med å kjøpe det om en måned eller to. :ph34r:

Men du er fornøyd med ditt, Olsen?

 

Jada, vil du kjøpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...