Bruker-93156 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Ja siden du er bestevenn med hu så tror jeg alle her hadde blitt glad for et par bilder grrrr.... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 7-8k... På Finn kan det være greit å prøve seg så høyt; men fetter'n blir nok ikke leis seg for å få få det for rundt 6 - 6,5 lapper. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Om du allerede har kjøpt D300, så har du blitt overbevist, og om du trenger å bli overbevist før du kjøper det, gjør følgende... Sett deg i et rom, alene, å si følgende, med lav stemme, som om du hvisker til veggene. At lyset er av skader ikke: Nikon... D300... Nikon D300... Det er flott Har du ikke *rg*sm* innen 10 sek er alt håp ute, du vil brenne i helvette, og et Hasselblad med flombelysning er det eneste som duger... Før du tar livet ditt, prøv det samme, bare med D3 7-8k... På Finn kan det være greit å prøve seg så høyt; men fetter'n blir nok ikke leis seg for å få få det for rundt 6 - 6,5 lapper. Tom Han begynner ikke å grine om han får det gratis heller (Gledestårer teller ikke) men poenget er at? Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Det er nok mye mulig, Tom. Tror jeg må si en pris på 6-7. Tror det er en grei pris han kan leve med. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg har både .net og .com - what do I win? Sikkert det samme som meg da jeg skal ha .net på alle .com'ene... Større regning; det er det eneste dere vinner ... Tom Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hva søren er en *rg*sm*? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Lol? EDIT: Ikke like greit å være 93-modell. Endret 28. juli 2008 av IceFox Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Har du ikke *rg*sm* innen 10 sek er alt håp ute, du vil brenne i helvette, og et Hasselblad med flombelysning er det eneste som duger... Eller så ser du lyset og kjøper Canon. Noe du skulle ha gjort med en gang Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg har både .net og .com - what do I win? Sikkert det samme som meg da jeg skal ha .net på alle .com'ene... Større regning; det er det eneste dere vinner ... Tom som vi gir fra oss når folk vil kjøpe mener du? Ja, kan vel stemme.. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Vent, nå tok jeg den. Jeg er mer vant til at stjernen symboliserer noe man gjør enn bokstav. Jeg ser forresten ikke poenget med sensuren. Endret 28. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Tenker du å drive business av domemehandel, burde du vel strengt talt ha noe mer kommersielt og av allmenn interesse enn www.mariusolsen.com. Svært få firmaer som vil være villig til å betale store summer for det domenet i framtiden... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Lol? EDIT: Ikke like greit å være 93-modell. Haha, en 93" burde da vite såppas, hvordan ellers får ungdommen tiden til å gå før mor kommer hjem når du er ferdig med dagens lekser i en alder av 10? Har du ikke *rg*sm* innen 10 sek er alt håp ute, du vil brenne i helvette, og et Hasselblad med flombelysning er det eneste som duger... Eller så ser du lyset og kjøper Canon. Noe du skulle ha gjort med en gang Tom Mtp at han selger vil jeg si lyset er slukket, men ser ut til at han har funnet en fyrstikk nå Tenker du å drive business av domemehandel, burde du vel strengt talt ha noe mer kommersielt og av allmenn interesse enn www.mariusolsen.com. Svært få firmaer som vil være villig til å betale store summer for det domenet i framtiden... neinei, kjøpe bilder fordi de random falt inn på siden når de søkte Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Lol? EDIT: Ikke like greit å være 93-modell. Haha, en 93" burde da vite såppas, hvordan ellers får ungdommen tiden til å gå før mor kommer hjem når du er ferdig med dagens lekser i en alder av 10? 10 år? Var da litt vel tidlig? Selv for en pervers trønder. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Oh damn! Endret 28. juli 2008 av Gissan Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Om du allerede har kjøpt D300, så har du blitt overbevist, og om du trenger å bli overbevist før du kjøper det, gjør følgende... Sett deg i et rom, alene, å si følgende, med lav stemme, som om du hvisker til veggene. At lyset er av skader ikke: Nikon... D300... Nikon D300... Det er flott Har du ikke *rg*sm* innen 10 sek er alt håp ute, du vil brenne i helvette, og et Hasselblad med flombelysning er det eneste som duger... Før du tar livet ditt, prøv det samme, bare med D3 Haha. Jeg begynner sakte, men sikkert, å bli mer og mer overbevist om at Nikon D300 er bra saker. Og blir mer og mer nervøs for at jeg veldig fort ender opp med å kjøpe det om en måned eller to. Men du er fornøyd med ditt, Olsen? Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Men du er fornøyd med ditt, Olsen? Nei, det er han ikke Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Fornøyd er man vel alltid, men så finner produsenten av kameraet ditt ut at de skal lansere et nytt et. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Men du er fornøyd med ditt, Olsen? Nei, det er han ikke HOLD SKJEFT! Haha.Jeg begynner sakte, men sikkert, å bli mer og mer overbevist om at Nikon D300 er bra saker. Og blir mer og mer nervøs for at jeg veldig fort ender opp med å kjøpe det om en måned eller to. Men du er fornøyd med ditt, Olsen? Jada, vil du kjøpe? Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Neinei, ikke i det hele tatt. Men du Djupviken, ser at du har solgt noen bilder til TA, har du de bildene fortsatt? Ditt, Mr. Olsen? Endret 28. juli 2008 av OlavF Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Neinei, ikke i det hele tatt.Men du Djupviken, ser at du har solgt noen bilder til TA, har du de bildene fortsatt? Har faktisk avisen fortsatt, tok vare på den... Det bildet her Endret 28. juli 2008 av Djupviken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå