Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Å jobbe med data sier vel strengt tatt nesten ingenting om hva du jobber med. Kassadama på rema jobber med data, systemteknikeren i IBM jobber med data. Jeg jobber som systemutvikler og programmerer, det er vel også å jobbe med data, men jobben er ikke akkurat i nærheten med det montøren hos netshop jobber med. osv.

 

Kverulerer litt i sommervarmen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har jobbet med service på mini-maskiner, primært hardware, men også litt hardware. Jeg har holdt på med systemadministrasjon, nettverk, database-adminstrasjon, programmering med mere. Så jeg kan trygt si at jeg har holdt på med data i snart 30 år.

 

Nå jobber jeg som utvikler.

 

Tom

Lenke til kommentar
Jeg har jobbet med service på mini-maskiner, primært hardware, men også litt hardware. Jeg har holdt på med systemadministrasjon, nettverk, database-adminstrasjon, programmering med mere. Så jeg kan trygt si at jeg har holdt på med data i snart 30 år.

 

Nå jobber jeg som utvikler.

 

Tom

 

Bra at det ikke bare er hardware da :p

Lenke til kommentar
Kjøpte du den ikke nettopp brukt?

Jo..? :roll:

 

Kjøpe brukt nå?

O'yes! ;)

 

Ny?

Nei..

 

Bruker du ikke stativ?

Jo..? :ermm:

 

 

Så hvorfor kjøpte du Sigmaen i utgangspunktet?

Don't know, hadde ikke det samme tilbudet på 300/2.8L IS da..

 

Skambillig er 8k for Sigmaen?

Tja, skambillig og skambillig - det kommer an på hvem som ser det.. Koster 19k ny da.. ;)

Endret av Gissan
Lenke til kommentar

Så, selv om du vet at IS ikke funker på stativ, så brenner du av, la oss si 15k +- (jeg vet ikke hva du betaler) på et IS objektiv? Planer om å hunte fugler håndholdt?

 

Om du kjøper brukt, og kjempebillig, tenkt over at det kan være en grunn til at det selges billig? Om du har kjøpt Sigmaen av samme person vet du vel hva du kan forvente deg.

 

Håper bare for din egen skyld det ikke er Ebay du sitter på...

 

kan du ikke bare si hvilken pris du har betalt da? Skambillig er 50% i mine øyne, ca, vet ikke hva du legger i ordet.

Lenke til kommentar

Tja... Garanti er som oftest internasjonal, og gjerne utløpt hvis man kjøper brukt. Reklamasjonsrett derimot er ganske smart.

 

Kan forhindre svindel ganske effektivt ved å bruke PayPal eller Visa, da man har mulighet for å trekke tilbake pengene. Likevel har jeg enda ikke bestilt noe fra eBay. Bla. fordi jeg ikke har Visa, men delvis fordi jeg er usikker på sikkerheten. Selv om jeg egentlig vet at det er sikkert. Smart å sjekke brukererfaringer til selgeren også. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...