tomsi42 Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Her er en annen "hit" som jeg liker og sette på høyt Meget godt album - har du sett DVD utgaven? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Her er en annen "hit" som jeg liker og sette på høyt Meget godt album - har du sett DVD utgaven? Nei. den har jeg ikke sett/hørt, men det er flere utgaver "konsertutgave ?". Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Phantom 4K Flex er vel kjent for mange (spesielt oss som liker høyoppløst slow-motion). Nå har noen klart å få kameraet på en drone! Hele systemet veier ca 13-14 kg. Bare noen testklipp siden det er første gang de prøver på dette, men for et potensiale dette har! Synd man ikke har et par millioner liggende Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Meget godt album - har du sett DVD utgaven? Nei. den har jeg ikke sett/hørt, men det er flere utgaver "konsertutgave ?".Hei - hei - det er da vel samme låta selv om innpakning/fatning er den samme? Sånn objektivt sett? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Meget godt album - har du sett DVD utgaven? Nei. den har jeg ikke sett/hørt, men det er flere utgaver "konsertutgave ?".Hei - hei - det er da vel samme låta selv om innpakning/fatning er den samme? Sånn objektivt sett? selv om innmaten er den samme er det forskjellige "plater" siden coveret er forskjellig Lenke til kommentar
se# Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Meget godt album - har du sett DVD utgaven?Nei. den har jeg ikke sett/hørt, men det er flere utgaver "konsertutgave ?".Hei - hei - det er da vel samme låta selv om innpakning/fatning er den samme? Sånn objektivt sett? selv om innmaten er den samme er det forskjellige "plater" siden coveret er forskjellig Må protestere på det, coveret tilsvarer esken så det er kun platen som teller. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Har ikke vært på dette forumet så mye i det siste, men er innom nå for en aprilfest. Er det mindre aktivitet her for tiden enn det det var for et års tid siden? Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Har ikke vært på dette forumet så mye i det siste, men er innom nå for en aprilfest. Er det mindre aktivitet her for tiden enn det det var for et års tid siden? ja, vesentlig nedgang Lenke til kommentar
tow Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Her er en annen "hit" som jeg liker og sette på høyt LP-plate og rørforsterker gir en ekstra piff. Edit: for de som lurer på hva dette er for noe så er wiki veien å gå https://www.youtube.com/watch?v=Mlpl-RzsCck Har snurret den noen ganger, ja. Linn Sondek LP 12, Denon DL 103 Van den Hul, Stax SRA 14S. Mimre-mimre.. Lenke til kommentar
Membership Expired Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Har ikke vært på dette forumet så mye i det siste, men er innom nå for en aprilfest. Er det mindre aktivitet her for tiden enn det det var for et års tid siden? ja, vesentlig nedgang Har ikke vært innom på ett år nå og merket også hvor lite trafikk det er. Månedstrådene var som regel fylt med bilder over 10 sider og nå er det bare noen få sider. Mars måned hadde to sider med bilder. Er dette pga forandringene på forumet? Tek.no? Jeg ser at testene av diverse kameraer er blitt elendig med tek.no, litt overfladisk og ikke spesielt teknisk slik de var før. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 akam.no forsvant, lite nyheter og ikke nødvendigvis dagsferske kommer det noe, ujevn oppdatering av dagens bilde m.m. Ingenting som har løftet siden... Lenke til kommentar
KristianJV Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 "The 65 Most Perfectly Timed Military Photos You’ll Ever See": http://www.rsvlts.com/2015/03/31/perfect-timed-military-photos/Mye stilig her! 1 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Tror jammen makro-objektivet mitt har tatt kvelden, iallefall fokusen. Var ute en tur for å finpusse litt på makro-formen i stad, og plutselig ville det ikke fokusere ordentlig. Først så jobbet det bare fra 38cm til 70cm (både auto og manuell), plutselig gikk det opp til 90cm for så å stoppe på 50cm. Nå står det fast på 40cm. Noen som har vært borti noe sånt? Er snakk om en Sigma 150mm makro. Har prøvd alle forskjellige bryter-kombinasjoner. Gikk inn på Fotovideo i stad for å sjekke kjøpsdato, kjøpte det i mai 2010 så er fortsatt innenfor reklamasjonstiden. Funket fint like før (på samme tur) , har aldri vært i bakken eller fått noe slag utover normal bruk. Lenke til kommentar
se# Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Noen som har vært borti noe sånt? Nei, men sjekk at kontaktene er helt rene. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 (endret) Nei, men sjekk at kontaktene er helt rene. Problemet er der selv om objektivet ikke er påmontert kameraet. Endret 5. april 2015 av awesnes Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 (endret) Aldri opplevd det på mitt eksemplar hvertfall. Tror service (forhåpentligvis på reklamasjon) er veien å gå her. Endret 5. april 2015 av ORLY? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Tror jammen makro-objektivet mitt har tatt kvelden, iallefall fokusen. Var ute en tur for å finpusse litt på makro-formen i stad, og plutselig ville det ikke fokusere ordentlig. Først så jobbet det bare fra 38cm til 70cm (både auto og manuell), plutselig gikk det opp til 90cm for så å stoppe på 50cm. Nå står det fast på 40cm. Noen som har vært borti noe sånt? Er snakk om en Sigma 150mm makro. Har prøvd alle forskjellige bryter-kombinasjoner. Gikk inn på Fotovideo i stad for å sjekke kjøpsdato, kjøpte det i mai 2010 så er fortsatt innenfor reklamasjonstiden. Funket fint like før (på samme tur) , har aldri vært i bakken eller fått noe slag utover normal bruk. Jeg har vært borti det før, men det var nok et litt sært tilfelle, jeg hadde en solskjerm som jeg hadde skrudd på for hardt, så objektivet ikke kunne flytte seg marginalt inn og ut som det gjør når det fokuserer. SÅ antakelig ikke samme problem for deg. AtW Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 (endret) Noen som har vært borti noe sånt? Har hatt noe lignende på Sigma 70-200'en min etter at jeg hadde skrudd det opp for å fikse slark i zoom-mekanismen. Årsaken var at clutch-mekanismen som muliggjør fulltids manuellfokus var blitt for stram. Var relativt enkelt å fikse, men er du innenfor reklamasjon er det nok greiest å få det sendt inn og gjort på servicesenter. Endret 6. april 2015 av ventle Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 (endret) På tide med noe nytt.... Endret 6. april 2015 av flageborg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå