IceFox Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Du har alltid så vakre portretter i avatarene dine, Tom. Det må til. Forrige portrett tok jeg selv - denne gangen benyttet jeg meg av blinks-skuddet til Zettec. Tom Du kunne hvert en skikkelig Gangstaahh du tom.. *vært* Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 "dpreview seeks ninja web-developers" Nesten like bra som nettaviser som kjører hvit skrift på sort bakgrunn for å vise at kattunger sitter fast i et tre. Skal aldri bli journalist, og må stå opp så tidllig som deg... huffoghuff Jeg hadde ikke lagt meg. Søvnløshet, gotta love it. Nå koser jeg meg med en lunsjbaguett med kylling og hvitløkssaus, så er ikke bare galt. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ugg.. må på butikken før jeg kan spise noe frokost - så er det rett på bilderetusjering igjen. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 *vært* Takker.. sliter litt med akkurat hvert og vært... mulig derfor en 2. i norsk men det er lenge siden... hadde 4 i engelsk thoug Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 "dpreview seeks ninja web-developers" Nesten like bra som nettaviser som kjører hvit skrift på sort bakgrunn for å vise at kattunger sitter fast i et tre. Skal aldri bli journalist, og må stå opp så tidllig som deg... huffoghuff Jeg hadde ikke lagt meg. Søvnløshet, gotta love it. Nå koser jeg meg med en lunsjbaguett med kylling og hvitløkssaus, så er ikke bare galt. Det hørtes jo riktig så koselig ut. Kanskje det er noe for meg? Skal i alle fall ikke jobbe i fotobutikk resten av livet. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Avis er greit arbeid. Så lenge du kan ta skippertak og ikke satser på 9-4. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Avis er greit sålenge du ikke har noe viktig å gjøre på fritiden. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Skal i alle fall ikke jobbe i fotobutikk resten av livet. Hvordan er det å jobbe i fotobutikk? Ikke for livet, men for en periode. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Huff, 18-135 funker dårlig til hjortesafari i skumringen. Fikk sett endel hjort, men hadde ikke lys, ikke engang når jeg gikk opp til iso 3200 Forøvrig fikk jeg prøve pappas kremoptikk, en zeiss 8x56 dialyt kikkert Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg kunne faktisk godt ha tenkt meg å jobbe i en fotobutikk som JPs butikker. No problem. Det hadde faktisk vært en deilig avveksling fra alt åndsarbeidet, og dere skal ikke se bort fra at jeg faktisk tar en slik jobb en gang i fremtiden. Jeg føler på en måte at jeg har gjort min misjon innen åndsarbeid, og at jeg godt kan slippe det i en periode i livet mitt snart. Men skjer det? Tja, sannsynligheten er kanskje ikke veldig stor, men den er ikke liten heller. Jeg har tidsbegrenset kontrakt, og om jeg satser på ny kontrakt eller nye jaktmarker innen samme fag vil kunne avgjøre slik. Men foreløpig tenker jeg ikke på det. Men som sagt er jeg ferdig med jobb-snobberiet for min del, og kunne godt tenkt meg en mer anonym jobb. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg begynner å bli møkk lei det meste som har med data å gjøre, så det begynner å friste med en jobb i en foto-butikk som JP. Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg begynner å bli møkk lei det meste som har med data å gjøre, så det begynner å friste med en jobb i en foto-butikk som JP. Tom tror ikke jeg klarer å bli lei data jeg ass.. Men nå har vel jeg litt over middels interesse:P Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 tror ikke jeg klarer å bli lei data jeg ass.. Men nå har vel jeg litt over middels interesse:P Jeg har vært godt over middels interessert siden 1978-79 - så det går over, men det tar ca. 30 år Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 da veit jeg det.. mye moro i vente da gitt.. driver å bygger rack hjemme, i full høyde med to servere.. så moro er det for tiden faktisk... detta blir bra Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jobber du med data, Dewil? For det har Tom gjort siden dinosaurene vandret på jorden. Og jeg tror at jeg og Tom forstår hverandre veldig godt i denne saken. Vi har begge to har jobbet i mange år så har vi nok et annet syn en som koser seg med hobbyen sin. Jeg er lei av media og underholdningsbransjen. Tom er lei av databransjen. Og vi kaster gjerne våre "høyverdige" jobber for å kose oss med kunderådgivning fra bak disken på en JP-butikk (for eksempel). Lenke til kommentar
Carny Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Mr.Olsen, noe for deg, dette? http://www.flickr.com/photos/giova66/2706599921/in/pool-d80 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Ja det der var jo nydelig... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Noen som har merket at D300's måling av AA-batterier i grepet mangler prosentvisning, og at den indikatoren er ubrukelig? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jobber du med data, Dewil? For det har Tom gjort siden dinosaurene vandret på jorden. Og jeg tror at jeg og Tom forstår hverandre veldig godt i denne saken. Vi har begge to har jobbet i mange år så har vi nok et annet syn en som koser seg med hobbyen sin. Jeg er lei av media og underholdningsbransjen. Tom er lei av databransjen. Og vi kaster gjerne våre "høyverdige" jobber for å kose oss med kunderådgivning fra bak disken på en JP-butikk (for eksempel). Nja jobber ikke mye med data nei, så du har et godt poeng der PM. Jobber med montering av Bang & Olufsen produkter. (ja de som selger svindyre apparater) Vil ikke si jeg er lei, eller kommer til å bli lei lyd og bilde, men det vil jo tiden vise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå