Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"dpreview seeks ninja web-developers"

 

Nesten like bra som nettaviser som kjører hvit skrift på sort bakgrunn for å vise at kattunger sitter fast i et tre.

:hrm: Skal aldri bli journalist, og må stå opp så tidllig som deg... huffoghuff :D

Jeg hadde ikke lagt meg. Søvnløshet, gotta love it.

 

Nå koser jeg meg med en lunsjbaguett med kylling og hvitløkssaus, så er ikke bare galt.

Lenke til kommentar
"dpreview seeks ninja web-developers"

 

Nesten like bra som nettaviser som kjører hvit skrift på sort bakgrunn for å vise at kattunger sitter fast i et tre.

:hrm: Skal aldri bli journalist, og må stå opp så tidllig som deg... huffoghuff :D

Jeg hadde ikke lagt meg. Søvnløshet, gotta love it.

 

Nå koser jeg meg med en lunsjbaguett med kylling og hvitløkssaus, så er ikke bare galt.

Det hørtes jo riktig så koselig ut. Kanskje det er noe for meg?:)

 

Skal i alle fall ikke jobbe i fotobutikk resten av livet.

Lenke til kommentar

Jeg kunne faktisk godt ha tenkt meg å jobbe i en fotobutikk som JPs butikker. No problem. Det hadde faktisk vært en deilig avveksling fra alt åndsarbeidet, og dere skal ikke se bort fra at jeg faktisk tar en slik jobb en gang i fremtiden. Jeg føler på en måte at jeg har gjort min misjon innen åndsarbeid, og at jeg godt kan slippe det i en periode i livet mitt snart.

 

Men skjer det? Tja, sannsynligheten er kanskje ikke veldig stor, men den er ikke liten heller. Jeg har tidsbegrenset kontrakt, og om jeg satser på ny kontrakt eller nye jaktmarker innen samme fag vil kunne avgjøre slik. Men foreløpig tenker jeg ikke på det. Men som sagt er jeg ferdig med jobb-snobberiet for min del, og kunne godt tenkt meg en mer anonym jobb.

Lenke til kommentar

Jobber du med data, Dewil? For det har Tom gjort siden dinosaurene vandret på jorden. Og jeg tror at jeg og Tom forstår hverandre veldig godt i denne saken. Vi har begge to har jobbet i mange år så har vi nok et annet syn en som koser seg med hobbyen sin.

 

Jeg er lei av media og underholdningsbransjen. Tom er lei av databransjen. Og vi kaster gjerne våre "høyverdige" jobber for å kose oss med kunderådgivning fra bak disken på en JP-butikk (for eksempel).

Lenke til kommentar
Jobber du med data, Dewil? For det har Tom gjort siden dinosaurene vandret på jorden. Og jeg tror at jeg og Tom forstår hverandre veldig godt i denne saken. Vi har begge to har jobbet i mange år så har vi nok et annet syn en som koser seg med hobbyen sin.

 

Jeg er lei av media og underholdningsbransjen. Tom er lei av databransjen. Og vi kaster gjerne våre "høyverdige" jobber for å kose oss med kunderådgivning fra bak disken på en JP-butikk (for eksempel).

 

Nja jobber ikke mye med data nei, så du har et godt poeng der PM. Jobber med montering av Bang & Olufsen produkter. (ja de som selger svindyre apparater)

Vil ikke si jeg er lei, eller kommer til å bli lei lyd og bilde, men det vil jo tiden vise :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...