Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk hva en restart av PC n kan gjøre noen ganger...

Men fortsatt mangler kitobjektivet som står på Lumix GM1 ;-)

Flott dehh!

PS!

Panasonic lumix 12-32 , det da? Den finner en ikke på søk i Prisguiden heller, og det er nok forklaringen, kanskje..... ? Du kan jo f.eks. legge inn ønske om at det tas med, gjøres via tilbakemeldinger-BK; https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=703

Det gjorde jeg samme dagen som jeg kjøpte kameraet...

Lenke til kommentar

Fantastisk hva en restart av PC n kan gjøre noen ganger...

Men fortsatt mangler kitobjektivet som står på Lumix GM1 ;-)

Flott dehh!

PS!

Panasonic lumix 12-32 , det da? Den finner en ikke på søk i Prisguiden heller, og det er nok forklaringen, kanskje..... ? Du kan jo f.eks. legge inn ønske om at det tas med, gjøres via tilbakemeldinger-BK; https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=703

Det gjorde jeg samme dagen som jeg kjøpte kameraet...

Sikkert laaaaaang eksponeringstid hos Akam-teknisk, da... :rofl:

Lenke til kommentar

Sonys nye 50 Mp mellomformat CMOS sensor er en god kandidat til å bli første over 100 totalscore på DxO. Det vil nok overraske trådstarteren hos Canonrumors, med flere.

I såfall har DxoMark utspilt sin rolle.

Lenke til kommentar

Ikke noe off-topic her smile.gif

Hvordan er det å handle kamerautstyr på Ebay? God erfaring?

Funker bra fra Japan i alle fall. Kjøpte et kompakt kamera som hadde støv på sensoren. Fikk sende det tilbake da det viste seg at rensing i Norge var like dyrt som prisen på kamera. Holder meg unna amerikanske forhandlere og de som ikke tillater retur.

Endret av Epp
Lenke til kommentar

Mitt Sigma 35mm 1.4 Art har alltid feilfokusert på avstander under omtrent 3m, men ikke på avstander på 3m og lengre. På mitt D800 må jeg derfor hele tiden bytte mellom +15 AF-justering og deaktivert AF-justering.

Noen som har erfaring med å sende inn dette for justering hos Sigma eller JP under reklamasjon, og om det kan bli rettet med bra resultat?

Lenke til kommentar

Funker bra fra Japan i alle fall. Kjøpte et kompakt kamera som hadde støv på sensoren. Fikk sende det tilbake da det viste seg at rensing i Norge var like dyrt som prisen på kamera. Holder meg unna amerikanske forhandlere og de som ikke tillater retur.

Var jammen på tide at noen svarte..... :green:

PS!

Har bare gode erfaringer med handling på Ebay, iallefall med de fleste .... Det er bare om å gjøre å "luke" ut de tilbud som "er for gode til å være sanne". :yes:

Lenke til kommentar

PS!

Har bare gode erfaringer med handling på Ebay, iallefall med de fleste .... Det er bare om å gjøre å "luke" ut de tilbud som "er for gode til å være sanne". :yes:

HEHEHEHHE, så ikek datoen. Forstår ikke hvorfor denne tråden plutselig dukket opp som om den var ny :-) Uanskvett... Bedre aldri enn sent...

Lenke til kommentar

Mitt Sigma 35mm 1.4 Art har alltid feilfokusert på avstander under omtrent 3m, men ikke på avstander på 3m og lengre. På mitt D800 må jeg derfor hele tiden bytte mellom +15 AF-justering og deaktivert AF-justering.

Noen som har erfaring med å sende inn dette for justering hos Sigma eller JP under reklamasjon, og om det kan bli rettet med bra resultat?

Hvorfor kjøper du ikke den USB-dock-en og justerer selv? All Art optikk er kompatible med den.

Endret av Epp
Lenke til kommentar

PS!

HEHEHEHHE, så ikek datoen. Forstår ikke hvorfor denne tråden plutselig dukket opp som om den var ny :-) Uanskvett... Bedre aldri enn sent...

Ja, Akam holdt hvis på med noe teknisk mumbo-jumbo etter kl 18 og utover en stund, så det var en del "hick-up" en stund.

Men budskapet er jo det viktigste...., så "påminnelsen" er helt OK den.... :)

Lenke til kommentar

Hvorfor kjøper du ikke den USB-dock-en og justerer selv? All Art optikk er kompatible med den.

Kult - den ser ut til å ha mulighet for fire forskjellige fokusjusteringer avhengig av avstand - genialt! :)

http://www.sigmaphoto.com/product/sigma-usb-dock

Minns jeg leste om den da den kom, en god stund etter at jeg kjøpte mitt objektiv, og at den ikke var kompatibel med min Art. Det ser ut som jeg tar feil, ettersom markedsføringen tilsier at dockene er kompatible med alle Art-objektiver. Skal kjøre innom JP i morgen og bestille!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...