Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit nok at dette er en chattetråd og at det dermed er litt større takhøyde her enn resten av forumet, men de tendensene til drittungeoppførsel som enkelte her inne har fremvist i det siste må de bare se til å legge av seg litt brennkvikt om ikke advarslene skal fly veggimellom.

 

Blir man utsatt for for personhets eller andre regelbrudd fra en eller flere brukere, uansett om det er over PM eller i offentlighet, så er riktig respons å rapportere dem. Syting og krangling i forumet er FEIL respons. Alle fått dette med seg nå?

Lenke til kommentar
Nei, litt forskjellig. Var det tåke, så tok jeg bilder av den, så jeg et stilig skur i en skråning knipset jeg det og sånn holdt jeg på. Men nå føler jeg ikke akkurat kreativiteten blomstre, og har ingen rundt meg som kan dra meg opp.

 

Se på bilder. Det er verdens beste inspirasjon, så jeg foreslår at du blar deg igjennom det du har av fotobøker, evt titter på onexposure.net eller andre websider med bilder. magnums hjemmeside med de foto-essayene de har der, med kommentarer fra fotografene, pleier å duge for meg.

Lenke til kommentar
Hmm. Må få laget en foto-tur til Irland / Dublin.

Tom

Veldig mange fine motiver i Dublin ja, Tom...

 

Japp. Jeg bodde i Dublin i et halvt år, så har fotografert mye rundtom der.

 

Men legg inn plass til noen dagsturer også da. Fra fergekaien i Dun Laoghaire (bl.a.) går det masse dagsturer med buss til forskjellige steder, blant annet Giant's Causeway og Bushmills-destilleriet i Nord-Irland. Ikke koster de all verdens heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...