TGB Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Hadde tidenes mest geniale oppdrag i dag for et rekrutteringsfirma. Oppdrag: Ta stemningsbilder under et kurs (leverte 40) - var der 2 timer. Grisebra betalt 1 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Hadde tidenes mest geniale oppdrag i dag for et rekrutteringsfirma. Oppdrag: Ta stemningsbilder under et kurs (leverte 40) - var der 2 timer. Grisebra betalt Definisjonen av genialt strekkes nok litt her, men det er hevet over enhver tvil at enkle fotojobber som er grisegodt betalt er gode som gull. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg ser nå at du også spurte i tråden Olympus & Panasonic MicroFourThirds (+ FourThirds) og har fått svar. Ja, Jorun, visste ikke helt hvor jeg skulle legge det. Jeg er fornøyd med min 45mm, men ser den Olympus er billigere og sikkert OK, skal bli morsomt å se hva han får til med den. Han kjøpte seg Panasonic GX7 (etter tips fra meg), den skal jeg også ha - det var Stephen Barstow som spurte, du kjenner sikkert han. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Kjøpe utstyret jeg trenger for å rense sensoren på kamera selv(canon 7D) eller la noen andre ta jobben? Har rensa sensoren 3 ganger, men alle gangene gratis. Enten av canon på messe, eller gratis hos fotovideo i forbindelse med messe der. Syntes i utgangspunktet at 1000kr for en sensorrens er en altfor høy pris. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Hadde tidenes mest geniale oppdrag i dag for et rekrutteringsfirma. Oppdrag: Ta stemningsbilder under et kurs (leverte 40) - var der 2 timer. Grisebra betalt Definisjonen av genialt strekkes nok litt her, men det er hevet over enhver tvil at enkle fotojobber som er grisegodt betalt er gode som gull. Snakker selvsagt om arbeidsmengde vs betaling; har hatt langt mer geniale oppdrag om man tenker rent fotomessig Lenke til kommentar
TGB Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Kjøpe utstyret jeg trenger for å rense sensoren på kamera selv(canon 7D) eller la noen andre ta jobben? Har rensa sensoren 3 ganger, men alle gangene gratis. Enten av canon på messe, eller gratis hos fotovideo i forbindelse med messe der. Syntes i utgangspunktet at 1000kr for en sensorrens er en altfor høy pris. Dette blir spørsmål på nivå med hvilket kamera skal jeg kjøpe Løp innom fotovideo (eller tilsvarende) så får du nok noen fornuftige anbefalinger. Renseutstyr koster litt, men sist jeg kjøpte må ha vært 3-4 år siden (fortsatt materiale for et par år til). Våtrens er vanligvis mest fornuftig; ellers er det stort sett samme opplegget med forskjellig "branding" og differanse i pris. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Kjøpe utstyret jeg trenger for å rense sensoren på kamera selv(canon 7D) eller la noen andre ta jobben? Har rensa sensoren 3 ganger, men alle gangene gratis. Enten av canon på messe, eller gratis hos fotovideo i forbindelse med messe der. Syntes i utgangspunktet at 1000kr for en sensorrens er en altfor høy pris. Med Photosol Sensor Swab plus syns jeg det er ganske så enkelt å foreta våtrens selv. Litt forsiktighet og en stø hånd, og kanskje noen pust med blåsebelg først for å ta det groveste, så er det gjort på et par minutter. Du får Sensor Swab Plus til ned mot ca 30 kroner stykket på ebay i 8-pakninger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Ken Rockwell skaper reaksjoner igjen. Skip til 39 minutter ut i videoen. Endret 7. mai 2014 av L4r5 4 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Kompakt, rimelig og folkefinansiert blitstrigger: FlashQ. Sender og mottaker koster 39 dollar Sender og to mottakere koster 55 dollar 2 Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 OnOneSoftware tilbyr Perfect Effects 8 gratis igjen - http://www.ononesoftware.com/landing/pe8offer Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Skulle akkurat til å tipse om det. Har slått til på tilbudet, men er noe usikker på hva det faktisk det er. Men gratis er gratis. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Noen andre som har slått til på tilbudet? Sulle sjekke det ut istad, men får ikke til å installere det på noe annet enn C disken som har begrenset med plass. Noen som har ei løsning til å installere det på D disken? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Får du ikke spørsmål om du vil legge deg i programfiles? Isåfall kan du bare endre den stien til D:. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Det var det som var problemet, kommer ikke opp hvor jeg vil installere filen. Sinnssykt irriterende når programmer gjør sånt. Har vært borti flere programmer som gjør sånt, spesielt nettlesere, men da er de små og jeg hadde uansett tenkt å installere de på C. Skjønner ikke hvorfor ikke de kan gi valget uansett. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Ellers, for alle nerder der ute, så er dette knakende interessante ni og et halvt minutt: https://www.youtube.com/watch?v=I64CQp6z0Pk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Så den rett i stad. Genial mann. Følger med på "What if" hver tirsdag. Noe som minner meg på at jeg har glemt å sjekke ut denne ukens segment. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Genialt gjort av Google med de punch kortene Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) I dag.. da er jeg stolt over våre folkevalgte. Dalai Lama takket for samenes støtte .. måtte nok fjerne litt grums ja. Endret 8. mai 2014 av pybalto Lenke til kommentar
brk Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Kompakt, rimelig og folkefinansiert blitstrigger: FlashQ. Sender og mottaker koster 39 dollar Sender og to mottakere koster 55 dollar jøsses, hvordan i huleste har de klart å presse inn et batteri i det der? Men sannelig, det var ikke dyrt! Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Ken Rockwell skaper reaksjoner igjen. Skip til 39 minutter ut i videoen. Ikke mer enn normalt....eller MOT normalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå