Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Her har det skjedd litt av vært i løpet av dagen, ja. For å svare på noe:

 

Sigma 150mm Macro er ikke plastikk. Virker svært solid og kompakt bygget. Derimot er mye annen Sigma-optikk plastikk. Men Sigma 70-200 og 100-300 kan man ikke utsette noe på.

 

Jeg og sjefen min har faktisk stussa på om det er 100% søkerdekning på D300. Han mente "nei" ut i fra det han har testet. I tillegg åpnet vi en brosjyre vi har på Nikon D300, hvor det faktisk sto "med NESTEN 100% søkerdekning". Vi tenkte dette kun var noen promille, men nå ser jeg at det godt faktisk kan være mer.

 

Og ja, Gorpium - jeg ser ironien i innleggene dine. Aldri sett et innlegg hvor du faktisk "angriper" Marius. Dumme fanboys! :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil du si dette:
Oh! Tenkt det er tilfellet. Da gir de feil informasjon om Nikons produkt. Fy de!
ikke har NOOOOOOE med meg å gjøre? Noe du ville sagt til hvem som helst?

Jeg syns ikke dette her var så veldig mye mer enn en uskyldig spøk. ja, han gjorde gjerne narr av deg, men på enn veldig snill måte, og de fleste forsto at det ikke var vondt ment

Lenke til kommentar
Vil du si dette:
Oh! Tenkt det er tilfellet. Da gir de feil informasjon om Nikons produkt. Fy de!
ikke har NOOOOOOE med meg å gjøre? Noe du ville sagt til hvem som helst?

Jeg kjenner en nikonianer jeg kunne sagt noe slikt til. Han har forøvrig konvertert til Canon på grunn av jobb nettopp, men det er en annen sak. :p

 

Wtf? Så det er årsaken, altså. Hver gang dere kjeder dere tar dere med kamera rundt i og omkring huset til kjedsommeligheten gir seg. Please, kutt ut det der. Er været fint kan dere klare å meke dere ut av porten, og ta bilder av noe annet enn kjæledyrene deres. Kattungene er der når du kommer tilbake likevel.

 

Se på dette som et lite hjertesukk. Den definitivt største gruppen bilder vi finner i BK er nettopp bilder av deres egne kjæledyr, stort sett tatt ovenfra og med svært diskutable omgivelser. Selv vi som har barn plager ikke fotofora med så mange åndsfraværende bilder av våre små knotter. Og jeg regner med at dere ikke elsker dyrene deres mer enn vi elsker våre barn. Dere er bare enda mer ukritiske til hvor interessant "verdens vakreste hund" er for andre mennesker, slik nybakte mødre ofte er det med sine barn. Bare verre.

 

De av dere som kan lese har kanskje lest Gert Nygårdsvolds "Mengele Zoo". Jeg mener det er i den boken at hovedpersonen uttaler at den som elsker dyr for høyt er i stand til å ta menneskeliv. Det er 15 år siden jeg leste boken, så jeg er ikke sikker på om jeg husker rett, men sant er det uansett.

Hehe, PM har ikke fått smilepillene sine i dag? :tease:

 

Minner om fellestrekket ved Adolf Hitlers malerier: De inneholdt ikke folk. :wee:

 

Edit: Marius, du har faktisk anklaget meg for det samme, og uten annet bevis enn min rene samvittighet vil jeg påstå at det er like usannt som å påstå at jeg er mannsjåvinist eller terroristsympatisør, noe jeg også har blitt omtalt som, dog ikke av deg. :p

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar

At brukere her gjemmer seg bak tekst mellom linjene er aktuelt, bare jeg som tør å si det rett ut, og får sone for det, det er feigt, og det Gorpium driver med er brukerforfølgelse, noe ikke bare jeg kjenner meg igjen i, men andre her også, og de heller kan ikek gjøre annet enn å bare si fra, fordi det er skjult, og kan kun oppfattes mellom to parter...

 

At Gorpium aldri vil innrømme at han ikke liker meg har jeg forstått, bare latterlig at han nekter for det.

Lenke til kommentar
At brukere her gjemmer seg bak tekst mellom linjene er aktuelt, bare jeg som tør å si det rett ut, og får sone for det, det er feigt, og det Gorpium driver med er brukerforfølgelse, noe ikke bare jeg kjenner meg igjen i, men andre her også, og de heller kan ikek gjøre annet enn å bare si fra, fordi det er skjult, og kan kun oppfattes mellom to parter...

 

At Gorpium aldri vil innrømme at han ikke liker meg har jeg forstått, bare latterlig at han nekter for det.

Husk at for oss, så ser det ut som paranoia, når vi kun ser deler av rablinga herfra. Og får du PM'er som er usaklig, så er det bare å blokkere brukeren istedet for å fye opp om flammene.

 

Tom

Lenke til kommentar
At brukere her gjemmer seg bak tekst mellom linjene er aktuelt, bare jeg som tør å si det rett ut, og får sone for det, det er feigt, og det Gorpium driver med er brukerforfølgelse, noe ikke bare jeg kjenner meg igjen i, men andre her også, og de heller kan ikek gjøre annet enn å bare si fra, fordi det er skjult, og kan kun oppfattes mellom to parter...

 

At Gorpium aldri vil innrømme at han ikke liker meg har jeg forstått, bare latterlig at han nekter for det.

Husk at for oss, så ser det ut som paranoia, når vi kun ser deler av rablinga herfra. Og får du PM'er som er usaklig, så er det bare å blokkere brukeren istedet for å fye opp om flammene.

 

Tom

 

Ja du har ikke fått med deg alt, men det betyr ikek at jeg skal måtte finne meg i at han hele tiden kommer med usaklige innlegg....

Lenke til kommentar
Wtf? Så det er årsaken, altså. Hver gang dere kjeder dere tar dere med kamera rundt i og omkring huset til kjedsommeligheten gir seg. Please, kutt ut det der. Er været fint kan dere klare å meke dere ut av porten, og ta bilder av noe annet enn kjæledyrene deres. Kattungene er der når du kommer tilbake likevel.

 

Se på dette som et lite hjertesukk. Den definitivt største gruppen bilder vi finner i BK er nettopp bilder av deres egne kjæledyr, stort sett tatt ovenfra og med svært diskutable omgivelser. Selv vi som har barn plager ikke fotofora med så mange åndsfraværende bilder av våre små knotter. Og jeg regner med at dere ikke elsker dyrene deres mer enn vi elsker våre barn. Dere er bare enda mer ukritiske til hvor interessant "verdens vakreste hund" er for andre mennesker, slik nybakte mødre ofte er det med sine barn. Bare verre.

 

De av dere som kan lese har kanskje lest Gert Nygårdsvolds "Mengele Zoo". Jeg mener det er i den boken at hovedpersonen uttaler at den som elsker dyr for høyt er i stand til å ta menneskeliv. Det er 15 år siden jeg leste boken, så jeg er ikke sikker på om jeg husker rett, men sant er det uansett.

Hehe, PM har ikke fått smilepillene sine i dag? :tease:

 

Minner om fellestrekket ved Adolf Hitlers malerier: De inneholdt ikke folk. :wee:

 

Smilepillene har jeg tatt mange av. Jeg har jo til og med lagt ut et smilebilde i BK. Og det måtte jeg faktisk bevege meg ut av tomten for å ta. I likhet med alle andre bilder jeg presenterer. Er det for mye forlangt at også andre gidder å røre på fleskeræva for å underholde sitt publikum, isteden for å drepe dem med kjedsommelighet? Nå har jeg fleskeræv selv, men den beveger seg faktisk ganske langt avsted innimellom. For å ta gode bilder til gleder for både mine og andres øyne. Det bør jo nevnes av og til at kunst er 10% inspirasjon, 90% perspirasjon. Ikke 2% inspirasjon, 4% perspirasjon.

 

Jeg tror de med Hitler kanskje lå litt i baktankene til Nygårdsvold. Hitler var som kjent anti-røyker, vegetarianer og fanatisk hundemenneske. Je je je.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Ja du har ikke fått med deg alt, men det betyr ikek at jeg skal måtte finne meg i at han hele tiden kommer med usaklige innlegg....

Ja, sant. Jeg spytter ut usaklige innlegg hele tiden.

Må si at jeg fniser litt av det du sier, for ved andre anledninger har jeg blitt anklaget for å være -for- saklig.

Lenke til kommentar
Jeg tror de med Hitler kanskje lå litt i baktankene til Nygårdsvold. Hitler var som kjent anti-røyker, vegetarianer og fanatisk hundemenneske. Je je je.

Og avholdsmann. Med andre ord er Mr. Olsen Hitler, Dagfinn Høybråten er Hitler, Richard Hammond er Hitler og Knut Storberget er Hitler. Samt en god del hippier.

 

Logikk er en morsom bil.

 

(Ja, jeg mener dette, jeg mener det VELDIG mye ..)

Lenke til kommentar

Av meg?

 

Jeg har det jo blått på hvitt, så skjønner ikke at du orker å nekte for det, BARNSLIG!

 

Husker du ikke da du innrømte på PM at du provoserte meg med vilje? Dårlig hukommelse?

 

Du kalte det indirekte provosert undervisning, så skjerp deg å stå for dine uttalelser! Ikke vær en feig liten unge å stikk av når du ikke finner noe å si. Du provoserer med vilje, du har innrømmet det på PM, og dt er det du gjør nå, bare uten undervisning, men på pur faen!

Lenke til kommentar
Andre enn meg som har problemer med diskusjon.no av og til?

Noen ganger hender det at det tar en evighet å laste noe som helst her.

Ufattelig irriterende om jeg vil gi kritikk på et bilde (at vedlegget ikke blir lastet) eller lese en tråd eller svare i en tråd.

 

Bruker firefox, siste versjon.

Det hender fra tid til annen. Ganske ofte egentlig. opptil flere ganger deaglig faktisk. men jeg tror problemet ligger sentrelt på enn server og ikke på din komputer.

 

Ja, det er ofte slik når flere opplever det samme. I alle fall når vi er såpass spredt geografisk sett.

 

Diskusjon.no, fix servers plx!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...