Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var bestilling på E-3 unnagjort. Om 1-5 dager er det i mine klamme hender, og jeg er så lykkelig at jeg kunne spist marmor.

 

For en gangs skyld har jeg satt meg et mål (å få råd til tele og E-3 i løpet av sommeren), og jeg har klart det.

 

I dag kan jeg til og med tåle skråsikre tåper på utenlandske bilforum som mener Olympus lager dritt. Jeg kan tåle folk som mener at antall megapixler er viktigst for hvilket kamera man skal velge, folk som mener at man ikke trenger å prøve et kamera før man kjøper det.

 

Jeg kan tåle alt. Unntatt kvasiliberalistiske naut som samstiller skatt med voldtekt, that is.

 

:fun:

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Har en latterlig diskusjon på msn gående nå, noen her som har kjent på Sigma 150mm f/2.8 Macro, som kan si de får plastic-fantastic følelse av objektivet?

 

Et kamera som er like bra som D700 burde vel ikke kostet 11k?

Kanskje ikke, men vet ikke om E-400 kan samenlignes med D100, det kan det gjerne, har ikke prøvd det. Men har prøvd D100, å det er ikke bra. som D100 til D300 er vel gjerne bedre.

 

Edit: alt sigma er plastikk:D

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Et kamera som er like bra som D700 burde vel ikke kostet 11k?

Så sammenlignet ikke Verard_ E-3 med D700, men overgangen fra Oly E-400 til E-3 som en overgang fra D100 til D700. Altså rimelig stor.

 

Det første jeg ser ved E-3 som skiller den ut fra andre i samme prisklasse er 100% søkerdekning og robust kamerahus som tåler en god sprøyt.

Lenke til kommentar
Hvordan er E-3 sammenliknet med D300 eller 40D?

Vanskelig å sammenligne direkte. Sett bort fra forskjellene i sensor (teknologi, format og støy) så kan den vel sammenlignes med en D300. Dog bedre værtettet.

 

Og all Sigma er plastic-fantastic når man har bestemt seg for ikke å like merket.

 

Tom

Lenke til kommentar
Et kamera som er like bra som D700 burde vel ikke kostet 11k?

Så sammenlignet ikke Verard_ E-3 med D700, men overgangen fra Oly E-400 til E-3 som en overgang fra D100 til D700. Altså rimelig stor.

 

Det første jeg ser ved E-3 som skiller den ut fra andre i samme prisklasse er 100% søkerdekning og robust kamerahus som tåler en god sprøyt.

 

Og du mener D300 ikke har 100% søkerdekning? Ang værtetning vet jeg ikke hvordan D300 egentlig er... Hva taper E-3 på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...