fo2re Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Hva er vitsen med å ha masse penger hvis ikke du kan vise det? Ville heller gått i helsetrøye og tanga iført hvit cowboyhatt offentlig enn å bli sett med det der ! Skulle man mot alle odds bevege seg ut blant folk med det så er sikkert ikke så ettertraktet på tyveriskalaen i det minste Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Ord ekke dekkende ! http://petapixel.com/2014/01/13/hasselblad-unveils-limited-edition-lunar-good-fortune-indulgence-10k/ Rundt regnet 75k for et utgående kamera fra 2011 som koster rundt 6k. Ærlig talt - baser det heller på RX1, A7r eller noe annet nytt som er skikkelig bra i seg selv, i alle fall. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Hasselblad Luna-tic er et fullstendig dekkende slengnavn. 2 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 ENR-Images of the year 2013 4 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) ENR-Images of the year 2013 Grattis. Klart mer interessante bilde enn det jeg klarte å ta i Gryllefjord vinteren 1984 ... Endret 13. januar 2014 av tomsi42 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Grattis. Klart mer interessante bilde enn det jeg klarte å ta i Gryllefjord vinteren 1984 ... Takker! Ja men Gryllefjord er jo en koselig plass. Artige rare, fotogene hus. Koselige folk. Mektig natur. Var å spiste middag på den lokale kroa/pubben, da hun som drev stedet kom og satte seg ved bordet for å slå av en prat. Pratet som en foss om løst og fast. Det har jeg aldri opplevd før, noe sted. Det var veldig hyggelig. Endret 13. januar 2014 av Kenneth Solfjeld 3 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Takker! Ja men Gryllefjord er jo en koselig plass. Artige rare, fotogene hus. Koselige folk. Mektig natur. Var å spiste middag på den lokale kroa/pubben, da hun som drev stedet kom og satte seg ved bordet for å slå av en prat. Pratet som en foss om løst og fast. Det har jeg aldri opplevd før, noe sted. Det var veldig hyggelig. Sikkert trivelige folk der. Men da vi var der, så hele fjorden i skyggen, og da virket det som et trist sted i forhold til Torsken, der solen skinte. Tror ikke det var kro der den gang... Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Jeg bruker vanligvis Acdsee Pro som daglig arbeidshest da jeg liker brukergrensesnittet godt. Allikevel er det greit å ha PS Elements da RAW- converteren er noe kvassere spesielt til støydemping, og programmet gir gode utfyllende redigeringsmuligheter for den siste prikken over i`en. Nå med 70d er det jo artig med et videoredigeringsprogram, og fornyet støtte av RAW måtte til. Jeg slet med å sove i natt, så jeg oppgraderte via Adobe sine nettsider.Verifiseringen er enda ikke gjennomført. Det kan kanskje ha noe med identitetstyveriene å gjøre at de går nøye gjennom hver bestilling? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 I dag la Nikon Europe seg egenhendig til i mine kretser på G+ Morsomt!! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 (endret) Finnes det noe for å feste en vanlig paraply til en tripod på en enkel måte? Når jeg tenker meg om så er jo det en veldig dårlig idè mtp stabilitet. Endret 14. januar 2014 av Bibow Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Finnes det noe som feks en liten paraply man kan klipse på en tripod? Beskyttelse mot regn eller kontroll av lys? Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Til info fikk jeg epost fra Adobe om at kjøpet er ferdigbehandlet nå, med bla. dette utdraget: "Som en ekstra kredittbeskyttelse gjennomgås alle bestillingene av e-handelsavdelingen vår før kjøpet fullføres." Lenke til kommentar
greenman Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Beskyttelse mot regn eller kontroll av lys? Beskyttelse mot regn. Ser at det finnes for lys når jeg søker litt. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Kabelinngangen til min 3tb eksterne harddisk ble ødelagt og jeg var nødt til å ta disken ut av "boksen". Noen som vet hvor jeg får tak i en ny boks som harddisken vil passe inn i? Harddisken krever strømforskyvning, vil dette følge med den nye "boksen", eller bruker jeg den som passer til den ødelagte "boksen"? Har hele lightroom-biblioteket på harddisken, så lengter etter å komme i gang med bildene igjen Lenke til kommentar
greenman Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 (endret) Kabelinngangen til min 3tb eksterne harddisk ble ødelagt og jeg var nødt til å ta disken ut av "boksen". Noen som vet hvor jeg får tak i en ny boks som harddisken vil passe inn i? Harddisken krever strømforskyvning, vil dette følge med den nye "boksen", eller bruker jeg den som passer til den ødelagte "boksen"? Har hele lightroom-biblioteket på harddisken, så lengter etter å komme i gang med bildene igjen Hvis det er sata tilkobling på disken fungerer feks denne eller denne (avhengig av diskens fysiske størrelse) Hvis du er i tvil kan du laste opp et bilde av den. Alternativt vil noe som denne også være en løsning. Noen bruker eget strømadapter, andre ikke. Hva du hadde før har ikke noe å si. Endret 14. januar 2014 av Bibow Lenke til kommentar
Breni Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Hvis det er sata tilkobling på disken fungerer feks denne eller denne (avhengig av diskens physiske størrelse) Tvis du er i tvil kan du laste opp et bilde av den. Alternativt vil noe som denne også være en løsning. Noen bruker eget strømadapter, andre ikke. Hva du hadde før har ikke noe å si. Takk takk. Det er sata-tilkobling ja, og størrelsen er 3,5 - så da bestiller jeg den du linket til. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
greenman Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 (endret) Fysiske størrelse Det var en grov en fra meg må jeg si. Leser for mye på engelsk. Her er USB 3.0 versjonen forresten Endret 14. januar 2014 av Bibow Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Fargebilder fra Robert Capa alltid gøy med bilder fra Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå