Bruker-93156 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Du bør vel ærlig talt ha en ny disk med deg dit, så du ikke tar med deg gamle... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Noen som vet hvordan man importerer automatisk fra Camera Control Pro til PS? Driver og leker litt i studio nå. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Er ikke sånn at jeg tar med meg stasjonær maskin opp der. Blir ikke noe den første måneden uansett. Rekruttperioden er hektisk. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Kjøp en 320gb 2.5" HDD. De er raske nok these days, de er uuuutrolig mye mer kompakte, tåler mer juling, trenger ikke strøm og nevnte jeg hvor kompakte de er? Hilsen Simon med fire eksterne 3.5" HDD. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Noe praktisk å betale for kompakthet om man skal ha den stående på ett sted? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Egentlig ikke, men de som kjøper 2,5" HDDer flytter gjerne en del på de sammen med en bærbar maskin. Da er det kjekt at de er små, kompakte og bygd for å tåle litt. Og jada, en slik harddisk er på kjøpelisten min, men 70-200/2.8 IS ligger nok før. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Haider får gjennomgå... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Hæ?? Hva er 'haider'? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Ein tulling i den danske realityserien Paradise Hotel som går på TV3. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Godt å se han får sin egen medisin, han har gjort meg kvalm siden Dag 1! Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Det bekymrer meg at det finnes folk som følger med på slikt skitt - spesielt om de innehar mannlige kjønnshormoner ! Get a f***** life ! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Eg følgjer ikkje med på den. Såg tilfeldigvis ein episode i går, og fekk då med meg at det var ein der som heiter Haider. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg har bare ikke noe liv... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Hva er pointet i denne serien? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Noe praktisk å betale for kompakthet om man skal ha den stående på ett sted? Siden en del av poenget med en ekstern disk er at den skal være portabel. Om vi vrir og vender på det kan vi se en likhet mellom dette og oppfinnelsen av Cognac. Cognac-distriktet kjennetegnes av en meget flat og kjedelig vin, nederlenderne kjøpte den, som forretningsfolk tenkte de at de kunne få solgt den, men de destillerte den og solgte den som 'vinekstrakt' (og kunne frakte 4 ganger så mye per lasteskip, penger spart er penger tjent). Det var en simpel drikk, men engelskmennene, som er en gjeng med barbarer på smak, likte den og kjøpte den. Krig brøt ut mellom England og Nederland, og det ble et overskudd av 'vinekstrakt', som så ble lagret. Krigen gikk over etter noen år, og plutselig oppdaget noen at man hadde fått et bedre produkt. Bob's your Uncle, Cognac. Vel, egentlig ingen likhetstrekk, men poenget er at om vi ikke hadde hatt en kompakt vin hadde vi ikke hatt Cognac! Øhm, tror jeg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Langt inne i night-cap #12, Simon A. ? Men en morsom histore i alle fall Men pass på - også 2,5" disker går til H... hvis de ramler i gulvet mens de er i farta. Tom Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Om jeg mimrer tilbake til lørdag, kjenner jeg at det hadde vært like greit om cognac ikke ble oppfunnet =) Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Puh! Da var fly til Oslo bestilt. Vet ikke hva jeg skal finne på der borte før jeg skal overnatte på Sessvollmoen. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Hva er pointet i denne serien? Ikke bli stemt ut, kn*lle litt, baksnakke noen... osv Siden en del av poenget med en ekstern disk er at den skal være portabel. Mitt behov for ekstren harddisk er ikke å kunne flytte den rundt som en minnepenn. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2008 Puh! Da var fly til Oslo bestilt. Vet ikke hva jeg skal finne på der borte før jeg skal overnatte på Sessvollmoen. Gå rundt i byen å ta bilder ? Ikke bli stemt ut, kn*lle litt, baksnakke noen... osv Litt som livet generellt, altså Men hvorfor se på andre holde på istedet for å leve livet selv ? Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå