Bruker-88036 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Om noen trenger et 58mm nd8 (cokin) og et 58mm mm polfilter (B+W) så gi si fra. Gir det bort mot et bidrag til Amnesty, beløp bestemmer du selv. Trenger ingen "bevis", kun navn og adresse hvor jeg skal sende filterene. http://www.amnesty.no/gaver 4 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 JP gikk glipp av min bestilling av bildeprodukter til jul gitt. 297 kroner i frakt for to bilder i 50x70cm, ramme til begge bildene og noen bilder i 10x15cm. Jeg som kunde blir belastet for at de har en elendig logistikkløsning og får de tre produkttypene fra forskjellige lokasjoner og sender dem hver for seg. Fotoknudsen tar 109 kroner i frakt uansett hvor mange produkter og produkttyper jeg bestiller - selv om også de sender dem hver for seg. Prisen på selve produktene var omtrent den samme. JP har litt å lære om å drive butikk i internettalderen. Spurte om dette selv for litt siden. Det er visst bare en bug i systemet. Du betaler kun frakt en gang ved henting i butikken om bestillingen ble lagt samtidig. Burde imidlertid fikses asap. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Nå har mikrosoft sluttet og supporte miniprogrammer til W7, finnes det noen enkel løsninger til og få oppdatert værmelding på skrivebordet ? Endret 12. desember 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Om noen trenger et 58mm nd8 (cokin) og et 58mm mm polfilter (B+W) så gi si fra. Gir det bort mot et bidrag til Amnesty, beløp bestemmer du selv. Trenger ingen "bevis", kun navn og adresse hvor jeg skal sende filterene. http://www.amnesty.no/gaver 58mm passer flott med min Voigtländer. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 58mm passer flott med min Voigtländer. PM adressen så er de dine. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Noen som har sett noen som selger kamera med error 99 (Canon)? Kan jo lik så godt kvitte meg med det hvis det er noen som vil fikse selv. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Noen som har sett noen som selger kamera med error 99 (Canon)? Kan jo lik så godt kvitte meg med det hvis det er noen som vil fikse selv. Error 99 kan være flere ting, veldig avhengig av hvilken kamera det. Foreksempel på 1000D kan fikses med en firmware. 1 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Error 99 kan være flere ting, veldig avhengig av hvilken kamera det. Foreksempel på 1000D kan fikses med en firmware. Firmware ja! Det tenkte ikke jeg på. Nå har jeg plutselig to fungerende kameraer. Thanks! En annen ting. Erfaringer med salg av kamera uten kvittering eller eske o.l? Endret 12. desember 2013 av Bibow Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Erfaringer med salg av kamera uten kvittering eller eske o.l? Kvittering er ikke så farlig hvis det er kjøpt i Norge og butikken har salget i sitt datasystem, hvis det ikke er tilfelle selger du uten garanti sålenge kameraet er nyere en 5 år. Det er gjengse oppfatning at de som tar vare på emballasjen er mer forsiktig med varen og tar vare på produktet. Det viktigste er at du har alt som tilhører kameraet, manualen og selvfølgelig CD-platen som fulgte med siden man ikke får oppdatert fra Canon Norge uten platen. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Kvittering er ikke så farlig hvis det er kjøpt i Norge og butikken har salget i sitt datasystem, hvis det ikke er tilfelle selger du uten garanti sålenge kameraet er nyere en 5 år. Det er gjengse oppfatning at de som tar vare på emballasjen er mer forsiktig med varen og tar vare på produktet. Det viktigste er at du har alt som tilhører kameraet, manualen og selvfølgelig CD-platen som fulgte med siden man ikke får oppdatert fra Canon Norge uten platen. Har sett noe nytt der på siden. Mulig man ikke lenger trenger den CD'en? EOS Digital Solution Disk-programvare 28.2A for Windows (for brukere som ikke kan bruke den medfølgende CD-en) http://www.canon.no/Support/Consumer_Products/products/cameras/Digital_SLR/EOS_6D.aspx?DLtcmuri=tcm:85-1077040&page=1&type=download Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Har sett noe nytt der på siden. Mulig man ikke lenger trenger den CD'en? Den har jeg ikke sett før, da er det et problem mindre og forholde seg til Lenke til kommentar
CFM Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Tenker å bestille dette bildet for å henge på veggen i stua. Størrelse rundt 70cm i bredden. Vil det bli bra med aluminiumsplate eller blir det best med "vanlig" forstørrelse på papir? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Tenker å bestille dette bildet for å henge på veggen i stua. Størrelse rundt 70cm i bredden. Vil det bli bra med aluminiumsplate eller blir det best med "vanlig" forstørrelse på papir? Vablig aluplate kan fort bli for tamt - det blir som å skrive ut på matt papir. Men du kan få aluplate med fotopapir; et annet alternativ er skumplate. De liker jeg godt. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Takk for svar! Får jeg skumplate hos Japanphoto eller må jeg andre steder? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Takk for svar! Får jeg skumplate hos Japanphoto eller må jeg andre steder? JP har skumplate. Litt usikker på hvilke størrelser som er tilgjengelig. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) JP har skumplate. Litt usikker på hvilke størrelser som er tilgjengelig. Da prøver jeg det! Edit, da har jeg bestilt 80x40cm. Blir spennende å se resultatet. Bestilte uten veggoppheng, men det er vel bare å stifte forsiktig to stifter med litt hyssing mellom, en skumplate veier vel ingenting. (Spares det som spares kan.) Endret 13. desember 2013 av CFM Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Da prøver jeg det! Edit, da har jeg bestilt 80x40cm. Blir spennende å se resultatet. Bestilte uten veggoppheng, men det er vel bare å stifte forsiktig to stifter med litt hyssing mellom, en skumplate veier vel ingenting. (Spares det som spares kan.) Jeg har hengt opp skumplate ved hjelp av to små opphengskroker rett inn på oversiden av plata. *Kan jo legge ut bilde av det i dette innlegget når jeg kommer hjem Endret 13. desember 2013 av Rowdy Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Dobbeltsidig tape bør også fungere. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Kvittering er ikke så farlig hvis det er kjøpt i Norge og butikken har salget i sitt datasystem, hvis det ikke er tilfelle selger du uten garanti sålenge kameraet er nyere en 5 år. Det er gjengse oppfatning at de som tar vare på emballasjen er mer forsiktig med varen og tar vare på produktet. Det viktigste er at du har alt som tilhører kameraet, manualen og selvfølgelig CD-platen som fulgte med siden man ikke får oppdatert fra Canon Norge uten platen. Jeg har kun kamera, kitlinse og neckstrap. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Dama flytter til København på nyåret (pga studier), jeg tror det blir gøy å være turist i den byen der ca en gang i måneden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå