Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JP gikk glipp av min bestilling av bildeprodukter til jul gitt. 297 kroner i frakt for to bilder i 50x70cm, ramme til begge bildene og noen bilder i 10x15cm. Jeg som kunde blir belastet for at de har en elendig logistikkløsning og får de tre produkttypene fra forskjellige lokasjoner og sender dem hver for seg.

 

Fotoknudsen tar 109 kroner i frakt uansett hvor mange produkter og produkttyper jeg bestiller - selv om også de sender dem hver for seg. Prisen på selve produktene var omtrent den samme.

 

JP har litt å lære om å drive butikk i internettalderen.

Spurte om dette selv for litt siden. Det er visst bare en bug i systemet. Du betaler kun frakt en gang ved henting i butikken om bestillingen ble lagt samtidig. Burde imidlertid fikses asap.

Lenke til kommentar

Erfaringer med salg av kamera uten kvittering eller eske o.l?

Kvittering er ikke så farlig hvis det er kjøpt i Norge og butikken har salget i sitt datasystem, hvis det ikke er tilfelle selger du uten garanti sålenge kameraet er nyere en 5 år.

Det er gjengse oppfatning at de som tar vare på emballasjen er mer forsiktig med varen og tar vare på produktet. Det viktigste er at du har alt som tilhører kameraet, manualen og selvfølgelig CD-platen som fulgte med siden man ikke får oppdatert fra Canon Norge uten platen.

Lenke til kommentar

Kvittering er ikke så farlig hvis det er kjøpt i Norge og butikken har salget i sitt datasystem, hvis det ikke er tilfelle selger du uten garanti sålenge kameraet er nyere en 5 år.

Det er gjengse oppfatning at de som tar vare på emballasjen er mer forsiktig med varen og tar vare på produktet. Det viktigste er at du har alt som tilhører kameraet, manualen og selvfølgelig CD-platen som fulgte med siden man ikke får oppdatert fra Canon Norge uten platen.

Har sett noe nytt der på siden. Mulig man ikke lenger trenger den CD'en?

 

EOS Digital Solution Disk-programvare 28.2A for Windows (for brukere som ikke kan bruke den medfølgende CD-en)

http://www.canon.no/Support/Consumer_Products/products/cameras/Digital_SLR/EOS_6D.aspx?DLtcmuri=tcm:85-1077040&page=1&type=download

 

Lenke til kommentar

JP har skumplate. Litt usikker på hvilke størrelser som er tilgjengelig.

 

Da prøver jeg det!

 

Edit, da har jeg bestilt 80x40cm. Blir spennende å se resultatet. Bestilte uten veggoppheng, men det er vel bare å stifte forsiktig to stifter med litt hyssing mellom, en skumplate veier vel ingenting. (Spares det som spares kan.) :)

Endret av CFM
Lenke til kommentar

 

Da prøver jeg det!

 

Edit, da har jeg bestilt 80x40cm. Blir spennende å se resultatet. Bestilte uten veggoppheng, men det er vel bare å stifte forsiktig to stifter med litt hyssing mellom, en skumplate veier vel ingenting. (Spares det som spares kan.) :)

Jeg har hengt opp skumplate ved hjelp av to små opphengskroker rett inn på oversiden av plata.

 

*Kan jo legge ut bilde av det i dette innlegget når jeg kommer hjem

Endret av Rowdy
Lenke til kommentar

Kvittering er ikke så farlig hvis det er kjøpt i Norge og butikken har salget i sitt datasystem, hvis det ikke er tilfelle selger du uten garanti sålenge kameraet er nyere en 5 år.

Det er gjengse oppfatning at de som tar vare på emballasjen er mer forsiktig med varen og tar vare på produktet. Det viktigste er at du har alt som tilhører kameraet, manualen og selvfølgelig CD-platen som fulgte med siden man ikke får oppdatert fra Canon Norge uten platen.

Jeg har kun kamera, kitlinse og neckstrap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...