Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se "lyset" på NRK1 nå! Fint på våre kanter, ja! ;)

 

Ut i naturen: Lysleite - ein hyllest til mørketida

"Mange synst at mørketida kan vere tung og trist, men for filmfotograf Tor Sivertstøl er denne tida fasinerande. Han har i mange år vore fotograf på serien Der ingen skulle tru at nokon kunne bu, og han har opp gjennom åra vorte glad i den mørkaste tida her i Norge. Det er akkurat på denne tida av året ein ser lyset som best. Fotografen tek deg med på ei reise frå Vestlandet til Vesterålen på jakt etter lyset. Og på reisa møter han andre personar som også har eit spesielt forhold til mørketida".

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Noen som vet om Galleriprint fra JP faktisk kommer med alt av veggoppheng? Det står faktisk i beskrivelsen at det gjør det, mens på akryl må det bestilles ved siden av. Hvis det er inkludert i galleriprint er prisforskjellen 1 hel krone..

 

Supporten til JP klarer ikke å svare på det kompliserte spørsmålet ser det ut til ..

Lenke til kommentar

Noen som vet om Galleriprint fra JP faktisk kommer med alt av veggoppheng? Det står faktisk i beskrivelsen at det gjør det, mens på akryl må det bestilles ved siden av. Hvis det er inkludert i galleriprint er prisforskjellen 1 hel krone..

 

Supporten til JP klarer ikke å svare på det kompliserte spørsmålet ser det ut til ..

Svarer meg selv jeg.

Etter å ha brukt kanskje 40 minutter på JP sin livechat - har jeg kommet til konklusjonen med at de egentlig ikke vet.

Det står eksplisitt at alt er inkludert i galleriprint, men det er visstnok ikke sant ifølge support.

 

Endte hvertdfall med at jeg fikk en verdikupong verdi summen av ett veggoppheng.

Lenke til kommentar

JP gikk glipp av min bestilling av bildeprodukter til jul gitt. 297 kroner i frakt for to bilder i 50x70cm, ramme til begge bildene og noen bilder i 10x15cm. Jeg som kunde blir belastet for at de har en elendig logistikkløsning og får de tre produkttypene fra forskjellige lokasjoner og sender dem hver for seg.

 

Fotoknudsen tar 109 kroner i frakt uansett hvor mange produkter og produkttyper jeg bestiller - selv om også de sender dem hver for seg. Prisen på selve produktene var omtrent den samme.

 

JP har litt å lære om å drive butikk i internettalderen.

Lenke til kommentar

Stavangerfoto gjør det ikke, Alexanderfoto gjør det ikke, tror ikke noen andre på JP tørr å ta ansvar for å ikke ødelegge noen andre sitt kamera, men Rune har gjort det massevis av ganger før. Utenom det finnes det ikke noe kameraverksted i Stavanger...

 

 

Hei.

 

Fikk gjort det for 249,- uten problem. Vet ikke om det var Rune som fiksa det, men spurte om det var vanskelig å gjøre selv. Han jeg prata med at han anbefalte å ikke gjøre det selv uten litt kursing først.

Rensa også objektivet for dritt så er veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar

JP gikk glipp av min bestilling av bildeprodukter til jul gitt. 297 kroner i frakt for to bilder i 50x70cm, ramme til begge bildene og noen bilder i 10x15cm. Jeg som kunde blir belastet for at de har en elendig logistikkløsning og får de tre produkttypene fra forskjellige lokasjoner og sender dem hver for seg.

 

Fotoknudsen tar 109 kroner i frakt uansett hvor mange produkter og produkttyper jeg bestiller - selv om også de sender dem hver for seg. Prisen på selve produktene var omtrent den samme.

 

JP har litt å lære om å drive butikk i internettalderen.

Akkurat dette syntes jeg var litt hårreisende. Jeg bestilte 2-3 relativt like produkter, så jeg får frakt 'billig' siden jeg henter i butikk.

Nei, dette var første gang jeg bestilte fra JP, men jeg tror egentlig det også blir siste. Ikke kan man velge fargerom eller noe heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...