-Teddy- Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Prøvde å analysere toneovergangene på himmelen ved solnedgang (fantastisk fint vær her på Østlandet i dag!), men alle de helvetes amøbene eller partiklene på netthinnen drev meg til vanvidd. Neste gang blir det øyeskylling først eller noe.... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Prøvde å analysere toneovergangene på himmelen ved solnedgang (fantastisk fint vær her på Østlandet i dag!), men alle de helvetes amøbene eller partiklene på netthinnen drev meg til vanvidd. Neste gang blir det øyeskylling først eller noe.... Lykke til - de er typisk inne i øyet... Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 For de sjelene som ennå ikke har fått det med seg er Dinovember verdt en titt, skjønt de fleste av oss sikkert har sett teknisk bedre bilder opptil flere andre steder. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Hvis det er noen som er i bete for enten vannsekk eller vanntette bager legger Fresk aktivitet ned og har lagerutsalg "de som solgte Ortlieb vanntette kamerabager til en grei pris". Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Lastet ned og installerte NIK Collection på nytt, og nå fungerer det knirkefritt i Photoshop CC. Hurra! 2 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Lykke til - de er typisk inne i øyet... Hmz. Jaja. Fungerer bra til det aller meste, bortsett fra sære testsituasjoner. Unødvendig pixelpeeping som vanlig egentlig. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 ISON-kometen blir det mulig og se på himmelen den 28/9. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 For de som vil ha en unik kamerareim eller kanskje reklamere for seg selv enn ett kameramerke ? http://highkeycamera.com/products/custom-camera-strap Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 ISON-kometen blir det mulig og se på himmelen den 28/9. November, ikke september. Den skal vist være synlig både før og etter det, men det er vel da den blir mest synlig. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Aftenposten: Fotograf alvorlig skadet i skyting i fransk avisredaksjon Man skulle tro avisfotografer skulle være adskillig tryggere hjemme i avsiredaksjonen enn ute på oppdrag. Endret 18. november 2013 av Simen1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 For de som digger Think Tank Retrospective-veskene (jeg er personlig en Retrospective-fanboy!) kommer de nå også som laptop-vesker: 15" http://www.thinktankphoto.com/search.aspx?find=Retrospective%2015L&code=digitalpicture 13" http://www.thinktankphoto.com/search.aspx?find=Retrospective%2013L&code=digitalpicture 2 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Bajs - hadde først bestemt meg for den høyre gitaren, og skrev inn om det. Etter å ha ombestemt meg til at jeg heller ville ha den venstre gitaren og betalt, så får jeg høre at de hadde sendt den venstre tilbake til lageret. Nuvel - de skal hente tre nye fra lageret og ta nye bilder. Håper de finner en enda finere*) en. *) Med finere finer! Lenke til kommentar
tow Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Dagens luksusproblem: "Hvilket mønster skal jeg ha på gitaren i dag, tro?" Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Kjære Kenneth Solfjeld.. Hyggelig at de tok seg bryet med å skrive brev da. Fikk det i dag, men det er datert 23 Oktober, så det må ha reist langt. Flere som har mottatt dette brevet? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Fått slikt brev idag jeg og. Tok sin tid før det kom, ja. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Har fått Error 99 på kameraet og har kommet frem til at det er objektivet som er synderen. Canon 50mm 1.8 om det har noe å si. Noen som vet om dette går på garanti? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Kjære Kenneth Solfjeld.. Hyggelig at de tok seg bryet med å skrive brev da. Fikk det i dag, men det er datert 23 Oktober, så det må ha reist langt. Flere som har mottatt dette brevet? Likte spesielt denne nedtoningen "vi oppdaget nydelig at en uautorisert tredjepart fikk tilgang" Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Flere som har mottatt dette brevet? Ja, kom i dag. Også datert 23. oktober, airmail fra Minnesota burde gå på noen få dager. Ser de skriver at de har tatt vare på kredittkortopplysninger også, noe de aldri har spurt meg om de kan gjøre. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Flere som har mottatt dette brevet? Jeg har ikke fått noe brev enda, men 9 oktober fikk jeg denne meldingen fra Adobe i en epost: Important Password Reset Information To view this message in a language other than English, please click here. We recently discovered that an attacker illegally entered our network and may have obtained access to your Adobe ID and encrypted password. We currently have no indication that there has been unauthorized activity on your account. To prevent unauthorized access to your account, we have reset your password. Please visit www.adobe.com/go/passwordreset to create a new password. We recommend that you also change your password on any website where you use the same user ID or password. In addition, please be on the lookout for suspicious email or phone scams seeking your personal information. We deeply regret any inconvenience this may cause you. We value the trust of our customers and we will work aggressively to prevent these types of events from occurring in the future. If you have questions, you can learn more by visiting our Customer Alert page, which you will find here. Adobe Customer Care Jeg fant ut ved hjelp av LastPass at det hadde vært et par forsøk på å få tilgang til kontoen/ID/passord. Endret 20. november 2013 av JorunT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå