Pc Lynet Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Apropos sjøormer, bigfoot osv ... http://xkcd.com/1235/ Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Nytt innspill til debatten om UV filter som objektivbeskyttelse: Noen UV-filter kan skade objektivet. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Ny fullformatlansering fra Nikon om et par uker. Hvis man skal tro på ryktene.. Lenke til kommentar
asdfljkøkdasfjlø Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Dette må da være sykt mye for pengene? Test Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Dette må da være sykt mye for pengene? Test Japan Photo sluttsolgte de siste restene av den utgåtte modellen Sigma 100-300mm i fjor(2012) sommer... Resteparty...nå igjen ? Endret 23. oktober 2013 av flageborg Lenke til kommentar
tow Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Dette må da være sykt mye for pengene? Test Hvordan fant du fram til den? Gjetter på Google. Jeg finner den ikke via JP sin hjemmeside, det betyr sannsynligvis at det som står "ikke tilgjengelig" er riktig, og at det bare er en side som henger igjen fra tidligere tider, og at objektivet rett og slett er "ikke tilgjengelig" Lenke til kommentar
asdfljkøkdasfjlø Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hvordan fant du fram til den? Gjetter på Google. Jeg finner den ikke via JP sin hjemmeside, det betyr sannsynligvis at det som står "ikke tilgjengelig" er riktig, og at det bare er en side som henger igjen fra tidligere tider, og at objektivet rett og slett er "ikke tilgjengelig" Søkte på det på JPs hjemmeside. Las litt om div teler på div. forum, og ville sjekke pris. Tror nok at jeg går for Tammy 70-200/2.8, da jeg har pentax. Var litt gira på lengre brennvidde, og fortsatt ok lysstyrke. Lenke til kommentar
tow Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Søkte på det på JPs hjemmeside. Las litt om div teler på div. forum, og ville sjekke pris. Tror nok at jeg går for Tammy 70-200/2.8, da jeg har pentax. Var litt gira på lengre brennvidde, og fortsatt ok lysstyrke. Har sett det før, at det går an å søke opp varer som ikke er i salg lenger. Det burde de fikse opp i. Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Dette må da være sykt mye for pengene? Test Jeg kjøpte Nikon-versjonen av denne for 13 000,- for noen år siden. Om Canon-versjonen er like bra som den jeg har, er det der et sjukt bra kjøp. Endret 23. oktober 2013 av Lars Anker-Rasch Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Sitter her å klør i fingra for om jeg skal oppgradere til Mavericks på hovedmaskina mi (iMac'en), eller om jeg skal vente litt. Har oppgradert den nye MBA uten problemer og min '10 MBP uten problemer. Men disse brukes ikke i dag til bilder og bildebehandling. Så det vil være kjipt om jeg får problemer med LR/PS etter en oppgradering! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Kan melde om null problemer med verken Lightroom 5 eller Photoshop CS6 - har kjørt developer preview av Mavericks i noen uker allerede. Edit: Tror faktisk ikke noe programvare (jeg bruker) har slutta å virke etter jeg oppdaterte, i sterk kontrast til hvordan det var de første åra jeg brukte Mac og mye programvare måtte patches for å støtte ny OS-versjon. Endret 23. oktober 2013 av olegunnaro Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jaja.. satser på at det ordner seg da.. laster ned nå til iMac'en. Lenke til kommentar
skrim Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Vurderer nye pro av mac Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Noen her som bruker faktura-tjenester på nett og har noe å anbefale? Har aldri sendt faktura privat før, og bli litt mistenkelig til alle de gratisgreiene som kommer opp når man googler Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Har hørt om flere som bruker sendregning.no Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Skal du ja et gratis komplett faktureringopplegg er conta.no veldig bra, bruker det selv. Endret 23. oktober 2013 av Nautica Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Da ble det nye skriver, Canon PRO-100 er inhouse. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Begynner å bli litt lei mitt D7000 og hører og leser stadig vekk om hvor topp speilløst er... Frister med E-M1 og 12-40mm når man får komboen (pluss trådløs blits) for $2200 her borte. Jeg ønsker vel bare en unnskyldning for å forsvare kjøpet og sitte igjen med god samvittighet Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Begynner å bli litt lei mitt D7000 og hører og leser stadig vekk om hvor topp speilløst er... Frister med E-M1 og 12-40mm når man får komboen (pluss trådløs blits) for $2200 her borte. Jeg ønsker vel bare en unnskyldning for å forsvare kjøpet og sitte igjen med god samvittighet Høres ut som unnskyldninger for utstyrskjøp, but hey: er det noe galt i det da? Lenke til kommentar
HSP Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Skal du ja et gratis komplett faktureringopplegg er conta.no veldig bra, bruker det selv. Henger meg på og anbefaler Conta. Veldig brukervennlig og greit å bruke. Gratisversjonen fra Conta er i mine øyne bedre enn de fleste fakturaprogrammer man får kjøpt. H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå