tow Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Forøvrig er fisheye ubrukelig - Han har sagt det. ..Og så er det avgjort. Wow, prisen er satt ned $5000,-. Må bare ha det!!! Lenke til kommentar
AVF_Kokken Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Takk for innspill om kabler og bagasje! Da legger jeg noe av det i kofferten. Vi drar nordover (Varanger og Pasvik) tidlig imorgen. Gleder meg. Dere som legger alle lader etc. i innsjekket bagasje, er dere ikke redd for å miste dem? Når jeg reiser sammen med kona så passer jeg på å fordele "kritisk" utstyr på to kofferter. Forsvinner en koffert så er det bare litt krise. Forsvinner begge så er det mer kjipt, men mindre sansynlig. God tur: Gleder meg til bildene! Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Forøvrig er fisheye ubrukelig - Han har sagt det. ..Og så er det avgjort. Fjern type. Han tar dårlige bilder og ungen hans er stygg. 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 ..Og så er det avgjort.For å være helt ærlig, så er vel akkurat 6mm-en til Nikon rimelig ubrukelig da ... Lenke til kommentar
tow Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 For å være helt ærlig, så er vel akkurat 6mm-en til Nikon rimelig ubrukelig da ... Joda, men ikke nødvendigvis av de grunnene Kenny boy listet opp Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Joda, men ikke nødvendigvis av de grunnene Kenny boy listet oppDet er klart. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Fjern type. Han tar dårlige bilder og ungen hans er stygg.I tillegg lukter han sikkert vondt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Hvis dette stemmer så er det to ting å håpe på. 1. At Nokia begynner med Android telefoner. 2. At det går til helvete med Microsoft Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 For å være helt ærlig, så er vel akkurat 6mm-en til Nikon rimelig ubrukelig da ... Jeg ser ikke helt argumentet med at det som treffer sensoren blir for smått. Ihvertfall ikke om man har 36mpx. Da er det vel nok av rom til å leke seg? Se muligheter, ikke hinder Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg ser ikke helt argumentet med at det som treffer sensoren blir for smått. Ihvertfall ikke om man har 36mpx. Da er det vel nok av rom til å leke seg? Se muligheter, ikke hinder Hvor har jeg sagt noe om bildesirkelen? Jeg synes bare hele objektivet er teit - det er stort, sært og alt for dyrt i forhold til fun-faktor. Lenke til kommentar
se# Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 ..Og så er det avgjort. "It's impossible to fill the frame with the circular image" - dette burde ikke være en overraskelse selv for Ken, å fylle et rektangel med en sirkel (uten å ødelegge sirkelens sirkelform) er jo opplagt ikke mulig. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Statusen til den 6mm-eren er vel som et Picasso-maleri. Det har litt kunstnerisk verdi, men det er ikke derfor noen betaler millioner for et. Det er fordi det er en pengeplassering a la aksjer. Upersonlig og ufølsomt profittmaksimering. Hadde det vært for den kunstneriske nytelsen hadde man kjøpt en printet kopi til en hundrelapp. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Der er jeg ikke enig, penselstrøkene kan ikke printes ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Der er jeg ikke enig, penselstrøkene kan ikke printes ut. 3D skriver.. ^^ Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Nå begynner vi å nærme oss malerkunstens svar på pixelpeeping.. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Ja ja.. så fant man ut hvorfor man ikke er så veldig smart.. Mattilsynet: – Barn kan få lavere IQ av storvilthttp://www.nrk.no/trondelag/barn-far-lavere-iq-av-storviltkjott-1.11209475 For det har jeg spist siden jeg kunne tygge maten.. -- forresten.. teit bilde i artikkelen. Hvem skyter en død elg som ligger på en pressening.. også enda der dem sikter da.. heldigvis er den alt død, eller så hadde det blitt en skadeskyting.. Endret 29. august 2013 av pybalto Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Da var både skinne og rødpunkt i hus og innstilt Skummelt med gode forumtips! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Da var både skinne og rødpunkt i hus og innstilt Skummelt med gode forumtips! d7000_rd30 (Medium).jpg Du forteller vel hvordan det virker i felt? Spurte en eks-soldat med våpen-kunnskap om noe slikt ville fungere da det ble nevnt av Simen1, og jo.. det kan fungere mente han. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Ja ja.. så fant man ut hvorfor man ikke er så veldig smart.. For det har jeg spist siden jeg kunne tygge maten.. -- forresten.. teit bilde i artikkelen. Hvem skyter en død elg som ligger på en pressening.. også enda der dem sikter da.. heldigvis er den alt død, eller så hadde det blitt en skadeskyting.. Jeg forsto ikke den helt, mindre vilt bruker man stålhagl i dag, og på større vilt mantlet kuler, er greit nok at kulene deformeres men det området er kjøttet stort sett ødelagt. Jeg har ikke spist så mye vilt i mine barneår, men smartere er jeg ikke blitt Endret 29. august 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Sendt dette bildet som skrift til en venn som har mac/iPhone Link til artikkelen som forklarer hvordan man krasjer mac og iPhoner totalt, er så utrolig at jeg lurte på om det var 1 april i dag. Endret 29. august 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå