tow Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Er det noen som har lyst på et billig sort hvitt dslr? Her er oppskriften (monokonvertering av Canon 350D) http://www.lifepixel...n-rebel-xt-350d http://www.cloudynig...74/Main/5989498 Hmm. Kanskje det er det jeg skal gjøre i stedet for å selge D80'n. Får vel ikke noe for den uansett. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Vil ikke ødelegge 350D'en. Det var mitt første speilrefleks. Det vil alltid ha sin plass på hylla. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Har vært på bra øl-plass i dag: Bra med typer på både cask og kegs, samt omtrent 500 forskjellige flaske-øl! Kveldens høydare ble desidert Stone Brewery Ruination IPA. Lenke til kommentar
tow Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Har vært på bra øl-plass i dag: Bra med typer på både cask og kegs, samt omtrent 500 forskjellige flaske-øl! Kveldens høydare ble desidert Stone Brewery Ruination IPA. Down under? 3 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Noen med noen gode forslag til stativ? Mitt Velbon 600 har et par bein som begynner å blir kranglete når de skal inn og/eller ut, det er ikke spesielt gunstig. Prøvde å olje litt, men ser ikke ut til å hjelpe. Pris: Tja 1500 - 2000 kr komplett med hode. Bruk: Mye makro, så må kunne gå lavt... Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Du kan gå inn på profilen min å se på det jeg har listet opp. Stødig og fint til 2k. (Har tregt nett på mobilen så vanskelig å gå inn å hente det for deg..) Vet dog ikke om det går lavt nok men verdt en titt. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Litt i overkant sanne. http://www.youtube.com/watch?v=LApO_BDRE8M Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Down under? Øhh. Hakke peiling på hvorfor bildene ble opp ned - de kommer jo fram rett vei når man trykker på dem. Er fra Cask Pub i London. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) De er nå enda opp/ned når jeg trykker på dem. Endret 9. august 2013 av pybalto 1 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Øhhhhh. Supersært. Her er de rett vei. Jaja, poenget er at det var mye øl der. Edit: Mangla en "r". Endret 9. august 2013 av olegunnaro Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Kommer riktig vei her også. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Øhhhhh. Supersært. Her e de rett vei. Jaja, poenget er at det var mye øl der. Det forklarer hvorfor bildene er opp-ned 1 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Det forklarer hvorfor bildene er opp-ned Mulig. Mye bra øl på de lokale off-lisence-butikkene også. I dag starta dagen med en Guinness Foreign Extra - mye bedre enn vanlig Guinness. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Finnes det noen gode fotografer innen konfirmasjonsfotografering dere vil anbefale en titt? Endret 9. august 2013 av Inc Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Det forklarer hvorfor bildene er opp-ned PM oss en kasse øl hver du så fikser det biffen Endret 9. august 2013 av Inc Lenke til kommentar
egilh Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Tok med litt økologisk herlighet fra DK. Nå er guttungen lagt, så da spretter jeg en Økolgisk Inida Pale Ale fra Hersel Bryghus Lenke til kommentar
Sjokoladen Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Er litt urolig over lukkerern på mitt d7100, har allerede tatt over 6000 bilder med det og er redd for att lukkeren berre held i eit par år, nokon triks eller tips? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Skal bestille bilde på alu-plate, men bildet har en annen størrelse enn platen slik at det blir "luft" over og under bildet. Hva er best av hvitt eller svart til å fylle det tomme rommet? Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Vil tro det kommer an på bildet. På flickr liker jeg best den sorte rammen når bildet har "lyse" kanter, slik at det blir en klar kant til det sorte. Om bildet er mørkt i kantene ville jeg derimot foretrukket lysere bakgrunn for å få den kanten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå