egilh Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Knuste glasset foranfore displayet på mobilen, kan skylle på "veske/coveret" jeg har brukt, er en knapp der som trykte inn glasset, har bestilt nytt frontglass på eBay så det er i boks. Jeg lurer på å bruke kun beskyttelse på displayet istedenfor en "veske/cover" og lurer på om noen har erfaringer eller er det bare og kjøpe det billigete som man finner på eBay ?. Det er STOR forskjell på kvaliteten på disse. Jeg liker ingen av de, uansett. Bruk heller en case i hard plast. som dekker rundt hele rammen. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Det er STOR forskjell på kvaliteten på disse. Jeg liker ingen av de, uansett. Bruk heller en case i hard plast. som dekker rundt hele rammen. Selve mobilen er jeg ikke redd for, finner heller ikke noe fornuftig case-løsning. Er mest at skjermen blir slitt/matt så tenkte om en sådan plastfilm er kurant. Lenke til kommentar
KristianJV Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg har hatt et deksel rundt min HTC Sensation, et slikt deksel i sort hardplas som dekker rundt mobilen med åpninger for knapper/høytalere og en slik beskyttelses"gel" eller nå hva det heter på skjermen i et par år, og den ser fortsatt ut som ny. Får jeg hakk på skjermbeskyttelsen så går det en tid og så er de borte. Dette kommer selvsagt an på hva som kommer borti, men det vanlige er er nøkler og lign. Den skjermbeskyttelsen kostet litt mer enn disse plastfilmene man får billig, men den var jaggu verdt det... Ikke løsner den i kantene eller noe heller! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Det er to typer jeg har sjekket nærmere, Invisible shield og clear protector, begge skryter av samme type egenskaper. Endret 18. juli 2013 av Nautica Lenke til kommentar
KristianJV Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Etter hva jeg husker er det den Invisible Shield jeg har Lenke til kommentar
egilh Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Det er to typer jeg har sjekket nærmere, Invisible shield og clear protector, begge skryter av samme type egenskaper. Jeg har hvertfall brukt Invisible shield. Hvor 'invisible' den er etter tid kan diskuteres. Det er ingen tvil om at det ga god beskyttelse for skjermen. Skjermem på min avgåtte HeroHD ser like bra ut som den gjorde ny. Problemet er skjermen ikke er noe god å bruke etterpå. Uansett hva produsenten eller andre påstår. Men som ripebeskyttelse, så vil jeg si Invisible shield gjør en veldig god jobb. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Problemet er skjermen ikke er noe god å bruke etterpå. Uansett hva produsenten eller andre påstår. Men som ripebeskyttelse, så vil jeg si Invisible shield gjør en veldig god jobb. Mener du at skjermen ikke er like responsiv med beskyttelsen på eller at overflaten har blitt seig/treg eller at skjermen er klinete etter at du har fjernet beskyttelse ? Endret 19. juli 2013 av Nautica Lenke til kommentar
KristianJV Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 På min er det kanskje litt mer motstand når man setter fingeren på skjermen og drar den over, men ikke nevneverdig mye og heller ikke noe irriterende faktor for min del. Heller slik enn masse riper man må irritere seg over! Er vel bare å teste, er man ikke fornøyd så tar du det av igjen Lenke til kommentar
egilh Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 På min er det kanskje litt mer motstand når man setter fingeren på skjermen og drar den over, men ikke nevneverdig mye og heller ikke noe irriterende faktor for min del. Heller slik enn masse riper man må irritere seg over! Er vel bare å teste, er man ikke fornøyd så tar du det av igjen Vel, jeg er forsåvidt enig. Men vent til den dagen du tar den av. Da merker du hvor god skjermen din egentlig var. Jeg har hatt invisble shield en gang, og det blir ikke igjen - for min del.Men, jeg kan definivt se nytten for enkelte, spesielt hvis du har mobilen i lommer du putter spisse gjenstander. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Men, jeg kan definivt se nytten for enkelte, spesielt hvis du har mobilen i lommer du putter spisse gjenstander. Får bestandig lommene fulle av metallspon som er relativ skarpe så sliter fort ut ting som ligger i lomma, så det er egentlig grunnen for at jeg vil ha en form for beskyttelse. Har bestilt en Clear Protector fra ebay til ca. 50 Nkr. så vi får se om det fungerer, jeg har problemer allerede uten beskyttelse til å navigere på skjermen så jeg finner fort ut om dette er bare tull Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Skal ha meg 24" skjerm eller større, helst max 1500, vet det er mye å be om, men noen som kan gi no anbefalinger? trenger ikke være ips skjerm Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=744051#info duger vel den? litt over budsjett men:/ Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 http://www.komplett....sku=744051#info duger vel den? litt over budsjett men:/ En hundrelapp billigere hos Dustin, du får sjekke frakt også så du får den riktige prisen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 http://www.komplett....sku=744051#info duger vel den? litt over budsjett men:/ Har den selv, og meget fornøyd. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Frister, men ugg, prisen, må tenke fornuftig også (pluss andre ting jeg også trenger) (trenger/vil ha) får sjekke ut bruktmarkedet, kanskje noen kupp der Endret 20. juli 2013 av Bjørnli Lenke til kommentar
Sjokoladen Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Kanskje detta er noko?:? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=762330#reviews Lenke til kommentar
Sjokoladen Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Har nokon erfaringer med og handle frå www.Photojojo.com. Kom over nokon kulte Nikon kopper!. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Sist jeg sjekka var det ca dobbel pris av samme produkt på ebay. Lenke til kommentar
Sjokoladen Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Altså dyrare på ebay? Endret 20. juli 2013 av Sjokoladen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå