arthoz Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Canon EF 85mm 1.8 eller 100mm 2.0 ? http://www.the-digit...omp=0&APIComp=0 Syns forskjellen definitivt er til stede på denne siden, men noen som har brukererfaringer med de to? 85mm lett! Ikke vits å vurdere 100mm om det ikke er en av macroene (som er awesome på alt ) Lenke til kommentar
KristianJV Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Bildeserie på National Geographic som er verdt å bla gjennom: http://adventure.nat...870_600x450.jpg Bør være bra inspirasjon til de av dere som fotograferer ekstremsport Endret 8. juni 2013 av KristianJV Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Hvordan oppbevarer man ekstra toner til laserskrivere best?. Skal den vendes/rystes av og til?. som god whisky Lenke til kommentar
brk Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 God whisky varer ikke lenge her i huset 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 God whisky varer ikke lenge her i huset Så med toner også, Canon sine har en holdbarhet på 6 måneder etter at korken er poppet. Når det gjelder uåpnet er det litt vanskeligere, de inneholder flyktige vesker "etanol,etc." og det vil fordunste på sikt uansett så lagre mørkt/kaldt er nok greiest, tror ikke det er nødvendig og vende kassettene, spesielt de som har vesken/fargen lagret i bomull. Lenke til kommentar
brk Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hm, HP anbefaler lagring i -20 til + 40, hehe. http://www8.hp.com/emea_middle_east/en/products/oas/product-detail.html?oid=3961243 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Jo varmere jo fortere går flyktige vesker til gassform, men siden de er i en forseglet container vil ikke dette skje i umiddelbar fremtid siden Vesker/gasser ikke kan fordampe ut i friluft. Over til noe helt annet, inn til Oslo og Bærum skal det betales bompenger, det jeg lurer på er hvis jeg kjører Mosseveien inn til oslo og E18 ut forbi Bærum, betaler jeg da kun ved passering på Mosseveien eller betaler jeg også på vei ut "Bærum" ?. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Jo varmere jo fortere går flyktige vesker til gassform, men siden de er i en forseglet container vil ikke dette skje i umiddelbar fremtid siden Vesker/gasser ikke kan fordampe ut i friluft. Over til noe helt annet, inn til Oslo og Bærum skal det betales bompenger, det jeg lurer på er hvis jeg kjører Mosseveien inn til oslo og E18 ut forbi Bærum, betaler jeg da kun ved passering på Mosseveien eller betaler jeg også på vei ut "Bærum" ?. Det er bare fra Bærum siden man betaler to ganger. Man betaler altså ikke fra Oslo til Bærum. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Ok, sykkel solgt, vidvinkel skal inn, drittlei av å bare ha 50mm som videste. Tips til skarpt og fint objektiv på alt fra 20 til 35mm, i rangen 1.8 til 2.8? (1.4 vet jeg blir for dyrt) Kjøper helst brukt, men nytt funker jo også. (canon EF fatning btw) kort nærgrense er selvfølgelig ikke å forakte;) Endret 9. juni 2013 av Bjørnli Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Brukt Sigma 35/1.4? (Er et par på foto.no) Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 mulig jeg er blind men finner bare 1 sigma 35mm og den er til nikon, og btw, jeg sa 4k, får vel ikke den for 4k? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Det er bare fra Bærum siden man betaler to ganger. Man betaler altså ikke fra Oslo til Bærum. Synes flere og flere har begynt å ta betalt i begge kjøreretningen både inn og ut fra "tettstedet", kom i natt fra Farsund tur/retur og det kostet meg 428,50 bare for bommer på turen. huska ikke i farten om jeg betalte både inn og ut fra Oslo. mulig jeg er blind men finner bare 1 sigma 35mm og den er til nikon, og btw, jeg sa 4k, får vel ikke den for 4k? Hva skal du med Nikon ? Du finner mange prime Canon relativt billig =32&detailId[]=725%283156%29&categoryId=24&sort=popularity&order=desc&detailId[]=1236%2820|30%29&detailId[]=1236%2830|40%29&pg-q=&price_min=&price_max="]nytt/gammelt, hva med den nye 40mm? du får den for 995.- akkurat nå. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 hørt heller dårlige ting om den, og jeg vil ha 35 eller mindre, 35mm er max Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 mulig jeg er blind men finner bare 1 sigma 35mm og den er til nikon, og btw, jeg sa 4k, får vel ikke den for 4k? Så skal du prute.. http://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnnonse.cgi?id=197615 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hvor mye må man ut med for et dugende intervalometer til Canon 1000D?(skal brukes til timelapse) Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg har best erfaring med Japanphoto/Elkjøp - de benytter begge CEWE i Tyskland Takk takk, må prøve dem da. Er det snakk om store bilder, så kan du jo prøve meg. Jeg trenger å få brukt skriveren min litt mere. Jeg har en Epson R3000 selv, men det er ikke meg personlig som skal printe ut. Hjelper med research for en kompis. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hvor mye må man ut med for et dugende intervalometer til Canon 1000D?(skal brukes til timelapse) Kikk i førsteposten i timelapse-tråden. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 LR5 er sluppet! 587.50 Nkr. for oppgradering er ikke ille, men får vel installere LR4 først som ligger her på pulten Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Det kjipe er at oppgraderingsprisen fra LR3 er den samme hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå