sn0dig Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg har fått lagt av D200 i god stand med 3838 eksponeringer og Sigma 70-300 APO hos stavanger foto Skal dit på torsdag og bruke penger Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 30" er vel 30 sekunder 30" = 30 sekunder ja 30 = 1/30 sekund skulle betalt mye for et brøktegn i den siste betegnelsen . Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Siden dette er chattetråd så sier jeg bare at TV-guide widget til dashboard er så jævlig genial. Alle som har Mac og tv må bare skaffe den! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 sn0dig, giev link. sn0dig, giev link. bare meg som har problem med at ting ikke blir posta osv? Må klikke mange ganger - så får jeg error, må gå tilbake og trykke "svar" engang til kom etter jeg begynte med opera oO Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 sn0dig, giev link. sn0dig, giev link. bare meg som har problem med at ting ikke blir posta osv? Må klikke mange ganger - så får jeg error, må gå tilbake og trykke "svar" engang til kom etter jeg begynte med opera oO Nope, henger seg opp her også, så blir det dobbelpost avogtil, men de fleste gangene må jeg gå tilbake å skrive innlegget på nytt (copy paste da) Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Fikk 430EX jeg kjøpte brukt idag på posten, og lurte på om det er noe som følger med som standard er glemt. Fikk blits, taske og stativ/støtte. Bruksanvisningen visste jeg om ikke fulgte med. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det som føler med standard er esken, bruksanvisning på to språk, veske, stativ, blits og to plastposer Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Har oppdatert hjemmesiden min i dag. Noen kommentarer? Vet den ikke er bra, har bare hatt noen timer med innsetting i web for en stund siden. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Beklager, men den var ikke bra. Layouten var stygg og kjedelig. Header var heller ikke fin. Legg den ut på websidekritikk hvis du ønsker å jobbe mer med den. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Beklager, men den var ikke bra. Layouten var stygg og kjedelig. Header var heller ikke fin. Legg den ut på websidekritikk hvis du ønsker å jobbe mer med den. Som jeg sa: Vet den ikke er bra, har bare hatt noen timer med innsetting i web for en stund siden. Er heller ikke noe særlig interessert i webdesign, så det er bare fordi jeg *må* gjøre det. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Helt greit spør du meg.. Bedre enn jeg kunne klart selv XD Lenke til kommentar
Linken Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Likte overgangen til galleriet... Layouten på hovedsiden var kanskje litt "tam", ellers en ryddig og grei side synes jeg. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hvor mye tåler egentlig et D200? Av fall skader... Skal til ålsheia med skolen den 11 og da skal jeg ta trekket opp og renne litt ned for å stoppe å ta bilder... Lurer bare på om kameraet kommer til å knuses i 1000 biter om jeg tryner og det er i sekken... Er nemlig ikke verdensmester på snowboard Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hvor mye tåler egentlig et D200? Av fall skader...Skal til ålsheia med skolen den 11 og da skal jeg ta trekket opp og renne litt ned for å stoppe å ta bilder... Lurer bare på om kameraet kommer til å knuses i 1000 biter om jeg tryner og det er i sekken... Er nemlig ikke verdensmester på snowboard Jeg ville IKKE tatt med kamera i sekken vis du skal stå ned på snowboard og du ikke stoler på deg selv. På snowboard fyker du bakover å lander på rumpa/sekken, og dermed større skade. Jeg skal selv ta me kamera opp i Ålsheia den 4.mars når vi skal opp med skolen, jeg er litt mer stødig på mine twin-tip ski:) Men du kan jo ta et par bilder fra big-jumpen, eller ta hovedtrekker opp å "campe" i fjellheisen der alle hoppene å railsa er:) Evt få en venn som er god på ski til å ta sekken ned når du er ferdig. Men pass på vis det er kaldt og la kamera ligge i sekken når du tar den inn i varmestova for å hindre kondens. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Men til noe annet. Jeg fikk min 430EX idag, og vil prøve ut noen portrett bilder, og lurte på om en: En mini DIY Softbox på blitsen vil gjøre samme nytte/effekt som Plastikkdings på blitsen Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hm... Jeg er sånn ca halvveis sikker på at jeg klarer å stå uten å dette om jeg er forsiktig. Selv om det er en stund siden jeg stod på snowboard sist, så datt jeg bare en 2-3 ganger da på en hel dag... Kanskje jeg tar en genser elns rundt kameraet i sekken... Objektivene har jeg i soft-casen(e) så.. Får se hva jeg tør Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hm...Jeg er sånn ca halvveis sikker på at jeg klarer å stå uten å dette om jeg er forsiktig. Selv om det er en stund siden jeg stod på snowboard sist, så datt jeg bare en 2-3 ganger da på en hel dag... Kanskje jeg tar en genser elns rundt kameraet i sekken... Objektivene har jeg i soft-casen(e) så.. Får se hva jeg tør Hvis du har generell kontroll over brette så burde det ikke være noe problem å ha kamera på ryggen... Men du har alltids risikoen for at noen små unger kommer å kræsjer i deg, siden de har 0 kontroll. Hvis du skal i ett alpintsenter da. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hvorfor lages ikke objektiver med området fra vid vidvinkel til mild tele? F.eks 10-100mm, eller litt mer nøkternt: 14-70mm. Det ville vært genialt å ha noe sånt til feriebruk på crop-kameraer. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hvorfor lages ikke objektiver med området fra vid vidvinkel til mild tele? F.eks 10-100mm, eller litt mer nøkternt: 14-70mm. Det ville vært genialt å ha noe sånt til feriebruk på crop-kameraer. Fordi konstruksjonen av 10-14mm er ganske plasskrevende, og kompromisset ved å strekke den langt blir for stort. Nærmeste du kommer, er Nikons 16-85VR og Sonys 16-80... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå