Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sn0dig, giev link.

sn0dig, giev link.

bare meg som har problem med at ting ikke blir posta osv? Må klikke mange ganger - så får jeg error, må gå tilbake og trykke "svar" engang til

kom etter jeg begynte med opera oO

Nope, henger seg opp her også, så blir det dobbelpost avogtil, men de fleste gangene må jeg gå tilbake å skrive innlegget på nytt (copy paste da)

Lenke til kommentar
Beklager, men den var ikke bra. Layouten var stygg og kjedelig. Header var heller ikke fin. Legg den ut på websidekritikk hvis du ønsker å jobbe mer med den.

Som jeg sa:

Vet den ikke er bra, har bare hatt noen timer med innsetting i web for en stund siden.

Er heller ikke noe særlig interessert i webdesign, så det er bare fordi jeg *må* gjøre det.

Lenke til kommentar

Hvor mye tåler egentlig et D200? Av fall skader...

Skal til ålsheia med skolen den 11 og da skal jeg ta trekket opp og renne litt ned for å stoppe å ta bilder... Lurer bare på om kameraet kommer til å knuses i 1000 biter om jeg tryner og det er i sekken... Er nemlig ikke verdensmester på snowboard :p

Lenke til kommentar
Hvor mye tåler egentlig et D200? Av fall skader...

Skal til ålsheia med skolen den 11 og da skal jeg ta trekket opp og renne litt ned for å stoppe å ta bilder... Lurer bare på om kameraet kommer til å knuses i 1000 biter om jeg tryner og det er i sekken... Er nemlig ikke verdensmester på snowboard :p

Jeg ville IKKE tatt med kamera i sekken vis du skal stå ned på snowboard og du ikke stoler på deg selv. På snowboard fyker du bakover å lander på rumpa/sekken, og dermed større skade. Jeg skal selv ta me kamera opp i Ålsheia den 4.mars når vi skal opp med skolen, jeg er litt mer stødig på mine twin-tip ski:)

Men du kan jo ta et par bilder fra big-jumpen, eller ta hovedtrekker opp å "campe" i fjellheisen der alle hoppene å railsa er:) Evt få en venn som er god på ski til å ta sekken ned når du er ferdig. Men pass på vis det er kaldt og la kamera ligge i sekken når du tar den inn i varmestova for å hindre kondens.

Lenke til kommentar

Hm...

Jeg er sånn ca halvveis sikker på at jeg klarer å stå uten å dette om jeg er forsiktig.

Selv om det er en stund siden jeg stod på snowboard sist, så datt jeg bare en 2-3 ganger da på en hel dag...

Kanskje jeg tar en genser elns rundt kameraet i sekken... Objektivene har jeg i soft-casen(e) så..

Får se hva jeg tør :)

Lenke til kommentar
Hm...

Jeg er sånn ca halvveis sikker på at jeg klarer å stå uten å dette om jeg er forsiktig.

Selv om det er en stund siden jeg stod på snowboard sist, så datt jeg bare en 2-3 ganger da på en hel dag...

Kanskje jeg tar en genser elns rundt kameraet i sekken... Objektivene har jeg i soft-casen(e) så..

Får se hva jeg tør :)

Hvis du har generell kontroll over brette så burde det ikke være noe problem å ha kamera på ryggen... Men du har alltids risikoen for at noen små unger kommer å kræsjer i deg, siden de har 0 kontroll.

Hvis du skal i ett alpintsenter da.

Lenke til kommentar
Hvorfor lages ikke objektiver med området fra vid vidvinkel til mild tele? F.eks 10-100mm, eller litt mer nøkternt: 14-70mm.

Det ville vært genialt å ha noe sånt til feriebruk på crop-kameraer.

Fordi konstruksjonen av 10-14mm er ganske plasskrevende, og kompromisset ved å strekke den langt blir for stort.

Nærmeste du kommer, er Nikons 16-85VR og Sonys 16-80...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...