awesnes Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Noen som har testet de oppladbare batteriene til Ikea? Var innom en tur i stad, plukket med meg et par pakker. 39 kr for 4 stk 2000 mAh. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00240585/ Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 "I am sorry but the password cannot be sent through email as its against the Microsoft policy and its considered as unsecured method." I 2013 leverer Microsoft passord over telefon... Og der valgte jeg plutselig til å si opp min Office 365 - jeg går over til Google. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Et stykk fem år gammelt systemkamera med støv på sensoren. Hva anbefaler dere for å fjerne støvet? Jeg har ikke tid til å vente på nettbutikker så det må eventuelt bli noe jeg får kjøpt lokalt i Tromsø eller et kjøkkenbenk-triks. Anbefalinger? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Kjøp øreskyller på apotek. Fungerer som blåsebelg. Hvis det ikek holder; Isopropanol og (fortrinnsvis) lofri q-tips. Bør kunne fås på apotek. Etterfulgt av blåsebelgen for å få vekk restlo. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 jeg går over til Google. Da må du vel bruke [email protected], hvilken grei/enkel tjeneste kan man bruke og beholder opprinnelige mail-adr. så at man kan se de fra flere enheter "pc,mobil, etc." Lenke til kommentar
egilh Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Da må du vel bruke [email protected], hvilken grei/enkel tjeneste kan man bruke og beholder opprinnelige mail-adr. så at man kan se de fra flere enheter "pc,mobil, etc." Som kunde kan man velge hvilket domene man ønsker på Mail, som hos alle andre. Ganske greie tjenester hvis man ikke ønsker egen exchange server osv. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Bruker gmail selv, mailen på domenet mitt bare forwarder mailen min til meg, sender også fra gmail mens mitt eget domene står i fra feltet. Enkelt og greit =) Edit: Takk for Hiromi Uehara, Trondster <3 Endret 3. mai 2013 av arthoz Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Fått meg Lee DSLR Starter Kit ... Hvor mye tåler filterene? Lenke til kommentar
egilh Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Tåler og tåler. Behandle de med omhu, så holder de lenge. Resin-filtrene er ikke så glad i sandkorn, så pass på litt når du evt. renser de. Glass-filterne liker ikke å bli mistet på stein, osv. Lenke til kommentar
fasst Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Har lagt inn et bilde i Mai-2013-tråden. Stående. og maks. 1024 piksler i høyden, som retningslinjene sier. Hvor kommer det da som et miniatyrbilde? Ser andres sine bilder blir vist annerledes. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 The Battle: A Nikon vs Canon shootout (cartoon) http://vimeo.com/65278104 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Har lagt inn et bilde i Mai-2013-tråden. Stående. og maks. 1024 piksler i høyden, som retningslinjene sier. Hvor kommer det da som et miniatyrbilde? Ser andres sine bilder blir vist annerledes. Mange av oss linker til bilder som ligger på en ekstern site. Jeg linker som oftest til bilder jeg har på flickr. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Har lagt inn et bilde i Mai-2013-tråden. Stående. og maks. 1024 piksler i høyden, som retningslinjene sier. Hvor kommer det da som et miniatyrbilde? Ser andres sine bilder blir vist annerledes. Sånn fungerer det når man laster opp - det er helt fint, og selv foretrekker jeg det på den måten. Klikk på det for å se det i full størrelse på 1024 piksler i høyden. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 En interessant artikkel om Tom Waits og fotografen Anton Corbijn. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Som kunde kan man velge hvilket domene man ønsker på Mail, som hos alle andre. Ganske greie tjenester hvis man ikke ønsker egen exchange server osv. Bruker gmail selv, mailen på domenet mitt bare forwarder mailen min til meg, sender også fra gmail mens mitt eget domene står i fra feltet. Enkelt og greit =) Edit: Takk for Hiromi Uehara, Trondster <3 Jeg ble ikke noe mer klokere av disse formuleringene, dere må nok ta frem teskjea Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg ble ikke noe mer klokere av disse formuleringene, dere må nok ta frem teskjea Det jeg tror disse herrene sier, er at du kan ha en epost som dette: [email protected], men leser posten via gmail. Da logger du inn som [email protected] i gmail med et passende passord og leser posten der. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Hvis du bruker Gmail, så kan du få en annen mailadresse til å bli forwardet til Gmail-kontoen din. Inne på Gmailkontoen kan du få bekreftet at du "eier" denne andre mailadressen, og så kan du fra Gmail-webmailen sende mail med denne andre mailadressen som avsender. Og - bare hyggelig - var det ikke fantastisk musikk? Endret 3. mai 2013 av Trondster Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Personlig er jeg veldig glad i Gmail. Synkronisering på alle enheter og mange ekstra funksjoner. Kan f.eks skrive ut google kalender rett fra HP- printeren med mine "avtaler" Bonus da jeg kjøpte android at at var klart via google- kontoen. Endret 3. mai 2013 av Rowdy Yates Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Noe klokere, fikk også med Gmail når jeg gikk over til androide. Bruker egentlig thunderbird i dag, i og med at jeg har flere enheter som kan ta i mot mail vurderer jeg en ekstern tilbyder, har satt opp enheten sånn at alle tar imot samme mail men tror det er enklere og logge seg inn en plass. Hvordan er det med spam blir man kvitt disse, etter at jeg startet firma har det eksplodert i mine øyner "ca.5 om dagen, null før". Lenke til kommentar
egilh Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Gmail sitt spamfilter er relativt greit. Det går også ann å vurdere Google Apps for Business Gmail Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå