TGB Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 17-70mm hørtes ut som bortkastet bruk av råvare uansett Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Bruce Springsteen i morgen eller noe som er ekstremt kjedelig/meningløst, men gir mye mer cash..... vanskelig valg. Eller? "Er" burde jo passe glimrende inn i den setningen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Eller? "Er" burde jo passe glimrende inn i den setningen. Grrr!? Over til noe annet - What the Duck er tilbake med nye striper hver dag nå. 5 Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Bruce Springsteen i morgen eller noe som er ekstremt kjedelig/meningløst, men gir mye mer cash..... vanskelig valg. Godt å vite at hovedfotografen i ett vis selskap er så motivert i jobben sin Husk å sende den til sjefen din - greit at han veit hva han betaler for 1 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Godt å vite at hovedfotografen i ett vis selskap er så motivert i jobben sin Husk å sende den til sjefen din - greit at han veit hva han betaler for Regner med at du allerede har ordnet det, så slipper jeg bryderiet Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) ... Tysting er ikke noe jeg stresser med. Men jeg venter på tlf der jeg får beskjed at noen har "klaget" på min dårlig oppførsel i forum tråder Du er kjent med å løpe til sjefen det er vel noe med å ha baller Endret 29. april 2013 av GCardinal Lenke til kommentar
egilh Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Kan ikke dere ta den catfighten ett annet sted? 8 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Tysting er ikke noe jeg stresser med. Men jeg venter på tlf der jeg får beskjed at noen har "klaget" på min dårlig oppførsel i forum tråder Du er kjent med å løpe til sjefen det er vel noe med å ha baller Hvorfor oppfører du deg som en tre år gammel barnehage unge? 2 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 What the Duck er tilbake med nye striper hver dag nå. Råbra Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 What the Duck er tilbake med nye striper hver dag nå WTD er magisk! Noe annet som også nettopp kom tilbake er Zack Arias' spørsmål-og-svar-greie, som har utviklet seg til en liten gullgruve av informasjon (riktignok meget subjektiv sådan) om fotoindustrien, tekniske og artistiske dilemmaer, samt litt markedsføring og litt absurditeter. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Magic Lantern-gutta har begynt å få ut Raw-"video" fra 5DmkIII!! 14-bit DNG. http://www.youtube.com/watch?v=YOLDDrfpFO8 Hittill kan de bare skyte "stillfotografi" med det, men begynner å flaske seg så de tror de kan komme opp til/mot 24 fps.. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Slutt på Hasselblad sin 60 år gamle sliter: http://www.kamerabil...a-1.522676.html Endret 30. april 2013 av fo2re Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 25-hulls pinholekamera gir interessante mosaikkbilder. Litt mer på den tekniske/teoretiske siden, vil ikke disse bildene kunne kombineres til et bilde med høyere oppløsning enn hvis man brukte ett hull? (Forutsatt at hulldiametere og avstand tilpasses formatet) Eller i litt mer generelle termer: Vil ikke en matrise av mange små kameraer gi totalt sett bedre oppløsning enn ett med samme sensorstørrelse som de andre til sammen? Forutsatt at optikken henger med. Omtrent som en matrise av radioteleskoper gir bedre oppløsning enn ett stort med samme areal? Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 ja, ja.... lurer på hva som har skjedd med brukernavnet mitt. Er jeg blitt hacket? omar? WTF! 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 ja, ja.... lurer på hva som har skjedd med brukernavnet mitt. Er jeg blitt hacket? omar? WTF! Bedre enn "Systemfritt Område!", i alle fall. 2 Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 okey. Omar er det og Omar blir det. nå kan jeg kjøpe meg system 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 ja, ja.... lurer på hva som har skjedd med brukernavnet mitt. Er jeg blitt hacket? omar? WTF! Har du vært på fylla nå igjen? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Og - les deg i mellomtiden opp på antropologi og etikk. På tysk. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Da var ny firmware til 5dmkIII offisielt ute, de som trenger finner det på Canon's sider. Samyang sin TS 24mm f/3.5 er ventet 15. Mai. Leverer det like bra som en del annet fra den kanten kan det jo hende det blir tilt-shift etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå