egilh Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Takk Wraith Jeg følger opp med en smule avansert øl: Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Gratulerer til både bursdagsbarnet og huseieren! Blir med på en skål med en skarve øl. Selv begynner jeg i ny jobb i morgen, etter to år med server-skruing i Oslo. Cheers! Gratulerer med ny jobb! Jeg går tilbake til jobb imorra etter 10 dagers fødselsperm. Skål til alle Akam'ere Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Takk! Jeg tror dette er det enkleste det blir på meg idag. Jeg skal sørge for å legge ut en oppdatering av hvilke godsaker jeg har i kjøleskapet senere Tipper det kanskje blir ett glass Lagavulin senere også(16 års varianten, jeg er spent på hvordan deres 25 og 30 års smaker..) Gratulerer tilbake! Du har hvertfall grunn(er) nok til å bli med på en skål! Takk for det Og gratulerer med ny jobb! Kan man spørre hva man skal jobbe med siden man går fra server-skruing til noe kanskje mer interessant? Interessant gjenstår å se, men det er mye nærmere. Har to barn og kjerring, så 25+ timer per uke på pendling ble drøyt. Arbeidsoppgavene blir relativt like til å begynne med, så får jeg se hva som skjer. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Bieber.... smådøv av fjortisskriking til tross for øreplugger. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Bieber.... smådøv av fjortisskriking til tross for øreplugger. Ørepropper OG Hørselvern? Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Øreplugger og disse Peltor Optime III skulle skjerme mot den verste beliberstøyen. http://catalogue.3m.eu/en_EU/EU-PPE/Ear_Plugs_and_Ear_Muffs/Passive_Ear_Muffs/Peltor%E2%84%A2~Optime%E2%84%A2_III~Ear_Muffs~nocode Like fin hørsel etter f.eks rifleskyting som nok er litt høyere enn fjortisskriking. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Ville uten tvil hørt på bråket fra en hagle/rifle før en haug skrikende fjortiser, kanskje med unntak av kaliber 22-250 og 222. 1 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 jaja, blir ikke noe bytte med sigma 35mm 1.4 og min 50mm 1.2, men får 8400 for 50'n til lørdag, så da blir det å vente på en 35mm 1.4 på bruktmarkedet, evt. kjøpe en 24-70 2.8L Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Jeg hadde foretrukket et skuddsmell eller ti med varighet på millisekunder med ørepropper og hørselvern fremfor timesvis med skjærende fjortisskriking, med det samme verneutstyret. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Er ikke lett å vurdere et 0,67 Mpix bilde, men det jeg kan si er at det ser ut til å være litt for mye utbrente områder i ansiktet: Kan du redusere kontrasten litt? De fleste bildeprogram lar deg justere kontrast og/eller lysstyrke i trefarge ved konvertering til svart-hvitt, du kan prøve litt forskjellige innstillinger der. Ellers så er jeg helt enig i det prinsipielle å vise et slikt bilde S/H. Takk Er dette en bedre versjon? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Bård Tufte Johansen anmelder Justin Bieber-konserten.... Flere slike anmeldelser.... http://www.kjendis.no/2013/04/17/kjendis/justin_bieber/konsert/anmeldelse/bard_tufte_johansen/26729089/ 3 Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 hehe... dritbra anmeldelse Lenke til kommentar
tow Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Takk Er dette en bedre versjon? Det kommer seg, men er det mer å hente i pannen hans? Ser litt utbrent ut fremdeles. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Jeg har en 5D3 med 70-200mm IS USM II som i følge papirene er værforseglet. Men hvor mye dårlig vær tåler disse komponentene egentlig? Hvor uforsiktig kan jeg tørre å være? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Ser det er flere enn meg som har problemer med opplasting av bilder i forumtrådene i ettermiddag. Får bare en melding i rød tekst med at "opplasting feilet". Prøvde "alternativ opplasting", og den funker iallefall... ! Just for information! Ps! Ser også at når en ellers poster i trådene, slik som her, så avsluttes ikke opplasting av tekstboksen slik som normalt etter at en trykker på lagre. Trykker en på refresh i nettleseren så kommer en ut av "boksen"! Sikkert noe teknisk abrakadabra som må til... Endret 18. april 2013 av smort1 1 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Jeg har en 5D3 med 70-200mm IS USM II som i følge papirene er værforseglet. Men hvor mye dårlig vær tåler disse komponentene egentlig? Hvor uforsiktig kan jeg tørre å være? Det tåler mye mer enn du tror. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Sikkert noe teknisk abrakadabra som må til... Opplever det samme, synes forumet har vært tullete ganske lenge jeg, Bruker FF. Det tåler mye mer enn du tror. Og mindre en det man ønsker 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Opplever det samme, synes forumet har vært tullete ganske lenge jeg, Bruker FF. Og mindre en det man ønsker Ja, jeg også bruker FF, men tror vel at det helst er "tekniske utfordringer" uavhengig av nettlesere. Har vært en del "rart" den siste tiden, ja! Endret 18. april 2013 av smort1 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Ja, jeg også bruker FF, men tror vel at det helst er "tekniske utfordringer" uavhengig av nettlesere. Har vært en del "rart" den siste tiden, ja! Prøv å fjern kapsler og historikk i nettleseren, det hjelper litt, jeg bruker CCleaner til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå