Nautica Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Nau-tica er en Beliii-eber!! Vil heller si fuck-iber Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Da var nytt, ...eh nei jeg mener gammelt, kamerahus i hus. Grattis - et fantastisk kamera til den prisen. Eneste trekk i margen er dårlig skjerm og manglende liveview. Og - trå til med portrettbilder med 85/1.8 på full blender! Anbefaler sterkt en EE-S for god kontroll på fokus i søkeren. Endret 16. april 2013 av Trondster Lenke til kommentar
tech8 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Skal kjøpe en slik mattskive, Trondster. Ser ut til å være plug-and-play på dette kameraet. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Skal kjøpe en slik mattskive, Trondster. Ser ut til å være plug-and-play på dette kameraet. Den er laget til det kameraet, ja. Husk å sette type påmontert mattskive i menyen. Tar 5 min å sette på - i fred og ro, helst et sted innendørs uten så mye støv. Hehe, følte meg litt spesiell der. Blitt interessert etter å ha kikket på profilen og greier Bugger off! Hun er min! ..Eller - han, eller den, eller hva den/det nå er. http://www.youtube.com/watch?v=RYQUsp-jxDQ Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Jeg har installert Windows 7 flere ganger fra minnepinne uten problemer så det skal fungere helt fint. Dessverre ikke så mye å bidra med ut fra beskrivelsen din. Slik jeg forstår det har du fått satt opp PCen til å boote fra minnepinnen og greier du først det skal det være som å installere fra DVD. Ingen feilmeldinger noe sted? Edit: Kanskje bedre å spørre på HW-forumet? Det stemmer slik du sier. Fulgte rådet til Rowdy Yates, men da dukket en ny problemstilling opp: «bootmgr is missing.Press ctrl alt delete to restart» Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Har du etter det endret til at maskinen skal boote fra SSDen? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Bare rapporter og ignorer meldinger sendt fra "Priscaluv" - det er en spambruker som nok sender flere kjærlighetserklæringer enn John Arne Riise. Visste ikke dette var tatt opp her i Chatte-tråd før en vennlig sjel sendte meg PM om det, er sjelden her "inne". Men fikk en "ekkel" melding fra denne priscaluv - fant ingen moderator å sende melding til. Håper vedkommende blir utestengt. (Ikke opplevd det på dette Forumet før) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Visste ikke dette var tatt opp her i Chatte-tråd før en vennlig sjel sendte meg PM om det, er sjelden her "inne". Men fikk en "ekkel" melding fra denne priscaluv - fant ingen moderator å sende melding til. Håper vedkommende blir utestengt. (Ikke opplevd det på dette Forumet før) Bare å klikke på "rapporter"-knappen under beskjeden. (Den knappen mangler i mobil-interfacet, som var grunnen til at jeg gikk ned på den "store" maskinen for å rapportere, i stedet for å gjøre det via mobilen..) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Oi, der så jeg det ja (Rapporter)...ikke visst det før. (Dumt, jeg sendte mail til en av Akam redaktørene - det var litt over-kill), men,men.. Endret 16. april 2013 av RandiA Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Har du etter det endret til at maskinen skal boote fra SSDen? Ja, det hjalp ikke. Gikk også inn i BIOS og endret fra IDE til ACHI mode ettersom jeg leste et sted at det skulle hjelpe, men det var ingen bedring. Nå forsøker jeg for 23 (?) gang å installere fra begynnelsen. Alle gode ting er tjuetre.... Endret 16. april 2013 av CardinalGuzman Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Hva er greia med Priscaluv ? Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Ja, det hjalp ikke. Gikk også inn i BIOS og endret fra IDE til ACHI mode ettersom jeg leste et sted at det skulle hjelpe, men det var ingen bedring. Nå forsøker jeg for 23 (?) gang å installere fra begynnelsen. Alle gode ting er tjuetre.... Det med AHCI mode var siste forslaget jeg hadde.. Kjedelig når sånt ikke fungerer. Hva er greia med Priscaluv ? Sikkert bare noe typisk lokking for å få epostadresse for så å lure ut penger. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Hva er greia med Priscaluv ? Du har ikke fått spam, du? Åh - jeg forstår - priscaluv skjønte at Justin er din store kjærlighet, så da var det ikke noe poeng å sende beskjed... 1 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Det med AHCI mode var siste forslaget jeg hadde.. Kjedelig når sånt ikke fungerer. Ja, nå gir jeg f... Forsøker igjen imorgen eller om noen dager. Har holdt på i evigheter med den SSD disken... Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Ja, nå gir jeg f... Forsøker igjen imorgen eller om noen dager. Har holdt på i evigheter med den SSD disken... Ingen mulighet til å brenne ut iso på dvd? Jeg har fått inntrykk av at install via usb kan være noe kødd å få til. Og heeelt sikker på at du har satt SSD til både boot OG første disk? Endret 16. april 2013 av Rowdy Yates Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Du har ikke fått spam, du? Åh - jeg forstår - priscaluv skjønte at Justin er din store kjærlighet, så da var det ikke noe poeng å sende beskjed... Er vel heller det at jeg er farlig og legge seg ut med 1 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Ingen mulighet til å brenne ut iso på dvd? Jeg har fått inntrykk av at install via usb kan være noe kødd å få til. Og heeelt sikker på at du har satt SSD til både boot OG første disk? Ja, jeg kobla til og med ut strømmen til de andre diskene slik at de ikke engang dukket opp på lista. Edit: Skal se om jeg får brent ISO'en til dvd slik du foreslår. Kanskje det går bedre da. Endret 16. april 2013 av CardinalGuzman Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Denne dukka for en liten stund siden opp i Snowdogs humortråd. (postet der av johome) Endret 16. april 2013 av Ratleto 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Ja,ja da er det to ting jeg kan irritere meg over i dag, har ennå ikke fått installert LR4, pakka ligger ved siden av meg og fikk aldri rota meg til å bytte radiokanal, så har hørt på biebertullet i hele dag på P4. At du ikke har oppgradert til LR4, det er ikke noe stort problem - 7D støtten i siste runde av 3.x er jo OK, og du kan programmet. Men at du hører på P4 frivillig, det er ikke bra. Det er faktisk ille ille. 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Men at du hører på P4 frivillig, det er ikke bra. Det er faktisk ille ille. Finnes ingen alternativ som har et såpass bra musikkvalg "80tall" og relativt oppegående stab, og nei NRK1 er ikke et alternativ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå