Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en horusbennu som jeg betalte ca. 1300kr for. Karbontripod med kulehode og mulighet for monopod. Kjøpte den fra imkstore eller imkshop på ebay, handlet alt av ekstrautstyr til X100S derfra også. Kjapp levering fra Sør-Korea. Pakken sklir rett gjennom tollen hvis man spør pent :p

link til stativet? :)

Lenke til kommentar

Noen som sitter og ser på tv om eksplosjonene i USA? Ille saker :no:

Jeg ble for noen år sia spurt hvorfor jeg tok bilder av en brann, jeg mener at man bør dokumentere sånne hendelser når de skjer, man vet jo aldri hva man kan få behov for i etterkant. Hva mener dere?

Jeg tenker jo da selvfølgelig ikke på sånn paparazzi+Lady Diana-stil på fotograferinga hvor man stikker kameraet opp i ansiktet på noen som ligger der og dør for å tjene penger, men heller det å dokumentere viktige hendelser.

Lenke til kommentar

Det jeg hadde finnes ikke lengre, det har kommer nyere og dyrere modeller, men det er fortsatt billig for et karbonstativ...

Jeg var fornøyd, solgte det pga størrelse. Har bare små kameraer og kjøper ikke systemkameraer lengre :)

Skal noen ha et billig stativ til kompaktkameraer så anbefaler jeg en Benro som FV selger til 595kr.

NB! Jeg er ikke ute å fotograferer i stiv kuling, så jeg ser ikke behovet for et mega stødig stativ som takler FX hus og en 70-200mm på nordlandskysten. Bare så det er nevnt... ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ble også litt skuffet over det, men oppgradering er bare ca 600kr.

Men så kommer det jo ofte noe nytt snart når det er salg.

Tror ikke LR5 kommer på en stund enda. Ihvetfall ikke på denne siden av sommerferien ;)

Det går dog rykter om at LR4.4 kommer til uka; jeg tror dog det da er snakk om en RC versjon fra labben til Adobe. Men den er uansett interessant da den skal inneholde en forbedret dekoding av RAW filene fra Fuji X-Pro 1 og X-E1.

I told you so, surt akkurat oppgradert til LR4 jaja.

Endret av Pc Lynet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...