Bjørnli Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 (endret) video fra en som var nylig med en lift på bilskroten Endret 14. april 2013 av Bjørnli 1 Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Da var det kommet opp litt veggpynt, et av de første bildene med det nye kameraet som jeg er godt fornøyd med. Fikk skrevet det ut på en svær Epson-plotter på kopisentralen på skolen i A2, ramma rundt er 50x70cm Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Virker som at det meste av forumadmins har gått og lagt seg nå.. Kjekt med spambotter som troller rundt i forumet Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 (endret) Virker som at det meste av forumadmins har gått og lagt seg nå.. Kjekt med spambotter som troller rundt i forumet Har Spamet admins med "rapporter knappen" den siste halv timen jeg Edit: han har jaggu klart 73 innlegg på en drøy halvtime, godt jobbet Endret 14. april 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 (endret) Det morsomme er at brukeren har fått flytte minst en tråd til lukket område (flyttet til forumarkiv) - men fremdeles uten at noen har stoppet selve brukeren! Endret 14. april 2013 av Trondster Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Hvilken bruker er dette snakk om? Jeg har ikke sett noe morsom spam enda Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Har Spamet admins med "rapporter knappen" den siste halv timen jeg Edit: han har jaggu klart 73 innlegg på en drøy halvtime, godt jobbet Hva med om vi kobler rapporter-knappen til en satelitt med en svær og fin laser? Hvilken bruker er dette snakk om? Jeg har ikke sett noe morsom spam enda https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=304838 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 (endret) Det er bare å følge med på "feeden" på forsiden av Akam.no, så ser en hele tiden denne "Swenceruire" holde på(engelsk tekst) i ymse mer eller mindre gamle tråder... Utrolig at det ikke settes en stopper for dette spamtrollet! Endret 14. april 2013 av smort1 Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 En god mulighet kunne jo være å ha en automatisk midlertidig deaktivering når X antall forskjellige brukere rapporterte deg og postene innenfor et gitt tidsrom, så blir kontoen sperret i noen timer til admins får våkna igjen.. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Been there, done that! (Rapportert denne brukeren!) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Hva med om vi kobler rapporter-knappen til en satelitt med en svær og fin laser? Og der var alle innleggene slettet, men ikke brukeren. Akam skulle mailet noen tusen spam til brukeren så de forstår at dette er dumt og gjøre, eller ringe til politiet i respektive land og si at det er en met-amfetamin lab på den ip-adr. Det er bare å følge med på "feeden" på forsiden av Akam.no, så ser en hele tiden denne "Swenceruire" holde på(engelsk tekst) i ymse mer eller mindre gamle tråder... Man kan også bruke "vis nytt innhold", der kan man velge hvilken emner man vil følge. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Akam skulle mailet noen tusen spam til brukeren så de forstår at dette er dumt og gjøre, eller ringe til politiet i respektive land og si at det er en met-amfetamin lab på den ip-adr. Det er vel ikke akkurat veldig stor sannsynlighet for at det er noe reel kontaktinfo på den brukeren.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Har filosofert litt over problemet nå. Kanskje det ikke er LR som er problemet, men objektivet. Det kan være at under spesielle omstendigheter, når bildet tas i motlys med sterke refleksjoner, at en svakhet i konstruksjonen avsløres. Jeg husker at jeg så akkurat samme fenomen med ett av objektivene mine her om dagen, mye mulig at det var 70-200mm VR II-en det var på. Får det bare i en spesiell vinkel med motlys, ser det i søkeren såvel som på bildet. Skeptisk. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Jeg husker at jeg så akkurat samme fenomen med ett av objektivene mine her om dagen, mye mulig at det var 70-200mm VR II-en det var på. Får det bare i en spesiell vinkel med motlys, ser det i søkeren såvel som på bildet. Skeptisk. Aha! Så det kunne ikke bare være gull og grønne skoger! Blir såpass nysgjerrig, at jeg må gjøre en test i felten. VRI vs. VRII.. Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Noen som har kjøpt convertible tripod på ebay og kan anbefale en? (convertible= tripod som kan gjøres om til monopod) Gjerne med kulehode og under 2000-1500kr Jeg hadde en horusbennu som jeg betalte ca. 1300kr for. Karbontripod med kulehode og mulighet for monopod. Kjøpte den fra imkstore eller imkshop på ebay, handlet alt av ekstrautstyr til X100S derfra også. Kjapp levering fra Sør-Korea. Pakken sklir rett gjennom tollen hvis man spør pent Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Genial fjesbok-oppdatering fra Akam: Når vi får informasjon om ting under sperrefrist er det vanligvis rettsak som truer om vi er slepphendte med informasjonen, men ikke denne gangen: "Brudd på sperrefristen medfører at flom og lynnedslag vil ramme deg og din familie i tre generasjoner, du vil aldri vinne i lotto, og du vil skli på bananskall når du minst venter det, helt til dine dagers ende." Hva det gjelder? Nei, det tør vi ikke si. Ennå. :D 3 Lenke til kommentar
KristianJV Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Pokker, jeg har så sykt lyst på en Canon 35mm f1.4L..... Har egentlig ikke råd akkurat nå, men en fotokamerat minnet meg på at jeg har jo et komplett sett med studioblitser (3x600w med stativer og softbokser++) nedpakket som ikke blir brukt som kan selges. Planen var jo en gang når man får eget hus å ha studio der..meeen.. Må nok i tenkeboksen her..! 2 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Vil faktisk heller ha en Sigma 35/1.4... 3 Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Bake to kaker på én dag, for noe styr Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Vil faktisk heller ha en Sigma 35/1.4... Tull og tøys, er ikke eksotisk nok for deg Endret 15. april 2013 av Nautica 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå