Shirmah Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Jeg har ofte ønsket meg en kran når jeg har vært ute på fototur, egentlig. Er forresten snart på tide å ta seg en ny tur til bilskroten... 1 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Enig, var der en svipptur med søstra mi for en 2-3 ukers tid siden, var litt snø innimellom bilene da, men er nok borte nå Tar meg mer enn gjerne en tur til dit:) Alltid ett moro sted å besøke. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Jeg har enda ikke vært der, men fotoklubben skal dit om et par uker, avreise klokka 0400 for å få soloppgangen. Tror jeg heller tar solnedgangen, og drar en annen gang... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Noen her som har greie på Bluetooth Repeater/Extender, skulle gjerne ha forlenget rekkevidden på bluetooth. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Jeg har ofte ønsket meg en kran når jeg har vært ute på fototur, egentlig. Er forresten snart på tide å ta seg en ny tur til bilskroten... Jeg tenker mer i baner av teleskop fiskestang med kamerafeste i tuppen og fjernutløser. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Noen her som har greie på Bluetooth Repeater/Extender, skulle gjerne ha forlenget rekkevidden på bluetooth. desverre ikke, men gjelder det noe som er integrert i pc eller hva? tenkte evt. hvis det var en egen usb dongle elns kunne du kanskje kjørt laaaang usb extender Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 desverre ikke, men gjelder det noe som er integrert i pc eller hva? tenkte evt. hvis det var en egen usb dongle elns kunne du kanskje kjørt laaaang usb extender Neida, har hørselvern med radio og bluetooth, skal ikke gå langt unna telefonen før de mister forbindelsen med hverandre så tenkte og forlenge rekkevidden med en repeater. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 du får ha telefonen i lomma hele tia Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) du får ha telefonen i lomma hele tia Jeg har det nå, men den begynner å bli full av sveiseperler og støv Endret 13. april 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Jeg ønsker en grei monopod som kan være med på turer hvor man trenger litt mer stødighet men ikke gidder å sette opp ett stativ, tips? kan finnes på ebay, japanphoto, osv, har også hørt om de monopods'a med en slags "tripod" mulighet, er de no tess, evt. hvilke er bra og hvilke er ikke bra? Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Jeg ønsker en grei monopod som kan være med på turer hvor man trenger litt mer stødighet men ikke gidder å sette opp ett stativ, tips? kan finnes på ebay, japanphoto, osv, har også hørt om de monopods'a med en slags "tripod" mulighet, er de no tess, evt. hvilke er bra og hvilke er ikke bra? Jeg har en Horusbennu karbon monopod jeg kjøpte på ebay for ca 59 dollar. Den er helt grei og er stødig nok til mitt bruk. Jeg har også en trebent monopod, for å si det slik. Og den blir aldri brukt. Den må skrus fra hverandre for å bli liten nok til transport, og er ikke stødig nok til fungere som ønsket. Som blitsstativ er den nok mer anvendelig. :-) Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Dagens fototips: Hvis du tar bilde med ryggen mot et strømgjerde: vær sikker på hvor langt unna det er 5 Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Er det andre enn meg som opplever at nettleseren henger eller krasjer hver gang man åpner fotovideo.no i iphone og ipad? Gjelder både safari og chrome Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Er det andre enn meg som opplever at nettleseren henger eller krasjer hver gang man åpner fotovideo.no i iphone og ipad? Gjelder både safari og chrome tar helvetes lang tid å åpne på ipad, flere minutter, men den funker. har ikke testet på mobil. 1 Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Nå har jeg meldt meg på fotovandringen i Oslo Er det mange som bruker å delta? Lenke til kommentar
KristianJV Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Mye action i Fredrikshavn i kveld, skulle gjerne stått ringside på et slikt arrangement med kameraet, hvertfall når Brækhus skal i ringen! Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Er det andre enn meg som opplever at nettleseren henger eller krasjer hver gang man åpner fotovideo.no i iphone og ipad? Gjelder både safari og chrome Ja, det er et HELVETE...og bare fordi de har aktive koblinger til facebook på forsiden. Håper de snart rydder... 1 Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Den fotovideosiden er ubrukelig med pc og ie også. 1 Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Noen som har fotorelaterte tips om Berlin? Butikker, steder osv? Drar dit nå på mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå