Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det nærbilde av nesehåra du skulle ta bilde av da?

Hvordan var konserten; like ille som media skal ha det til?

Ikke min type musikk, fulgte ikke veldig hardt med - forsvant når jeg hadde tatt bildene mine ;)

Edit:

Nesehår ble det ikke - 60-70 meter unna så trenger man 600mm; jeg var forøvrig den eneste med saftig optikk der. Så noe usikker på hva de andre tok bilder av; potensielt oversiktsbilde av sceneområde.

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Ser ut til nyinnkjøpet fungerer bra. Men er det ofte du plassert så langt unna scena?

Det skjer på Spektrum, men ikke alltid. Så pleier være smart å få denne infoen fra plateselskap i forkant ellers kan det fort bli en meningsløs tur.

Dette var ikke bare langt unna, men var også ovenfra. Egentlig verste plassen man kan få, men man må ta til takke med det man får. Nytter ikke å krangle om disse tingene.

Edit:

Synes denne type bilder er kulere:

D3N_8454-2.jpg

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Kan noen slå meg hard, har veldig lyst til og bestille en 100D, men fornuften sier at jeg burde vente til høsten siden prisen vil være mer riktig og div. tester vil også si om dette kameraet er et fornuftig valg.

Fornuften sier....vent til høsten....det kommer høstmesse.....nye modeller lanseres på høstmessen.....messetilbud osv. osv. osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...