flageborg Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Fikk lufta AF-S 600mm f/4 VR i dag, Lana Del Rey@OsloSpektrum. Ser ut som Lana ble slaktet i danske medier - musikalsk, men gjør seg kanskje bedre på bilder? Bilder? Endret 10. april 2013 av flageborg Lenke til kommentar
TGB Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Ser ut som Lana ble slaktet i danske medier - musikalsk, men gjør seg kanskje bedre på bilder? Ser det fikk være foran scenen; vi ble plassert 60-70 meter bak på Spektrum.... "magisk" Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Fikk lufta AF-S 600mm f/4 VR i dag, Lana Del Rey@OsloSpektrum. Var det nærbilde av nesehåra du skulle ta bilde av da? Hvordan var konserten; like ille som media skal ha det til? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Var det nærbilde av nesehåra du skulle ta bilde av da? Hvordan var konserten; like ille som media skal ha det til? Ikke min type musikk, fulgte ikke veldig hardt med - forsvant når jeg hadde tatt bildene mine Edit: Nesehår ble det ikke - 60-70 meter unna så trenger man 600mm; jeg var forøvrig den eneste med saftig optikk der. Så noe usikker på hva de andre tok bilder av; potensielt oversiktsbilde av sceneområde. Endret 10. april 2013 av TGB Lenke til kommentar
TGB Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Et par bilder her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1498225&view=findpost&p=20410341 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Ser ut til nyinnkjøpet fungerer bra. Men er det ofte du plassert så langt unna scena? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Ser ut til nyinnkjøpet fungerer bra. Men er det ofte du plassert så langt unna scena? Det skjer på Spektrum, men ikke alltid. Så pleier være smart å få denne infoen fra plateselskap i forkant ellers kan det fort bli en meningsløs tur. Dette var ikke bare langt unna, men var også ovenfra. Egentlig verste plassen man kan få, men man må ta til takke med det man får. Nytter ikke å krangle om disse tingene. Edit: Synes denne type bilder er kulere: Endret 10. april 2013 av TGB Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Er enig at du har et kulere bilde av Jarle Edit: skal du ut å ta bilder av Jostein Bever til uka? Er glad jeg slipper det ... Endret 10. april 2013 av tomsi42 1 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Er enig at du har et kulere bilde av Jarle Edit: skal du ut å ta bilder av Jostein Bever til uka? Er glad jeg slipper det ... Med stor sannsynlighet, håper jeg overlever 1000-vis av aggressive fjortiser Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Du har min st Med stor sannsynlighet, håper jeg overlever 1000-vis av aggressive fjortiser Du har min største sympati ... Da er det bedre to uker senere, når selveste sjefen kommer på besøk. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Med stor sannsynlighet, håper jeg overlever 1000-vis av aggressive fjortiser ikke glem hørselsvern Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 ikke glem hørselsvern En liten elektrosjokker kunne også vært fornuftig Det snør ute Yr.no burde skjønt at det er vår nå, ikke mer snø Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Kan noen slå meg hard, har veldig lyst til og bestille en 100D, men fornuften sier at jeg burde vente til høsten siden prisen vil være mer riktig og div. tester vil også si om dette kameraet er et fornuftig valg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Ser ikke helt poenget med å kjøpe med en gang. Ser for meg at 100d kommer til å bli fryktelig populært å gi til fjortiser og andre knehøner, så du finner nok en del av dem på finn.no om ikke så lenge. Litt som 1000d og 1100d. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Kan noen slå meg hard, har veldig lyst til og bestille en 100D, men fornuften sier at jeg burde vente til høsten siden prisen vil være mer riktig og div. tester vil også si om dette kameraet er et fornuftig valg. Fornuften sier....vent til høsten....det kommer høstmesse.....nye modeller lanseres på høstmessen.....messetilbud osv. osv. osv. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Jepp, men lysten er der Har egentlig litt lyst på en EOS-M så blir nok og vente på neste modell derifra før jeg bestemmer meg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Kan noen slå meg hard, har veldig lyst til og bestille en 100D, men fornuften sier at jeg burde vente til høsten siden prisen vil være mer riktig og div. tester vil også si om dette kameraet er et fornuftig valg. *Klask* Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Har egentlig litt lyst på en EOS-M så blir nok og vente på neste modell derifra før jeg bestemmer meg. Den gikk for 1990,- med blits...så er det løpet kjørt, men det kommer flere(bedre) muligheter.....til høsten Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Den gikk for 1990,- med blits...så er det løpet kjørt, men det kommer flere(bedre) muligheter.....til høsten Nja, første modell manglet litt for mye før at jeg ville likt det kameraet, bla. ekstern søker. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Kan noen slå meg hard, har veldig lyst til og bestille en 100D, men fornuften sier at jeg burde vente til høsten siden prisen vil være mer riktig og div. tester vil også si om dette kameraet er et fornuftig valg. Sledgehammer! Be patient! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå