Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wow...du er farlig moden for alderen, Simon Aldra.

Jeg trodde også du var eldre.

Det setter jeg stor pris på å høre. :)

 

Men jeg er like fullt veldig glad i å gjøre ting som nok heller passer mer umodne mennesker.

 

Det som teller er en moden i, det som er moro, er en umoden i.

 

Uansett, dagens underholdning:

post-108702-1216474421_thumb.jpg

Genialt. GENIALT.

 

Så det lille pancake-objektivet til olympus igår, og nå sitter jeg å lurer på hvorfor jeg ikke valgte olympus :p

Jeg lånte et 20D her om dagen, og må innrømme jeg tenkte det samme om Canon. Ikke fordi 20D er brilliant, men fordi det er så fordømt bra for prisen, og jeg liker fargene godt.

 

Men ta det med ro, slikt går over. Og om du liker pannekaken kan du jo handle inn et E-410 brukt for 2500 og en pannekake for 2000, så har du jo en billig og kompakt kombo. Kanskje du til og med forelsker deg i Zuiko.

 

Det gjorde jeg.

Lenke til kommentar
kan jeg få anbefale enn god rynkekrem? ;)

I vår familie får ikke menn rynker før de er skikkelig gamle, så jeg har et helt glatt ansikt. Men jeg har begynt å bruke rynkekrem for å strekke strikken enda lenger, slik at jeg får rynkefri hud til jeg er 90. Men vi mister hår tidlig, men i forskjellig grad. Jeg var heldig og endte opp med James Bond viker før jeg ble 20, og de har forblitt ganske uforandret. Men en liten sølvrev er i ferd med å titte frem.

 

post-76334-1144925499_thumb.jpg

 

 

Edit: Selvportrett tatt med selvutløser på mobilkamera som ble balansert på en alterring i St. Paul utenfor murene i Roma. Det er ikke croppet eller rettet.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Jeg for min del bruker antirynkekrem. Menneh ... noen her som har lyst til å flekke tapet og male vegger? Ja? Lønn i himmelen og sånt.

Hvor mye:P ? Starter i maler læra om en uke. har en del jobb for tiden thou.

Endret av Zettec
Lenke til kommentar
Nja, ut fra det bildet jeg har sett ville jeg gjettet 45-50. :)

 

Det var da slemt sagt...

 

Jeg har truffet fyren og vil vel si at 50 er å ta i litt, PM ser i hvertfall langt bedre ut en min far som er 51. Langt mer ungdommelig til sins også, men så er han jo også småbarnsfar da...

 

Selv blir jeg bedt om å vise legg på vinmonopolet selv om jeg er 23 noe som bør være et tegn på at jeg holder meg godt.. Desverre merker jeg tegn til at det blir litt tynt oppe på toppen :(

Endret av modin
Lenke til kommentar

Men du er jo en svært søt gutt, da. Så det skal du bare ta som et kompliment.

 

Btw: Jeg har faktisk kun blitt spurt etter legitimasjon en gang i mitt liv. Det var da jeg og min daværende samboer skulle ta en tur på byen for å danse. På den tiden var Studio 53 (Bergens kjente homseklubb på åttitallet) det hippeste stedet for slike aktiviteter. Det var en ny gutt i døren, og han spurte meg om hvor gammel jeg var, og om jeg hadde legg. Jeg svarte tusen takk, så rødmet han og sendte meg videre. Litt søtt det også.

Lenke til kommentar
Men du er jo en svært søt gutt, da. Så det skal du bare ta som et kompliment.

 

Nå må du ikke legge ann på meg da... ;) men nå vet jeg jo at du har en kvinne i ditt liv...

 

Hadde du en mannlig samboer på den tiden, eller var det bare den vannlige greia at kule liberale mennesker gjerne går på homsesteder...

Da jeg har hvert ute på homsesteder har jeg bare blitt antastet av ekle menn i 40 år som ikke tar nei som et nei, så holder meg helst unna...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...