IceFox Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Ork, snodig! Bytta avtar igjen... Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 I dag skal jeg fotografere turbonegerkonsert! Gleder meg voldsomt!! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Kult! Husk å nyte musikken også da. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 W00t?! Fant nettopp ut at Simon Aldra er 88-modell! Jeg trodde du var 30 år elns, jeg. Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Filmhus?! Kunne tenkt meg et D3 hus med D3-sensor jeg Oh dear boy, have thou not yet discovered the joys of manual cameras.. Folkens, OM-2 ruler gata, selv om F3 kanskje er noe mer solid. Men OM-2 er mye lettere og en tadd mer kompakt. Og Zuikooptikk.. Kaster meg inn i debatten, selv om den er ett par sider gammel. Hadde forfedrene( les PM, super8, tomsi... ) hørt om egronomi da disse kameraene kom fra samlebåndet? har enda tilgode å holde ett eldre analogt som er behagelig å holde i. Ville ikke hatt noe flatt hus med D3 sensor. Da hadde jeg plukka ut sensoren å stappa den opp i r... inn i D200-en! :!: Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Han er en av de unge oldisene. De for tidlig gamle osv. Slik går det når du stapper bleier under leppen isteden for å ta seg en røyk. Endret 19. juli 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Nesten så jeg mistet litt respekt for han. Heller ikke så lett å se på avataren hans, da han har gjemt bort halve trynet. Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Nesten så jeg mistet litt respekt for han. Heller ikke så lett å se på avataren hans, da han har gjemt bort halve trynet. Hehe :!: , trodde lenge du var den heite dama Blei temmelig skuffa når det ikka var tilfellet Endret 19. juli 2008 av Vegard_ Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg har ikke fulgt med i tråden i det siste så jeg vet ikke om det er nevnt før men Canon 5D har falt veldig mye i pris i det siste. Så de som vil ha fullformat til en "billig" penge har muligheten nå. Prisfallet tyder forresten på to ting: - Oppfølgeren 5D mkII er rett rundt hjørnet - Det er et forsøk på å ta lufta ut av Sonys ventede, billige, fullformatkamera Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) W00t?! Fant nettopp ut at Simon Aldra er 88-modell! Jeg trodde du var 30 år elns, jeg. Du er ikke den første som sier det. Hvilken på nett eller i virkeligheten, noe som var praktisk når man skulle på byen og ikke var gammel nok, i gamledager. Nesten så jeg mistet litt respekt for han. Heller ikke så lett å se på avataren hans, da han har gjemt bort halve trynet. Nå skal ikke du snakke om å gjemme bort tryne, dersom du ikke er animert gjemmer du deg også. Edit: Og Vegard_, det er fordi du ikke kan holde et slikt kamera. Du holder optikken og stabiliserer med huset. Dessuten fastoptikk i området 24-100mm ikke så alt for omfangsrik eller tung, så det er det minste problem i verden. Endret 19. juli 2008 av Simon Aldra Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg er animert som bare faen, jeg! Sikkert litt praktisk angående drikke, ja. Du går ikke for å være 21 enda da? Selv om du mangler et par måneder. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg går for å være det folk oppfatter meg som. Har sjelden hatt problemer med å komme inn noe sted. Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Edit: Og Vegard_, det er fordi du ikke kan holde et slikt kamera. Du holder optikken og stabiliserer med huset. Dessuten fastoptikk i området 24-100mm ikke så alt for omfangsrik eller tung, så det er det minste problem i verden. Mye mulig, men ville fortsatt ikke hatt det med D3-sensor Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Uvitende tølper! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Bare for å nevne det så gikk jeg for å være i midten av tyveårene fra jeg var 17 til jeg ble 35. Deretter gikk det kjapt nedoverbakke en stund. Det har stabilisert seg nå, så jeg kan jo håpe jeg kommer til å se ut som en 29-åring resten av livet Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Nja, ut fra det bildet jeg har sett ville jeg gjettet 45-50. Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 kan jeg få anbefale enn god rynkekrem? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Sitter å hører gjennom Dagsnytt Atten fra fredag for øyeblikket. De snakket nettopp om Rakfisksaken til VG. For å sitere Steinfeldt: "Just leste en gang i Pravda andre april at norsk politi hadde utviklet en radar som kunne avsløre fyllekjørere". Lenke til kommentar
Carny Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Wow...du er farlig moden for alderen, Simon Aldra. Jeg trodde også du var eldre. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg savner APS-C-sensoren på min gamle 350D. Føkk 1.3x cropfaktor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå