Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Filmhus?!

Kunne tenkt meg et D3 hus med D3-sensor jeg ;)

Oh dear boy, have thou not yet discovered the joys of manual cameras..

:)

Folkens, OM-2 ruler gata, selv om F3 kanskje er noe mer solid. Men OM-2 er mye lettere og en tadd mer kompakt.

Og Zuikooptikk.. :D

Kaster meg inn i debatten, selv om den er ett par sider gammel. Hadde forfedrene( les PM, super8, tomsi... :D ) hørt om egronomi da disse kameraene kom fra samlebåndet? har enda tilgode å holde ett eldre analogt som er behagelig å holde i. Ville ikke hatt noe flatt hus med D3 sensor. Da hadde jeg plukka ut sensoren å stappa den opp i r... inn i D200-en! :!:

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fulgt med i tråden i det siste så jeg vet ikke om det er nevnt før men Canon 5D har falt veldig mye i pris i det siste. Så de som vil ha fullformat til en "billig" penge har muligheten nå.

Prisfallet tyder forresten på to ting:

- Oppfølgeren 5D mkII er rett rundt hjørnet

- Det er et forsøk på å ta lufta ut av Sonys ventede, billige, fullformatkamera

Lenke til kommentar
W00t?! Fant nettopp ut at Simon Aldra er 88-modell! Jeg trodde du var 30 år elns, jeg. :p

Du er ikke den første som sier det. Hvilken på nett eller i virkeligheten, noe som var praktisk når man skulle på byen og ikke var gammel nok, i gamledager.

Nesten så jeg mistet litt respekt for han. :p Heller ikke så lett å se på avataren hans, da han har gjemt bort halve trynet.

Nå skal ikke du snakke om å gjemme bort tryne, dersom du ikke er animert gjemmer du deg også.

:p

Edit: Og Vegard_, det er fordi du ikke kan holde et slikt kamera. Du holder optikken og stabiliserer med huset. Dessuten fastoptikk i området 24-100mm ikke så alt for omfangsrik eller tung, så det er det minste problem i verden. :)

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Edit: Og Vegard_, det er fordi du ikke kan holde et slikt kamera. Du holder optikken og stabiliserer med huset. Dessuten fastoptikk i området 24-100mm ikke så alt for omfangsrik eller tung, så det er det minste problem i verden. :)

Mye mulig, men ville fortsatt ikke hatt det med D3-sensor :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...