Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

FotoVideo har det de kaller en 'deal':

Det er får at du skal ha et kamera du kan bruke men senebetennelsen leger. Den du får av å bære rundt på det store tunge droget ;)

 

Imponerende; fikk service på kabel dekket av garanti :) SC-29 blits-sync kabel, det finnes rettferdighet i denne verden som sier at en kabel til 1.200+ ikke skal slutte å virke etter 1 års relativt snill bruk.

Såpass bør man forvente, ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FotoVideo har det de kaller en 'deal':

post-125481-0-17201900-1362132901_thumb.jpg

Kompaktkamera til 2.495,- er nok det som avgjør om man skal kjøpe 1DX til 50.000+ eller ikke for denne målgruppen ;)

 

Såpass bør man forvente, ja.

Kabelen virket fortsatt, men blitsskoen hadde begynt å forlate åstedet på den ene siden. En SB-910 ble for mye for den tydeligvis :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kompaktkamera til 2.495,- er nok det som avgjør om man skal kjøpe 1DX til 50.000+ eller ikke for denne målgruppen ;)

Det var noe sånt jeg tenkte også. De kunne da i det minste lagt ved noe nyttig, som batterier eller lignende.

Det var en "trist" dag i dag da jeg leverte tilbake Fuji X-E1 etter to uker lån for testing. Et av de mer spennende kameraene jeg har brukt på lenge.

 

Det ble en del brukbare bilder også.

Så da er du nærmere med en konklusjon om hva du skal velge?

Lenke til kommentar

Hei folkens. En long-time lurker dukker opp fra dypet for å hilse på :)

 

Lurer på om noen av dere har noen tips til meg.. Jeg flytter nemlig til Finland og Helsinki for 6mnd neste uke i forbindelse med jobb. Dessverre kjenner jeg få der, spesielt hva fotointeresserte angår. Nytt land, ny by og dermed nye motiver i fleng venter meg, men skulle gjerne hatt noen fotointeresserte å dele opplevelsene med!

 

Noen som kjenner til noen (norske - ok, longshot) fotoklubber der, evt. fotoforum som drar på byvandringer ala her på akam, evt. bare noen allrighte fotodudes/dudinnes? Til info er jeg en kar på 26 :)

Lenke til kommentar

 

 

Hva er minuset med dette med unntak av LR og RAW ?

Rawbehandling I lr Blir fikset I lr 4.4. Har Testet Rc Utgaven Den Siste Uka, Og De Problemene jeg Så Med 4.3 er Fikset.

 

Det Som Trekker Ned er Noe Slapp Af (er vant Med m43, vettu), og Noe småting.

 

Den Rare bruken av Store bokstaver skyldes Kombinasjonen Samsung Nettbrett, Chrome og skinet på Forumet ...

Lenke til kommentar

X-E1 har veldig slapp AF i forhold til E-M5. Tilnærmet ubrukelig på konsert, selv på personer som står stort sett stille.

Skal ikke protestere på det; men helt ubrukelig på konsert er det ikke. Når jeg prøvde ut kameraet på konsert (før jeg hadde satt meg inn idet), så fikk jeg en god del treff (Se fra dette bildet og utover). Men at det ikke er at kamera for primært konsert-foto, skal jeg være enig i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...