Trondster Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Skulle gjerne vært med på noen møter jeg, spesielt der man får servert snitter Du så ditt snitt, hva? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) Du så ditt snitt, hva? Nå fikk jeg et stikk i siden Endret 22. februar 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 "Du må slutte med disse knivstikkeriene dine, Brutus. Det skjærer meg i hjertet." - Ceasar 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Månedens bilde? Er det noe nytt? En lett omskrivning av "Akambrukerenes bilder -XXX". Redaktøren skjønte hva jeg mente, og det var det som var vitkig 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 "Lat" -Cæsar (En rett oppfunnet av hr. C. Cardini) Lenke til kommentar
polljen Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 31500 (gull) - 33500 (bronse) for 10 dager inkludert reise, opphold, mat, guiding etc. Egentlig ikke så verst for den typen tur. Dedikert fototur med skip rundt Svalbard/Antarktis like mange dager koster fort 50-100% mer. Begge deler synes jeg er for dyrt for mitt nivå, men det er en annen sak. Hvis man vi ha seg en fotosafari i det sørlige afrika finnes det flere muligheter. som f.eks. denne med den danske naturfotografen Uri Goldman som "reiseleder". "Bare" ca syttentusen (og sikker litt +++++), og ingen krav til medlemskap i noe som helst. Det er flere "fotosafarier" rundt i verden som frister , men de er på "feil" tidspunkt i forhold til jobben . Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 En lett omskrivning av "Akambrukerenes bilder -XXX". Redaktøren skjønte hva jeg mente, og det var det som var vitkig Kjedelig. Tenkte det var noe på gang. Kunne f.eks. vært et bilde som ble plukket ut fra forumet. Ikke nødvendigvis fra en spesiell tråd eller underforum, men totalt sett. Fra BK, månedstråden eller utfordringer, ja du skjønner - uansett hvor det var lagt ut. Og en "jury" som satt og nominerte bilder underveis som de så dem, før ett ble plukket ut til slutt. Eller noe sånt. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) Kjedelig. Tenkte det var noe på gang. Kunne f.eks. vært et bilde som ble plukket ut fra forumet. Ikke nødvendigvis fra en spesiell tråd eller underforum, men totalt sett. Fra BK, månedstråden eller utfordringer, ja du skjønner - uansett hvor det var lagt ut. Og en "jury" som satt og nominerte bilder underveis som de så dem, før ett ble plukket ut til slutt. Eller noe sånt. Har vel en "light-versjon" av det du ønsker, gjennom "Dagens bilde", som presenteres daglig på dedikert plass på forsiden av Akam.no ?: http://www.akam.no/b...ce=dagens_bilde og her står det litt om dette: http://www.akam.no/artikler/dagens-bilde/107611 Endret 22. februar 2013 av smort1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Nei, det var ikke sånn at jeg spesielt ønsket det. Bare lekte videre med hva "månedens bilde" kunne være for noe. Jeg trodde virkelig at det var noe nytt på gang når tomsi skrev det, og at han visste noe som jeg ikke hadde fått med meg. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Ikke ofte jeg reklamerer for gode kjøp og sånn, men 895,- for fullversjon av Adobe Lightroom 4 er en veldig bra pris. Kun nå i helga man får det til den prisen på Komplett. Takker for den, fikk endelig rotet meg til å oppgradere Lenke til kommentar
egilh Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Takker for den, fikk endelig rotet meg til å oppgradere Ehm, så du så ikke linken under hvor du får den billigere fra adobe.no? 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Det er visst bare på fullversjon man får de 30% rabatt, ikke på oppgraderingen fra LR3. Kanskje like dumt, egentlig, så sparte jeg 100% på ikke å kjøpe noe. 1 Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Huff, vurderer lightroom. Poblemet er at jeg har Canon DPP og Elements 11. Jeg greier ikke bildekatalogen til Elements. Hvorfor kan den ikke bare bruke mappesystemet til windows som et valg? (Er det likt i lightroom?) Noen som kan overbevise meg? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Huff, vurderer lightroom. Poblemet er at jeg har Canon DPP og Elements 11. Jeg greier ikke bildekatalogen til Elements. Hvorfor kan den ikke bare bruke mappesystemet til windows som et valg? (Er det likt i lightroom?) Noen som kan overbevise meg? Hvis du ikke liker bildekatalogen til Elements, så vil du ikke like bildekatalogen til Lightroom. Da foreslår jeg at du istedet tar en titt ACDsee Pro 6; mye greiere enn LR. Nok en grunn til å være skeptisk til Facebook? Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) Takk for det, tomsi. Skal jeg jaggu prøve. Vet du om det er mulighet for å legge inn automatisk korrigering av objektivforvrengning der? I og med at jeg er den eneste i verden med mitt navn, får vel facebook mye for det Endret 22. februar 2013 av Rowdy Yates Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Ehm, så du så ikke linken under hvor du får den billigere fra adobe.no? For mye mas for å spare en skarve hundrings Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Nok en grunn til å være skeptisk til Facebook? Bare å slå av det der. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Bare å slå av det der. Jeg slå aldri på Facebook, jeg. Fungerer godt det også 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Man må vel slå på før man kan slå av ja Hva er forresten LinkedIn for noe, har fått et par "vennehenvendelser" fra dem. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Hva er forresten LinkedIn for noe, har fått et par "vennehenvendelser" fra dem. LinkedIn er også et sosialt nettverk (altså litt sånn som fjaseboka), men rettet mot jobbmarkedet. Et godt verktøy for å profilere deg hvis du skal ha ny jobb, eller skape deg en karriere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå