Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

31500 (gull) - 33500 (bronse) for 10 dager inkludert reise, opphold, mat, guiding etc. Egentlig ikke så verst for den typen tur. Dedikert fototur med skip rundt Svalbard/Antarktis like mange dager koster fort 50-100% mer. Begge deler synes jeg er for dyrt for mitt nivå, men det er en annen sak.

Hvis man vi ha seg en fotosafari i det sørlige afrika finnes det flere muligheter. som f.eks. denne med den danske naturfotografen Uri Goldman som "reiseleder". "Bare" ca syttentusen (og sikker litt +++++), og ingen krav til medlemskap i noe som helst.

Det er flere "fotosafarier" rundt i verden som frister :) , men de er på "feil" tidspunkt i forhold til jobben :nei: .

Lenke til kommentar

En lett omskrivning av "Akambrukerenes bilder -XXX". Redaktøren skjønte hva jeg mente, og det var det som var vitkig ;)

Kjedelig. Tenkte det var noe på gang. Kunne f.eks. vært et bilde som ble plukket ut fra forumet. Ikke nødvendigvis fra en spesiell tråd eller underforum, men totalt sett. Fra BK, månedstråden eller utfordringer, ja du skjønner - uansett hvor det var lagt ut. Og en "jury" som satt og nominerte bilder underveis som de så dem, før ett ble plukket ut til slutt. Eller noe sånt.
Lenke til kommentar

Kjedelig. Tenkte det var noe på gang. Kunne f.eks. vært et bilde som ble plukket ut fra forumet. Ikke nødvendigvis fra en spesiell tråd eller underforum, men totalt sett. Fra BK, månedstråden eller utfordringer, ja du skjønner - uansett hvor det var lagt ut. Og en "jury" som satt og nominerte bilder underveis som de så dem, før ett ble plukket ut til slutt. Eller noe sånt.

Har vel en "light-versjon" av det du ønsker, gjennom "Dagens bilde", som presenteres daglig på dedikert plass på forsiden av Akam.no ?:

http://www.akam.no/b...ce=dagens_bilde og her står det litt om dette: http://www.akam.no/artikler/dagens-bilde/107611

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Huff, vurderer lightroom. Poblemet er at jeg har Canon DPP og Elements 11. Jeg greier ikke bildekatalogen til Elements. Hvorfor kan den ikke bare bruke mappesystemet til windows som et valg? (Er det likt i lightroom?)

Noen som kan overbevise meg?

Hvis du ikke liker bildekatalogen til Elements, så vil du ikke like bildekatalogen til Lightroom. Da foreslår jeg at du istedet tar en titt ACDsee Pro 6; mye greiere enn LR.

Nok en grunn til å være skeptisk til Facebook?

Lenke til kommentar

Takk for det, tomsi. Skal jeg jaggu prøve.

Vet du om det er mulighet for å legge inn automatisk korrigering av objektivforvrengning der?

I og med at jeg er den eneste i verden med mitt navn, får vel facebook mye for det ;)

Endret av Rowdy Yates
Lenke til kommentar

Hva er forresten LinkedIn for noe, har fått et par "vennehenvendelser" fra dem.

LinkedIn er også et sosialt nettverk (altså litt sånn som fjaseboka), men rettet mot jobbmarkedet. Et godt verktøy for å profilere deg hvis du skal ha ny jobb, eller skape deg en karriere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...