Bruker-88036 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Syte? Mener du nå at jeg syter? Dette var for par år siden, og jeg skrev jo at jeg ikke gadd å klage. Og dette har aldri vært nevnt på forum før. De "under 100kr" jeg betalte for det anså jeg som ferdig med.. ingen irritasjon. Gadd rett og slett ikke gjøre noe for slike småpenger. Og kabelen jeg fikk har jeg enda. Den virker til sitt bruk. Jeg syns du syter nå. Hva er ellers vitsen med å fortelle om Posten i Norge? Noe alle vet er jo at det er her i landet ting tar tid. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Ingen navn er nevnt, men denne type tråder finner man jo over hele forumet til Akam hvis man leter i ca 11 sek. "Aldri mer handle fra Komplett", "boikott CDON", "ebay er farlig" osv osv 2 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Til dags dato har jeg så godt som aldri hatt problemer med eBay. Handlet en god del i løpet av de siste årene. Dersom det er oppstått avvik, ja da har jeg enten fått ny vare eller penger tilbake på konto. (Er jo alltid en sjanse for at det er noen som prøver seg med litt kokkelimonke, men eBay har jo et Resolution center som oftest løser ev. problemer på beste måte for kjøper)... I alle tilfeller hvor det er oppgitt et sporingsnr. så har jeg fulgt pakken hele veien fra avsender og fram til post i butikk her i landet. Bruker Posten/Brings sporingstjeneste, som jeg har bare gode erfaringer med.... 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Har ingen betydning at du blir lurt på ebay sålenge man bruker paypal for da får man pengene tilbake Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Har faktisk dårligere erfaring med norske fysiske butikker og ansatte som tror at kjøpsloven er en lov som gjør at man har lov å handle uten lapp hjemmefra. 1 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Noen som har noen fæle ord å si om Sigma EM-140 Macro Flash DG før jeg eventuelt gjør noe feil og bestiller den? ;P Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 I 2011 hadde jeg 100 kjøp på ebay, eneste som ikke dukket opp var noe fra Hellas. Jeg ga beskjed til selger at han kunne beholde pengene pga den rævva økonomien i det jalla landet deres, han fikk selvfølgelig negativ karakter fra meg. I 2012 hadde jeg 78 kjøp på ebay, alt okey. Hittil i år har jeg 25 kjøp, venter på 10 produkter fra 5 selgere. Får disse tingene iløpet uken og neste uke. Antall kroner brukt på ebay? Har ikke peiling. Må være 50K eller mer. 90-95% av det jeg kjøper kommer fra Asia. Kina/Hong Kong og Sør-Korea for det meste. Det er sjelden jeg kjøper noe fra USA, kun hvis det koster under 200kr. Men portoen er mye dyrere derfra, porto fra Asia og hit koster nesten ingenting. Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Hvordan er den crossover monitoren? Du kjøper mye rart, det skal du ha Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Det vet jeg ikke enda, den er i Stockholm nå, så er veldig spent, har ikke fått dual link DVI kabelen min enda så håper det følger med. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Noen som har noen fæle ord å si om Sigma EM-140 Macro Flash DG før jeg eventuelt gjør noe feil og bestiller den? ;P Kjøpte den på et tilbud jeg ikke kunne si nei til - angrer ikke 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Amatør Sammenligner vi e-peniser nå? Endret 18. februar 2013 av Coffey 3 Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Men det er jo det nettet er til for ... ? Sånn i tillegg til bilder av kattunger, selvsagt. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Sammenligner vi e-peniser nå? Vel, for det første er det ikke en e-penis da vi ikke sammenligner elektroniske verdier. 1 Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg skal på fotballkamp i England. På Anfield. Er det noen regler for Åssen kamera jeg kan ta med meg? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg skal på fotballkamp i England. På Anfield. Er det noen regler for Åssen kamera jeg kan ta med meg? Sikkert noen regler, men som folka på Anfield må svare på. Var på en kamp der for maaange år siden og brukte en kompakt... No problems with that! PS! Skjer jo "ingenting" på den banen lenger, så ikke vits å ta med kamera uansett.... 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Jeg skal på fotballkamp i England. På Anfield. Er det noen regler for Åssen kamera jeg kan ta med meg? Jeg var på Emirates stadium i fjor og der var det bare tillatt å bruke kompaktkamera. Jeg tok likevel sjansen til å bruke dslr + 80-200 f/4,5 (mye mindre enn Canons 70-200 f/4) og fikk påpakning av en vakt i pausen at det ikke var tillatt. Jeg lot kameraet ligge i veska under andre omgang. Endret 19. februar 2013 av Simen1 Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 i utgangspunktet ikke lov å knipse så lenge det er spillere på banen. Du må påregne påpakning med dslr Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Det er deilig å åpne et tidsskrift og se at fire av bildene dine er brukt i en artikkel. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå