Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Det er greit og gi negativ kritikk bare man holder det på et saklig nivå selv om poster ikke forstår noe.

 

Har vel holdt meg saklig jeg.. :) i motsetning til TS i den aktuelle tråden.. :)

Lenke til kommentar

Hvor vanskelig det er å få tatt bilder av fattige musikere kan vel diskuteres, forskjellen på norsk hip hop og norsk hip hop er i det minste at de amerikanske faktisk EIER flyene, luksusbilene og gigantiske palass av noen hus, mens i Norge får man til nød lånt via bekjente som kjenner noen som kjenner noen.

 

 

Kjenner jeg godt til, har fått noen henvendelser av såkalte rappere som vil ikke leie men låne større luksusyachter for og filme kule musikkvideoer, kjører rundt i sin gamle golf som om de eier verden :)

Lenke til kommentar

Her et bilde av den samme jenta i en mer naturlig versjon tatt av en annen fotograf. Her ser hun ut til å ha litt flere år på nakken også. Men dette bildet er jo mye bedre.

 

http://www.flickr.co...in/photostream/

 

Et medisinsk under: Pupillene er plutselig midt i øyet igjen!

 

Kjenner jeg godt til, har fått noen henvendelser av såkalte rappere som vil ikke leie men låne større luksusyachter for og filme kule musikkvideoer, kjører rundt i sin gamle golf som om de eier verden :)

 

Du har en stående på land de kan låne, har du ikke?

Lenke til kommentar

 

Du har en stående på land de kan låne, har du ikke?

Kan formidle kontakter ja.

Verden vil bedras ja...

 

Var et par stykker her i fjor som jeg formidlet for, ordnet så de kunne bruke en 67' princess gratis, men det kom ca. 20 stykker masse alkohol og komplett band med instrumenter som skulle på dekk og et par stykker med vanlige videokameraer, eieren skygga banen styggfort :)

Lenke til kommentar

:confused:

Begynne dagen med å lese nyheter.. Så dukker disse mediamålestokkene opp igjen. Denne gang under vann. Med store bokstaver, i overskriften:

 

Her står det jaggu meg noen metermål ved siden av. Vel og merke på "hovedkonstruksjonen". "73 meter lang, 44 meter bred og 20 meter høy."

Om man går ut fra at wikip. er riktig så er det:

Etter internasjonale standarder skal banen være rektangulær på mellom 45-90 meter bred og mellom 90-120 meter lang. Målene er minimum og maksimumsmål.

Det første jeg tenkte var at her burde dem vel brukt olympiske svømmebasseng siden fotballbaner ikke går i høyden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hos dustin koster samme batteri 579.- og uoriginalt 239.-, men siden frakt er 99.- og frakttiden er omtrent den samme som fra eBay bare billigere så er det like greit.

 

Det er også en butikk som heter "my battery" eller noe sånt som flere her snakker om.

 

Eller du kan stikke innom Batteributikken på Øra og hente et til 349.- fraktfritt hvis det er litt hast, men du må bestille/betale på nett først.

 

Når det gjelder ebay så kjøp et kjent merke så som phottix eller hanel.

 

Edit: kjøp batteri som kan lades med original lader, de billigste må ha en egen lader, noe med innebygget sperre mot uoriginale batterier.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Jeg bestilte en skrue fra en yamahaforhandler i USA. Selve skruen kostet ca. 50kr og frakten kom på ca.150kr. :wee:

 

 

Hvorfor ikke kjøpe fra lokal forhandler tenker dere nok nå. Vel.. etter å ha gått gjennom skuteren som jeg fikk etter at den hadde hatt en "full-kasko" reperasjon så bestemte jeg meg for at jeg heretter aldri kommer til å kjøpe noe der, ikke engang en skrue.

 

Lenke til kommentar

Hos dustin koster samme batteri 579.- og uoriginalt 239.-, men siden frakt er 99.- og frakttiden er omtrent den samme som fra eBay bare billigere så er det like greit.

 

Det er også en butikk som heter "my battery" eller noe sånt som flere her snakker om.

 

Eller du kan stikke innom Batteributikken på Øra og hente et til 349.- fraktfritt hvis det er litt hast, men du må bestille/betale på nett først.

 

Når det gjelder ebay så kjøp et kjent merke så som phottix eller hanel.

 

Edit: kjøp batteri som kan lades med original lader, de billigste må ha en egen lader, noe med innebygget sperre mot uoriginale batterier.

 

Leste litt ang dette med sperra, og etter hva jeg forstår så er det DECODED batterier fra ebay jeg da må kjøpe

 

men, bare phottic og hanel som er brukandes av uorig batterier? eller finnes det andre merker som er brukandes? fant ikke så mange phottix og hanel

Endret av Bjørnli
Lenke til kommentar

Leste litt ang dette med sperra, og etter hva jeg forstår så er det DECODED batterier fra ebay jeg da må kjøpe

 

men, bare phottic og hanel som er brukandes av uorig batterier? eller finnes det andre merker som er brukandes? fant ikke så mange phottix og hanel

Problemet er at jo billigere jo større er sjansen for at de bruker noen gamle lommelyktbatterier som virker perfekt i to måneder. har brukt noen phottix før og opplevde de som svakere en originalbatteriene selv om de hadde mer ah. men de varer ganske lenge

 

Nå har samme person begynt med å komme med gode råd også ....

 

Nå får dere ikke legge han for hat da, selv om man gjerne skulle trolle BK-postene hans litt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...