Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åååå... Synd at jeg allerede har boka til Joey L. Da kunne jeg ha fått den signert + videoen og annet stasj.

NB! Joey L's Photographing shadow and light er meget bra. De som ikke har den bør kjøpe den, så hvorfor ikke få mer for pengene :)

40USD + 12USD for frakt utenfor USA, frakt må legges på manuelt.

http://www.kickstart...ta-film-project

Vurderer om jeg skal spytte inn 50USD for å få en signert filmposter på 60*90cm.

Edit: Donerte $50 + $15 i frakt ($10 virket litt lite).

NB! Det blir ikke trekt noe fra kontoen hvis ikke målet blir nådd og prosjektet gjennomført.

Noen her med mye/veldig mye penger og vil være med på photoshoot med Joey L.? Koster bare $1000 :)

Eller $7500 for en privat photo session med Joey L.

Endret av kelux
Lenke til kommentar

en på foto.no som selger mk2 og 50mm 1.2L for 15000, 1mnd gammel 50mm 1.2 og 1,5 år gammel mk2, tror nok det blir mye 50mm 1.2 bilder på meg fremover, hehe ;P

Høres bra ut, grattis!

Kom gjerne med en update på hvordan du opplever forskjellen er både på bruken og bildene er kontra f1,4'en.

Har litt lyst på 50 f1.2, men vet ikke om det er verdt pengene og blenderforskjellen for min egen del. 50mm f1.4 gir jo meget gode resultater. Frister kanskje mer med 35 f1.4, da jeg føler 50mm blir litt for trangt til å løpe rundt med til hverdags, både inne og ute på gata...

Endret av KristianJV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...