Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

På hvilken av dem følger det med en god, trykkfølsom Wacom-penn? Jeg er industridesigner, jobber mye grafisk, i tillegg til endel fotografering, samtidig som jeg vil kunne spille litt Angry Birds og slå opp i Wikipedia på sofaen ;)

 

Vel, padda har ikke noe problemer med wikipedia og Angry Birds iallefall.. Vel, hos meg kommer Wacom pennen med Wacom brettet mitt.. :)

Lenke til kommentar

Noen som har noen forslag? :p

Har du iphone, så er nok det like greit å gå for en iPad. Men har du Android telefon, så er nok et Android brett mer fornuftig.

 

Men har du telefon på nivå med hyssing og blikkboks, så foreslår jeg kritt og tavle :p

 

På hvilken av dem følger det med en god, trykkfølsom Wacom-penn? Jeg er industridesigner, jobber mye grafisk, i tillegg til endel fotografering, samtidig som jeg vil kunne spille litt Angry Birds og slå opp i Wikipedia på sofaen ;)

Tror ingen nettbrett er egnet til grafisk arbeid; så trykkfølsom penn er waste of time. Både ipadde og android er velegnet til sinte fugler. Billigst på android ;)

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Og om det er tettbygd strøk så skader det ikke å høre med Politiet hva de mener før man skyter med ting som smeller.

 

Det er jo så mange lover å forholde seg til, våpenloven, viltlove og straffeloven.

sistnevnte har jo

 

Dessuten setter nok Politiet pris på at man varsler. Tror jeg.

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Nja, bruker lyddemper og er på privat grunn så egentlig er det ingen som kan bry seg samt at nærmeste nabo er noen hundre meter unna.

 

Ryddet et industriområde for en 12 år siden for skadedyr "et tidligere åle-opprett", gikk i tre dager med hagle og skjøt omtrent døgnet rundt, kontaktet politiet først for og informere dem, snakket i etterkant med politiet og de hadde ikke fått en eneste bekymrings-melding, i dag hadde det nok ikke gått.

 

Tror jeg lar den leve foreløpig og får se hvordan det utvikler seg, kan si det sånn at det er et dyr jeg ikke vil ha på innsiden av dørene.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...