Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Øst-Finnmarkinga :nei2:

Vi kan vel være litt slemme og si at det ble tatt med en D800 som har blitt byttet 3 ganger :p

Fotografen er mye brukt i det offentlige/presse så litt rart at han/de slipper igjennom et slik blide.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Kjedelig med fokusbom.. og tragisk at aviser bruker slikt..

Link.

kronprins_4723262a.jpg

Typisk tilfelle av dårlig dag på jobben for den som tok det bildet. That said, så vil jeg ikke si at det er tragisk at aviser bruker slike bilder, men heller helt greit. Det er bestandig viktigere å ha et bilde, enn at bildet nødvendigvis skal være fantastisk bra. Helst vil man ha begge deler, selvsagt.

Lenke til kommentar

Er det noen her som har erfaring med web-baserte fotogallerier som Coppermine, Gallery osv? Jeg ser etter noe fotoklubben kan bruke.

Hva anbefales i dag? Ser etter et album der jeg kan lage brukergrupper, og sette rettigheter på album i forhold til brukergrupper. Det skal helst være enkelt å sette opp, det skal være enkelt å bruke for de mindre data-kyndige; og gjerne ha en integrasjon mot wordpress.

edit: Sitter og ser litt på piwigo nå; og det hadde vært brukbart, hadde det ikke vært for at det har for dårlig håndtering av rettigheter på album.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...