Nautica Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Majonespose? Finnes det folk som kjøer det fortsatt? Mye bedre på tube. Nææ, smaker metall av tuben 1 Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Nææ, smaker metall av tuben Skal jo ikke spise tuben da luringen - Kolbjørn 4 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Politiet i Kristiansund trodde fotograf var maskingevær-desperado One of us? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Majonespose? Finnes det folk som kjøer det fortsatt? Mye bedre på tube. Finnes det faktisk folk som kjøper majones? Omtrent uendelig mye bedre å lage den selv.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Finnes det faktisk folk som kjøper majones? Finnes det faktisk folk som spiser majones? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Finnes det faktisk folk som kjøper majones? Omtrent uendelig mye bedre å lage den selv.. Har ikke tid til det på jobben, og er jeg hjemme så gidder jeg ikke Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Har ikke tid til det på jobben, og er jeg hjemme så gidder jeg ikke Også går det så lite majones.. Det er litt som rosiner, fint å ha i hus men ikke noe man absolutt må ha. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Kjedelig med fokusbom.. og tragisk at aviser bruker slikt.. Link. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Fint bakhode, da.. 1 Lenke til kommentar
tow Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Så ut som det var tatt med en mobiltelefon. Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Øst-Finnmarkinga :nei2: Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Øst-Finnmarkinga :nei2: Vi kan vel være litt slemme og si at det ble tatt med en D800 som har blitt byttet 3 ganger Fotografen er mye brukt i det offentlige/presse så litt rart at han/de slipper igjennom et slik blide. Endret 6. februar 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Har oppdaget at min Canon 70-200mm f/4 L USM som jeg kjøpte for noen uker siden lager en liten knirkelyd når jeg peker den oppover og prøver å fokusere. Det er vel en garantisak som FotoVideo kan fikse ganske fort? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Av de to Canon 70-200mm f/4 L USM jeg har vært borte i, har begge laget litt lyd ved vridning på zoom og fokus-ring. Og laget litt lyd ved fokusering. Du får eventuelt lage en video så kan vi høre og se. Endret 6. februar 2013 av Pc Lynet Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Kjedelig med fokusbom.. og tragisk at aviser bruker slikt.. Link. Typisk tilfelle av dårlig dag på jobben for den som tok det bildet. That said, så vil jeg ikke si at det er tragisk at aviser bruker slike bilder, men heller helt greit. Det er bestandig viktigere å ha et bilde, enn at bildet nødvendigvis skal være fantastisk bra. Helst vil man ha begge deler, selvsagt. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Begge deler? Du mener både bakhodet til sametingspresidenten(?) og kronprinsen? Neida, skjønner. Både et bilde og at det er bra. Men jeg syns nå at denne fotografen godt kunne tatt noen til og valgt ett der kronprinsen var i fokus. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Er det noen her som har erfaring med web-baserte fotogallerier som Coppermine, Gallery osv? Jeg ser etter noe fotoklubben kan bruke. Hva anbefales i dag? Ser etter et album der jeg kan lage brukergrupper, og sette rettigheter på album i forhold til brukergrupper. Det skal helst være enkelt å sette opp, det skal være enkelt å bruke for de mindre data-kyndige; og gjerne ha en integrasjon mot wordpress. edit: Sitter og ser litt på piwigo nå; og det hadde vært brukbart, hadde det ikke vært for at det har for dårlig håndtering av rettigheter på album. Endret 6. februar 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
tow Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 De kunne i alle fall beskåret bildet litt. Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Godt å slappe av etter en trettentimersdag. Nå er det ut en liten tur i Oslo's gater med G1X og stativ, jeg får sikkert purken etter meg. Utstyret kan jo forveksles med en Uzi med lyddemper Var nok en tur innom FV i lunsjen. Mye flott å se på, fikk trykket litt på Nikon P7700. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå