Gjest Slettet+3124 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg irriterer meg over at det er mandag i morra. Og jeg har fri til i helga!! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Og jeg har fri til i helga!! Det har jeg og, hver helg Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg er irritert over at jeg blir irritert. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Det har jeg og, hver helg Jeg har fri, frem til neste helg.. det er en vesentlig forskjell!! Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg er litt irritert over snøen som datt ned her istad. Nå som det var blitt tørt og fint på fortauene. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg merker at jeg ikke klarer å irritere meg over at dere er irriterte Muligens fordi jeg vet det kald pils i kjøleskapet 4 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Nå har jeg bare en søm igjen. Om det heter "en søm" da.. Har repaerert på en vinterkamo-bukse som alle (3) glidelåsene var ødelagt på. Byttet hoved- ut med borrelås og lukket permanent de andre to (eller til nå "en" for jeg har jo en igjen..) Så skal jeg gjøre det samme på jakka, men ikke i dag. Fin kamo, men dårlige glidelåser. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg har fri, frem til neste helg.. det er en vesentlig forskjell!! Aaaahhh, leste det litt kjapt. Leste "Jeg har fri i helga" Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Kjekt med turnus. Lenke til kommentar
KristianJV Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Sitter å ser på Super Bowl nå, og der ble nettopp en Nikon-fotograf løpt ned av en spiller. Teleobjektivet, kameraet og monopoden smalt rett i bakken... auch! Håper det er solide saker! Man lever tydligvis farlig på sidelinjen der! Endret 4. februar 2013 av KristianJV Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Fotograferer han på sidelinja i den kampen har han sikkert god råd. Altså i tilfelle det gikk galt med utstyret. Det var nå godt det var en Nikonfotograf da.. Lenke til kommentar
tow Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Det var nå godt det var en Nikonfotograf da.. Du mener, da ble det mer omsetning for Nikon? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Jo, eller kanskje jeg mente at Nikon er skikkelige saker som tåler en støyt? Lenke til kommentar
tow Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Jo, eller kanskje jeg mente at Nikon er skikkelige saker som tåler en støyt? Hehe, det var rom for tolking Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Jeg tenkte det mer i retning "en død Nikon er en god Nikon" Alternativt "Ikke noe Canon utstyr ble skadet under sending" Endret 4. februar 2013 av tomsi42 4 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Jeg fryder meg over min egen og andres irritasjoner. Don't hate the hater. Også fryder jeg meg over mitt nyankomne Canon EOS 5D3. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Jeg fryder meg over min egen og andres irritasjoner. Don't hate the hater. Også fryder jeg meg over mitt nyankomne Canon EOS 5D3. Er det derfor det er så stille fra deg om dagen - bare ute å fotograferer; eller sitter du hjemme og stryker hendene mykt over nyerhvervelsen? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Er det derfor det er så stille fra deg om dagen - bare ute å fotograferer; eller sitter du hjemme og stryker hendene mykt over nyerhvervelsen? Haha, nei, det er bare avsindig mye å gjøre for tiden. Nyervervelsen kom i dag, men den har ikke fått kjørt seg ennå. Merker jeg gleder meg til å prøve den på både hockey- og fotballbanen. (Ok, kanskje ikke PÅ banen, men ved siden av.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Se opp for politi dere som går rundt med stativ og kamera: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/more_og_romsdal/1.10899218 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå