Bruker-93156 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Nei D200 blir skummelt, folk kan jo tro du er gal, men hva med D300 (Kommentaren er forutsatt at D200 er solgt som du sa, da du ikke kan ta med deg D200 om du ikek har det ) men om du har D200, hvorfor ikke ta D300? Tror du må trene litt henrik, de puselankene kan ikek holde det der temmelig lenge Er bildet tatt med et Canon? Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Tror du må trene litt henrik, de puselankene kan ikek holde det der temmelig lenge Er bildet tatt med et Canon? Haha Min bror tok bildet Lenke til kommentar
Anew Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) For ca. 20 sider siden sa jeg jo at jeg har fått ny jobb, som gjør at jeg kan beholde D200, så den er ikke solgt. Følger du ikke med? Tenker at til gravlundsjobben er D200 minst like bra som D300 - det blir iso 100 uansett. Når jeg går ut sånn på rare steder i mørket, så kan jeg ikke la være å tenke på Riktig, som ble robbet for mye kjipere utstyr... Endret 17. juli 2008 av Anew Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Hmm, ikke fått med meg det Men selger D70'n da? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Den har han solgt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Hvor har dette stått? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Hehe - man må jo lese alle tråder med et sosialt tilsnitt... Tenker det sto i en Oslo-treff-tråd. Jeg lot en kamerat få den for en tusenlapp. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Har en kompis som skal oppgraere firmware på sin Pentax K10D. Trenger han bare installere nyeste versjon, eller må man gjennom alle? Vet ikke om det vanligvis er inkrementelle oppgraderinger eller fulle, som også inneholder de tidligere versjonene. Ka dere tru? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Det koster hele garderoben og ditt venstre øye når de dukker opp på ebay. Min garderobe er ikke verdt stort i grunn.. Hva betyr det i USD? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Vet du hva? Jeg husker ikke lenger. Men det er et par år siden jeg leste en pris, og det var ikke småpenger. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Det koster hele garderoben og ditt venstre øye når de dukker opp på ebay. Min garderobe er ikke verdt stort i grunn.. Hva betyr det i USD? Jeg husker plutselig at den kostet rundt 60.000 i Norge for en god del år siden. Det er et gammelt objektiv ser du. Jeg mener også å ha sett det til 45.000 eller noe slikt nytt, men det var jo ekstremt esoterisk så jeg fikk aldri sett noen selv. Den skal faktisk ikke være så veldig god. Ganske fæl fortegning såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Nei, faktisk ikke. F/1,0 er legendarisk, men 1,4 er mer legendarisk enn 1,2 på grunn av den glitrende bildekvalitet pr/kr. U seem to know a bit: Er 1.4-versjonen dugandes vidåpen? Det koster hele garderoben og ditt venstre øye når de dukker opp på ebay. Min garderobe er ikke verdt stort i grunn.. Hva betyr det i USD? Jeg husker plutselig at den kostet rundt 60.000 i Norge for en god del år siden. Det er et gammelt objektiv ser du. Jeg mener også å ha sett det til 45.000 eller noe slikt nytt, men det var jo ekstremt esoterisk så jeg fikk aldri sett noen selv. Den skal faktisk ikke være så veldig god. Ganske fæl fortegning såvidt jeg husker. HAH, hva gir man ikke for f/1 i stedet for f/1.2 8-) Tar det som et kompliment at du mener garderoben min sannsynligvis er verdt 60.000 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Garderoben min er ikke verdt 6000,- engang, men i overkant av 600,-.... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Garderoben min er ikke verdt 6000,- engang, men i overkant av 600,-.... Haha, det tviler jeg på Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 60 store var nyprisen på det høyeste. Hvis det ikke var 70 Jeg husker strengt tatt best at du kunne få en ganske grei bruktbil til samme sum som en slik og en Eos 1. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Har en kompis som skal oppgraere firmware på sin Pentax K10D. Trenger han bare installere nyeste versjon, eller må man gjennom alle? Vet ikke om det vanligvis er inkrementelle oppgraderinger eller fulle, som også inneholder de tidligere versjonene. Ka dere tru? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 60 store var nyprisen på det høyeste. Hvis det ikke var 70 Jeg husker strengt tatt best at du kunne få en ganske grei bruktbil til samme sum som en slik og en Eos 1. Hva valgte du? =D Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Har en kompis som skal oppgraere firmware på sin Pentax K10D. Trenger han bare installere nyeste versjon, eller må man gjennom alle? Vet ikke om det vanligvis er inkrementelle oppgraderinger eller fulle, som også inneholder de tidligere versjonene.Eg spurde på livechaten. Du kan gå rett til 1.3. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Da er du dine kunnskaper om Eos-systemet relativt mangefullt, for det er nok det mest legendarisk objektivet Canon har laget siden målsøkertiden deres. Er ikke så dreven på EOS-serien ennå heller, men Canon sin 200mm f/1.8 er vel også høyt oppe om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 to av denne takk. http://japanphoto.no/product/objektiver/ca...-f-4-0l-is-usm/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå