Kurt Grusom Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Er 50/1.4 verdt prisdifferansen fra 1.8? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Du forsvinner jo helt bak kamera. Det er altfor stort for deg. Send meg en mail så kan vi komme frem til en løsning Men jeg får vel gratulere på tross av det. Glitrende utstyr. Mer trenger man ikke. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Se hva jeg fikk i dag! Meg og mkIII med EF 70-200 f/2.8 IS: Omfg. Nå stjal du oppmerksomheten for flere døgn - kommer aldri til å få vite om 50/1.4 er verdt penga -_- Du forsvinner jo helt bak kamera. Det er altfor stort for deg. Send meg en mail så kan vi komme frem til en løsning Men jeg får vel gratulere på tross av det. Glitrende utstyr. Mer trenger man ikke. Bytt det inn i E-420 =) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Er 50/1.4 verdt prisdifferansen fra 1.8? Definitivt. Canons 1,4 har jo en slags moderne legendestatus. Det er et objektiv som fortjener rød ring hadde det ikke vært for at det ikke er bygget i bly og titan. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Det utstyret der burde funke, ja. Bestilt alt fra BH? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Er 50/1.4 verdt prisdifferansen fra 1.8? Definitivt. Canons 1,4 har jo en slags moderne legendestatus. Det er et objektiv som fortjener rød ring hadde det ikke vært for at det ikke er bygget i bly og titan. Takk. Trodde 1.2 var tehh legendary jeg da -_- Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Sheisse. Neat stuff. Lyst på 16-35mm, fikk testa den litt i dag og den er heilt passe rå. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Nei, faktisk ikke. F/1,0 er legendarisk, men 1,4 er mer legendarisk enn 1,2 på grunn av den glitrende bildekvalitet pr/kr. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Det utstyret der burde funke, ja. Bestilt alt fra BH? Jepp! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Sheisse.Neat stuff. Lyst på 16-35mm, fikk testa den litt i dag og den er heilt passe rå. Du kan ikke klage med stuffet ditt heller, vel? Hva ligger mkII på, brukt, om dagen? Nei, faktisk ikke. F/1,0 er legendarisk, men 1,4 er mer legendarisk enn 1,2 på grunn av den glitrende bildekvalitet pr/kr. Så kjent at jeg aldri har hørt om den :9 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Du kan ikke klage med stuffet ditt heller, vel? Hva ligger mkII på, brukt, om dagen? Nei, kan vel ikkje det. Pluss/minus tjue. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Nei, faktisk ikke. F/1,0 er legendarisk, men 1,4 er mer legendarisk enn 1,2 på grunn av den glitrende bildekvalitet pr/kr. Så kjent at jeg aldri har hørt om den :9 Da er du dine kunnskaper om Eos-systemet relativt mangefullt, for det er nok det mest legendarisk objektivet Canon har laget siden målsøkertiden deres. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Du kan ikke klage med stuffet ditt heller, vel? Hva ligger mkII på, brukt, om dagen? Nei, kan vel ikkje det. Pluss/minus tjue. Ok. Crappp, det var 1Ds, det ja.. Nei, faktisk ikke. F/1,0 er legendarisk, men 1,4 er mer legendarisk enn 1,2 på grunn av den glitrende bildekvalitet pr/kr. Så kjent at jeg aldri har hørt om den :9 Da er du dine kunnskaper om Eos-systemet relativt mangefullt, for det er nok det mest legendarisk objektivet Canon har laget siden målsøkertiden deres. Oh.. Og den koster hvaffornoe på eBay? Men hey, jeg er 15 år og har fotografert i ett - don't expect me to vite alt om the old days.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Det koster hele garderoben og ditt venstre øye når de dukker opp på ebay. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Neat det der ja Henrik, men trenger du det da? Det så faktisk ganske sjukt ut! Hva betaler/betalte du? Hva koster det i Norge? Står jeg i testementet ditt? (Evt. er du allergisk mot veps?) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Nope, jeg ha Canon Eos 20 med Nikkor-optikk Btw: Hva er en normalål? Normalål aner jeg ikke, men et normalmål er noe en beregner måleenheter mot. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Neat det der ja Henrik, men trenger du det da? Det så faktisk ganske sjukt ut! Hva betaler/betalte du? Hva koster det i Norge? Står jeg i testementet ditt? (Evt. er du allergisk mot veps?) Du hadde vel ikke gått til Canon over for det puslete greiene der??? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Ting kan alltids selges til intetanende fjols Edit: Leif.... Endret 17. juli 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Bilde med tryne: Førsteinntrykket er utrolig bra! Skal på en fototur i kveld for å teste det skikkelig! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Litt pussig spørsmål kanskje, men tror man at det er trygt å slepe med seg D200 og et par blitser på Vår Frelsers Gravlund etter mørkets frembrudd? Tenkte jeg skulle prøve meg på et motiv jeg har hatt i tankene en liten evighet til dagens utfordring... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå