Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se hva jeg fikk i dag! :love:

post-133717-1216320383_thumb.jpg

 

Meg og mkIII med EF 70-200 f/2.8 IS:

post-133717-1216320416_thumb.jpg

Omfg. Nå stjal du oppmerksomheten for flere døgn - kommer aldri til å få vite om 50/1.4 er verdt penga -_-

 

Du forsvinner jo helt bak kamera. Det er altfor stort for deg. Send meg en mail så kan vi komme frem til en løsning ;)

 

Men jeg får vel gratulere på tross av det. Glitrende utstyr. Mer trenger man ikke.

Bytt det inn i E-420 =)

Lenke til kommentar
Sheisse.

Neat stuff. Lyst på 16-35mm, fikk testa den litt i dag og den er heilt passe rå.

Du kan ikke klage med stuffet ditt heller, vel? Hva ligger mkII på, brukt, om dagen?

 

Nei, faktisk ikke. F/1,0 er legendarisk, men 1,4 er mer legendarisk enn 1,2 på grunn av den glitrende bildekvalitet pr/kr.

Så kjent at jeg aldri har hørt om den :9

Lenke til kommentar
Nei, faktisk ikke. F/1,0 er legendarisk, men 1,4 er mer legendarisk enn 1,2 på grunn av den glitrende bildekvalitet pr/kr.

Så kjent at jeg aldri har hørt om den :9

Da er du dine kunnskaper om Eos-systemet relativt mangefullt, for det er nok det mest legendarisk objektivet Canon har laget siden målsøkertiden deres.

Lenke til kommentar
Du kan ikke klage med stuffet ditt heller, vel? Hva ligger mkII på, brukt, om dagen?

Nei, kan vel ikkje det.

Pluss/minus tjue.

Ok. Crappp, det var 1Ds, det ja..

 

 

Nei, faktisk ikke. F/1,0 er legendarisk, men 1,4 er mer legendarisk enn 1,2 på grunn av den glitrende bildekvalitet pr/kr.

Så kjent at jeg aldri har hørt om den :9

Da er du dine kunnskaper om Eos-systemet relativt mangefullt, for det er nok det mest legendarisk objektivet Canon har laget siden målsøkertiden deres.

Oh.. Og den koster hvaffornoe på eBay?

 

Men hey, jeg er 15 år og har fotografert i ett - don't expect me to vite alt om the old days..

Lenke til kommentar

Litt pussig spørsmål kanskje, men tror man at det er trygt å slepe med seg D200 og et par blitser på Vår Frelsers Gravlund etter mørkets frembrudd? Tenkte jeg skulle prøve meg på et motiv jeg har hatt i tankene en liten evighet til dagens utfordring...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...