Bruker-88036 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Smarting.. ga bort en sånn "reiseharddisk" som jeg hadde, men glemte å overføre bildene jeg hadde på den, som er de eneste kopiene av akkurat dem. Heldigvis så er den ikke formatert eller noe sånt, de bildene ligger trygt der. Må bare få hendene på disken, som ligger litt over 200 mil unna. Den blir ikke sendt i posten, så jeg får den i februar tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Noen som vet hva innstillingene er som gjør at alle bilder som PS skal bruke/bruker ligger på ekstern HDD og ikke den interne?? Hvor finner jeg dette valget.. sitter på Mac.. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Forresten, finnes det noen måte og få denne miniatyr tilt-shift effekten uten disse svinedyre tilt-shift objektivene? Lagde en tråd angående fake tilt shift for noen år siden. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Lagde en tråd angående fake tilt shift for noen år siden. Kan jo også teste denne siden http://tiltshiftmaker.com/photo-editing.php Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Noen som vet hva innstillingene er som gjør at alle bilder som PS skal bruke/bruker ligger på ekstern HDD og ikke den interne?? Hvor finner jeg dette valget.. sitter på Mac.. Installere Windows? 5 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Nå har jo 3D tv'er blitt solgt en stund, sikkert mange som ønsker og teste dette selv, så det er nok derfor det har blitt et marked for 3D "video"- kameraer. Jeg synes 3D er mer slitsomt enn behagelig. For kunstig med klare begrensninger til å kunne nytes. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 http://nethugs.com/interesting/america-1870-1920/ Stilig bildeserie 2 Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Nettopp fått mail om at jeg har bilde® i finalen i NNPC (Nordic Nature Photo Contest) 2013 Godt fornøyd med det ! 4 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Endelig ferdig med vareopptelling, 5timer tok det Er det andre som må registrere varelager er varetellelistene til altinn veldig bra "Excel-baserte". Endret 5. januar 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) God idé, dette med vareopptelling, greit å ha en mental idé av hvor i livet man er. Nåværende lagerstatus: -tre kasser vin -15 liter sprit -200 liter diesel -mat og vann for noen måneder -90 meter kjetting, 20kg anker -to kamerahus, 8 objektiver, kompaktkamera og et par stativer Bring it on. Endret 5. januar 2013 av Euklid 5 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Sitter her med flere Mini DV-kassetter og et videokamera. Eneste måten å overføre er via firewire, men siden vi sitter på nyere laptoper har ingen av de firewire. Hva gjør man? Noen billig boks man kjøpe som spiller av kassettene til pc? Eller finnes det adaptere som går fra firewire til usb? Vi vil gjerne lagre de digitalt, men har ingen pc med firewire. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 @Euklid, tror det er en annen vareopptelling nautica tenker på ... Men ut i fra din tenking: 2 kasse hvitvin - noe redusert 5 flasker spir - åpnet. 7-8 flasker sprit uåpnet ca 20 liter bensin på tanken Ingen anker ...* mat, melk og juice til over helgen (ok litt ut i uka ) 5 kamerahus, 13 objektiver. 2 stativer og to monopoder. Nowhere to go? 1 Lenke til kommentar
JonH Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Eller finnes det adaptere som går fra firewire til usb? Expresscard med firewire fungerer for laptop, om man har slik kortplass: http://www.komplett....aspx?sku=332010 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Ah! Takk for tipset! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Ingen anker ...* Er ikke helt enig med deg der, Yarisen fungerer fint som anker den Endret 5. januar 2013 av Nautica 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Er ikke helt enig med deg der, Yarisen fungerer fint som anker den Slik den oppfører seg om dagen, så blir den fort akkurat det - et anker Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Temadag, idag, Søndag 6.1.13! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1481464&pid=20085758&st=0entry20085758 Her er det bare å møte opp..... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Temadag, idag, Søndag 6.1.13! http://www.diskusjon... Her er det bare å møte opp..... Bummer, er meget dårlig på hokus pokus ... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Bummer, er meget dårlig på hokus pokus ... Går det an og dobbeleksponere i et digitalt kamera ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå