Nautica Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Er det andre som opplever at egen posting ikke blir synlig før man har trykket på F5 "oppdater" ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Opplever det samme. Interessant nok, ikke i alle tråder... Endret 23. desember 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Opplever det samme. Interessant nok, ikke i alle tråder... Ser nesten ut som det skjer i perioder, tidligere i dag var det ingen problemer. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Er blitt så hver gang jeg poster her også. Noe redaksjonen har oppdatert eller? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Camera Bag 2 er på salg på Steam, satt ned fra 12€ til 4€. Jeg bruker nesten utelukkende Lightroom, og har ikke prøvd andre bildebehandlingsprogram på PC de siste fire årene (utenom noe PS der det en sjelden gang er nødvendig), tenkte at dette kunne være er friskt pust. Sitter og flikker gjennom noen egne bilder nå, inspirerende er det iallfall! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Ser ut som et greit program. Det kjedelige er at det virker litt instagram-aktig, med alle de filtrene. Bruker selv konsekvent LR for bildejusteringer og PS for retusjering og større endringer. Mye av morroen ligger i å gjøre det selv, synes jeg, kontra et program som legger et ferdigprodusert filter. Men inspirasjon skal man ikke kimse av. Alt som gir ny motivasjon er bra. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Merker at jeg er litt irritert på Lightroom nå. Dagens leksjon: Kjør Geosetter før du importer bildene inn i LR Endret 23. desember 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 En God Jul til alle dere akamister fra meg 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Comma Chameleon Skrevet 24. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 24. desember 2012 God Jul til alle sammen her inne! Selv om jeg tipper de fleste fotorelaterte julegavene må man kjøpe til seg selv (grunnet prislapp) håper jeg det ligger noen fotopakker under treet til dere. Et juletre etter min smak: 10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Hmmmmm.. en S T O R feil på bildet.. lurer på hva det kan være gitt?? Lenke til kommentar
tech8 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Treet sitt det ja. HohoHOO! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Hmmmmm.. en S T O R feil på bildet.. lurer på hva det kan være gitt?? Det er ikke ditt? 2 Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul, alle sammen! Håper på en liten softbox selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Det er ikke ditt? Tenkte heller litt i de banene at det er «feil» system.. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Merker at jeg er litt irritert på Lightroom nå. Dagens leksjon: Kjør Geosetter før du importer bildene inn i LR Jeg bruker mobilen min til dette. Endomondo fungerer greit til å lage rundene når man er ute å går, for å se eksportere ut gpx fil som lastes inn i Lightroom. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg bruker mobilen min til dette. Endomondo fungerer greit til å lage rundene når man er ute å går, for å se eksportere ut gpx fil som lastes inn i Lightroom. Nettopp. Dumt at LR kun skjønner GPX logger - Sony GPS loggeren min logger i et annet format ... Men det vel mulig å finne noe som oversetter ... Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul folkens! Her i huset har ribba nettopp blitt krydra og skal få stå noen timer før den settes i ovnen, mens jeg nyter en god hjemmebrygga IPA. Akevitten får vente til middagen. Så får vi se om jeg gidder å dra fram kameraet i år... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Tenkte heller litt i de banene at det er «feil» system.. Joa det hadde vært fint med andre system-juletrær, men problemet er at det kun er Canon som har stor nok variasjoner i produktene til og få et fullstendig juletre 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM eller Tamron SP 70-300 mm F/4-5.6 Di VC USD for Canon for bruk av en vanlig person (ikke profesjonellt bruk) ta også prisen med i begreningen. Skal brukes på Canon EOS Rebel T2i. Endret 24. desember 2012 av Rudde93 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 http://slrgear.com/reviews/showproduct.php/product/1339/cat/23 http://slrgear.com/reviews/showproduct.php/product/253/cat/11 Det virker som Canon sin er er testet til å være hakket bedre, mens brukertilbakemeldingene viser litt i motsatt retning. Jeg tror testen er mer objektiv enn brukertilbakemeldingene. Men om det er verd 800 kr mer for den fra Canon? Tja, det må dere nesten vurdere selv. Sjekk gjerne flere tester også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå